ریال
پنجشنبه 30 فروردين 1403

شنبه, 27 خرداد 1396 17:49

لباس مجلسی شب ساده Tehran Dress

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 27 خرداد 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
مدل لباس مجلسی شب ساده مدلی است که کلاس خاص خودراداردومجالس های مهمانی و رسمی همیشه فرد را ملزم به رعایت بعضی از اصول می کند. مخصوصا اگر مهمانی آنچنانی باشد و شما هم برای اینکه در این مجلس متفاوت و شیک ظاهر بشید باید لباس مناسبی داشته باشید . به همین دلیل و برای اینکه شما دسترسی راحتی به مدل های جدیدلباس مجلسی های شب داشته باشید در این قسمت جدیدترین مدل های لباس مجلسی شب ساده را آماده کرده ایم که توجه شما را به آن جلب می کنیم.
طرح های لباس مجلسی شب ساده تجملی تر از لباس مجلسی عصر می باشد و باید منطبق بر رنگ پوستمان و فرم انداممان، انتخابی منحصر به فرد داشته باشیم.
شیک ترین لباس مجلسی های شب لباس هایی هستند که برش و الگوی متفاوتی با مدل های دیگر لباس ها دارند و زیبایی دوچندان با پوشیدن انواع لباس مجلسی شب 2017 پیدامی کنیم.
انواع لباس مجلسی های شب ساده فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress که درانواع رنگ ها ، لباس مجلسی شب ساده سبز، لباس مجلسی شب ساده آبی ، لباس مجلسی شب ساده زرد، لباس مجلسی شب ساده مشکی که بسیار پرطرفدار می باشد ، لباس مجلسی شب ساده قرمز، لباس مجلسی شب ساده سفید و لباس مجلسی شب ساده بنفش ودر برندهایی که بسیار پرطرفدار و برگزیده شده اند تا شما با خیال راحت لباسی برازنده خود در فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress پیداکنید.
لباس مجلسی ساده می بایست منطبق با مد و فشن روز بوده و از آخرین متدهای طراحی دوخت برخوردار باشد. لباس مجلسی ساده را میتوان با جواهرات و زیور آلات خاص و نیز انواع شالهای زیبا مطابق با طرح و رنگ پارچه لباس ست کرد. پیشنهاد میکنیم برای پیدا کردن لباس مجلسی ساده دلخواه خود از مجموعه متنوع برندهای نظیر شری هیل ، ترانی کوتور ، ریچل الن ، ام ان ام فواد سرکیس ، مک دوگل و تاریک ادیز، الیس پاریس و ... در سایت تهران درس www.tehrandress.com اولین سایت تخصصی لباس مجلسی در ایران دیدن کنید.
خاص ترین لباس مجلسی شب ساده برای همه نوع سبک سلیقه ، لباس مجلسی شب ساده دخترانه و لباس مجلسی شب ساده زنانه موجود می باشد.
ست لباس مجلسی شب ساده می تواند از جواهرات و زیور آلاتی جذاب وزیبا باشد که با یک شال به رنگ پارچه لباستان منطبق باشدو به هم بیایند.
شعبه فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress در میدان ونک، خیابان ونک، پلاک84می باشد.در صورت سفارش اینترنتی به سایت فروشگاه لباس مجلسیTehran Dress به آدرس http://tehrandress.com/evening-dress/simple-evening-dress.html مراجعه کنید ساعات کار ما در فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress از 9.5 صبح الی 9.5 شب می باشد از کانال تلگرام ما به آدرس TehranDress by ZORANI دیدن کنید .
2,188,882,012 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایران
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.