ریال
جمعه 10 فروردين 1403

شنبه, 27 خرداد 1396 17:50

لباس مجلسی آستین دار Tehran Dress

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 27 خرداد 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
برای بیشتر ما خانوم های ایرانی پوشیده بودن لباس خیلی مهم می باشد و ترجیح میدیم حتی در مجالس خانومانه هم لباس های پوشیده به تن کنیم.
مدل لباس مجلسی آستین دار یک انتخاب عالی می باشد برای این قشر خانم ها.متاسفانه در بازار های لباس مجلسی تنها و تنها پر شده از لباس های باز که ممکنه مورد پسند خیلی ها نباشه و خانوم ها رو وادار میکنه لباس ها رو بدوزن، اما فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress مدل هایی خاص از لباس مجلسی آستین داراز برترین برندها گردآوری کرده و در اختیار شما بزرگواران قرار داده است.
لباس های مجلسی آستین دار میتونن خیلی ساده باشن و تنها با یک مدل دوخت شیک، تن خور زیبایی به خودشون بگیرن و زیبایی خاصی رو در خودشون داشته باشن. البته که در بین خانوم های ایرانی لباس های کار شده مثل سنگ دوزی و کار های دانتل طرفداران بیشتری داره و مورد پسند ترهستند.
وقتی جشن ها و مراسم ها توی زمستون باشه، کمتر میشه از لباس های باز استفاده کرد و عموما به دنبال لباس های آستین بلند و پوشیده تر میرن. طرح لباس مجلسی شب آستین دار نمونه خوبی برای این فصل می باشد.
آستین قسمت مهمی از لباس است که دستان مارا از زیربغل تا مچ می پوشانندبه سلیقه ما اندازه آستین بستگی دارد. انواع مختلف آستین عبارتند از: آستین بلند یا آستین کامل از زیر بغل تا مچ دست را کامل در بر میگیرد و شکل کلاسیک و اصلی آستین است .
آستین کوتاه معمولا در ناحیه بین شانه تا آرنج تمام میشود وآستین سه ربع که انتهای آستین بین آرنج تا مچ دست می باشد. آستین کاپ کمی تا سرشانه ادامه می یابد و در لباسهای مجلسی زنانه بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد .
الگوی آستین از نظر نحوه اتصال به سرشانه ، گشادی و اشکال خاص آن و همچنین جنس پارچه مصرفی در آستین لباس آستین دار بستگی مستقیم به ویژگی های مورد نظر طراح لباس و مد در طراحی لباس آستین دار دارد. انتخاب لباس آستین دار مجلسی طبعا تاثیر خاصی بر اندام شما نیز دارد .
لباس آستین دار کامل قد شمارا بلندتر نشان می دهد. در انتخاب لباس آستین دار باید توجه ویژه به اندازه حلقه آستین ، سایز دور بازو و نحوه اتصال آستین به لباس داشته باشید زیرا اگرحلقه آستین وهمچنین اندازه دور بازو بیش از اندازه تنگ یا گشاد باشد تاثیر مستقیم بر جلوه لباس شما و راحتی شما در حین استفاده از لباس خواهد داشت .
نکته قابل توجه در انتخاب لباس آستین دار با طراحی آستین کامل این است که قد آستین باید اندکی بلندتر از مچ دست شما بوده و کمی روی دست را بپوشاند در غیر اینصورت لباس برای سایز شما کوچک به نظر خواهد رسید. در انتخاب لباس آستین دار با آستین سه ربع دقت کنید سایز خاص آستین لباس باید کاملا منطبق بر سایز شما باشد و بزرگ بودن و یا کوچک بودن سایز لباس موجب بروز چین های اضافه و یا محدودیت حرکت دست شما در ناحیه انتهایی و درز آستین می شود تهران درس اولین وبسایت تخصصی لباس مجلسی ایران مجموعه کامل لباس آستین دار با بهترین طرح و مدلها از برندهای دنیا مانند شری هیل ، ترانی کوتور ، ریچل الن ، ام ان ام فواد سرکیس ، مک دوگل و تاریک ادیز و ... درسایت خود فراهم آورده است که میتوانید با مراجعه به این قسمت از تنوع فوق العاده انواع لباس آستین دار برای انتخابی بی نظیربهره مند شوید.
پیراهن های آستین بلند و لباس های پوشیده چندین حسن دارن. اول اینکه حتی اگه مجالس جدا باشد و خانوم ها و آقایون در یک سالن نباشن، باز برای خانوم هایی که این موضوع اهمیت بیشتری دارد راحت ترهستند. دوم هم اگه لک یا ترک یا زخمی روی دست و پا باشه دیده نمیشه و باز برای خانوم ها خوشایند ترمی باشد.
پیراهن های مجلسی آستین دار عموما به دلیل سازگاری بیشتر با فرهنگ و متانت خانوم های ایرانی در بین ایرانی ها محبوب تر هست و بیشتر پسندیده میشه. بعید میدونم تا سال ها لباس مجلسی آستین دار از مد و شیک بودن بیفتن. در هر صورت مدل هایی هستن که میتونه برای مجالس انتخاب مناسبی باشه.
شعبه فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress در میدان ونک، خیابان ونک، پلاک84می باشد.در صورت سفارش اینترنتی به سایت فروشگاه لباس مجلسیTehran Dress به آدرس http://tehrandress.com/evening-dress/long-sleeve-evening-dress.html مراجعه کنید ساعات کار ما در فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress از 9.5 صبح الی 9.5 شب می باشد از کانال تلگرام ما به آدرس TehranDress by ZORANI دیدن کنید .

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایران
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.