ریال
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 10 تیر 1393 01:51

پیشرفته ترین دستگاه ویبره موجی ایستاده در ایران

رتبه این آیتم
به روز رسانی :چهارشنبه, 11 تیر 1393
استان :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

 


 


پیشرفته ترین دستگاه ویبره موجی ایستاده در ایران


روشی نوین برای تقویت مفاصل و تناسب اندام کم



با شروع سفر انسان به فضا در قرن بیستم، دانشمندان متوجه شدند تراکم استخوان فضا نوردان در فضا به طور واضحی کمتر می شود درمان با لرزش روشی بود که برای باز گرداندن تراکم استخوان آنها در راه بازگشت  به کار گرفته شد.تحقیقات بیشتر در این زمینه نشان داد که ارتعاش می تواند با ایجاد یک کشش رفلکسی در عضله، انقباض مداومی ایجاد کند و متخصصان شوروی سابق، از این اصل برای بالا بردن قدرت عضلات در ورزشکاران  استفاده کردند تا این که در ۱۹۷۰ دانشمندان روسی دریافتند که این ارتعاش می تواند قدرت و انعطاف پذیری عضله را زیاد کرده و زمان بهبود درد پس ا ز نرمش را کم کند.


سپس محققان غربی وارد گود شدند و از این وسیله برای ورزش بازتوانی و کاهش درد استفاده کردند. این قصه ادامه یافت تا امروز که انواع مختلفی از دستگاه های لرزاننده ساخته شده که عمدتا برای تناسب اندام و تقویت عضلات به کار می روند و تبلیغاتشان را در خیلی جاها می توان دید



امروزه استفاده از دستگاه برای لاغرشدن، رواج بیشتری در جامعه و خصوصا در اروپا پیدا کرده است. ورزشگاه ها هم برای جلب نظر مردم سعی می کنند روز به روز در تهیه وسایل وسایل جدید با همرقابت کنند. شما طرفدار کدامیک از دستگاه های تناسب اندام هستید؟ترمیل؟دوچرخه؟ یا این که ترجیح می دهید از دستگاه لرزاننده استفاده کنید که جدیدترین مدل آن به تازگی شهرت زیادی در کشور های غربی برهم زده است. این مدل فلابلوس نام دارد. در انگلستان این دستگاه به نحو بی نظیری طرفدار پیدا کرده است زیرا آزمایشهای لازم توسط روی آن انجام و تاثیر آن به اثبات رسیده است و در عمل هم مصرف کنندگان به تاثیرات شگفت انگیز آن پی برده اند. این دستگاه به قیمت سه هزار پوند یعنی معادل 15 میلیون تومان  در انگلستان در حال حاضر به فروش میرسد . برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه فرمایید.


www.flabelos.co.uk




این دستگاه جدید چگونه کار میکند؟


 صفحه ای مانند اسکیت برد به ابعاد نیم متر در نیم متر در سطح این دستگاه  تعبیه شده  که در هر ثانیه،۲۰ تا ۵۰ درصد بار در سه جهت به صورت موجی بدن را میلرزاند. بسته به نوع برنامه به دستگاه و نحوه ایستادن روی آن میتوان نقاط خاصی از بدن را که نیاز به کار و بهبود و تناسب دارد لرزاند. برنامه ها از قبل طراحی شده و کافی است آن را انتخواب و استارت بزنید. دستگاه بطور اتوماتیگ بعد از ده دقیقه متوقف میشود.   


،.تحقیقات و آزمایشهای انجام شده ثایت کردا است که این لرزش عملکرد ریه ها و پاها را بهتر می کند، چربی های زاید را دفع میکند. ماهیچه می سازد، قابلیت انعطاف و قدرت بدت را بیشتر می کند، درد و اضطراب را کاهش می دهد و روند پوکی استخوان را متوقف و فعالیت استخوان سازی را تشدید می کند. بیش از هفتصد تحقیق روی این سیستم تا کنون انجام شده که تاثیرات مفید آن را به اثبات میرساند. ضمنا بسیاری از هنر پیشه ها  ورزشکاران و هنر پیشه ها از این دستگاه استفاده کرده و نظرات خود را بیان داشته اند. لیست این مقاله ها  و نظرات این افراد مشهور در سایت ما موجود است لطفا به آدرس زیر مراجعه و در صورت تمایل مطالعه فرمایید:


http://www.flabelos.ir/top/EN/1/4/0/0.aspx


سازمان فضایی آمریکا (ناسا)استفاده از دستگاه لرزاننده را به عنوان ابزاری برای کاستن از آتروفی ماهیچه و از بین رفتن سلول های استخوانی در سفرهای طولانی فضانوردان در حالت بی وزنی، مورد بررسی قرار داد و متوجه شد استفاده از صفحه لرزان، باعث تشدید فعالیت ماهیچه ها می شود. البته این دستگاه مانند ورزش های هوازی عمل نمی کند، بلکه سیستم آن بیشتر مانند یک وزنه برداری بدون بلند کردن وزنه است


 کافی است روزانه ده تا بیست دقیقه از این دستگاه استفاده شود. برای بانوان برنامه 2 توصیه شده حال آنکه ورزشکارن میتوانند با بهره گیری از برنامه 3 به تقویت و حفظ عظلات خود کمک کنند و در مدت تنها یک هفته اثرات معجزه گر استفاده از آن آشکار میشود..


ما افخوار داریم که برای اولین بار در ایران این دستگاه را در اختیار هم وطنان قرار دهیم. این دستگاه به قیمت سه هزار پوند یعنی معادل 15 میلیون تومان در انگلستان در حال حاضر به فروش میرسد و ما توانسته ایم به تشویق تولید کننده جهت ورود با بازار ایران این دستگاه را به قیمت 5900000 ( پنج میلیون و نهصد هزار تومان)  به هم وطنان عزیز عرضه نماییم.  جهت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه فرمایید در صورت تمایل این دستگاه را سفارش بدهید .


www.flabelos.ir


ضنما ایران فلابلوس جهت فروش این کالا در شهرهای بزرگ نمایندکی میپزیرد.جهت اطلاعات بیشتر با تلفن و یا ایمیل زیر تماس بگیرید:


09107891593


Goodsia40[at]gmail.com


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
دکتر گودرزی
ایجاد شده توسط

بیشتر در این دسته بندی: « دوره فشرده دفاع شخصی ورزش »
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.