ریال
جمعه 7 ارديبهشت 1403

شنبه, 25 ارديبهشت 1395 06:24

فست اسلیمینگ

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 25 ارديبهشت 1395
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

 


فست اسلیمینگ FAST SLIMING یک قرص لاغری خیلی قوی می باشد که اشتها را کاهش می دهد و هیچ گونه بازگشت و عوارض نداشته و صد در صد گیاهی می باشد ، قرص های لاغری فست اسلیمینگ FAST SLIMING هم باعث کاهش وزن می شوند و هم سایز شما را کم می کنند و علاوه بر این به زیبایی صورتتان نیز لطمه نمی زنند .


 کپسول لاغری فست اسلیمینگ Fast Sliming ساخت کمپانی Leptin  آمریکا است که با کپسول لاغری فست اسلیم کاملاً تفاوت دارد ، کپسول فست اسلیمینگ Fast Sliming ساخت آمریکا است و کپسول فست اسلیم Fast Slim ساخت چین است و هم از نظر تاثیرگذاری و هم از نظر ترکیبات کاملاً با فست اسلیم تفاوت دارد . 


 کمپانی Leptin  در تولیدات خود محصول موفق رلاکور Relacore دارا می باشد که محصول قدیمی و با سابقه این کمپانی است اما Fast Sliming که از اوایل سال 2013 تولید آن شروع شده است محصول جدید و نسخه تکامل یافته رلاکور Relacore است .


 فست اسلیمینگ Fast Sliming هم برای بانوانی که می خواهند بدون ورزش وزن کم کنند موثر است و هم برای بانوانی که می خواهند با ورزش ( مخصوصاً ورزش هوازی ) وزن کم کنند و از میزان چربی های ذخیره شده در اطراف ران ها و پهلوها بکاهند موثر است اما برای اینکه بانوان بتوانند از این کپسول حداکثر بهره برداری را داشته باشند باید در کنار مصرف این کپسول و رعایت رژیم غذایی مناسب ، تمرین هوازی در روز داشته باشند و حداقل روزانه 30 دقیقه از ورزش هایی مانند دوچرخه ثابت و تردمیل را داشته باشند . 


 کپسول فست اسلیمینگ Fast Sliming برای کاهش حجم چربی های پهلو و ران ها بسیار عملکرد خوبی دارد و می تواند به عنوان یک داروی گیاهی برای درمان فرم گلابی افراد چاق استفاده شود . شرکت سازنده فست اسلیمینگ Fast Sliming ادعاء دارد 90% از افرادی که از فست اسلیمینگ استفاده کرده اند رضایت کامل از تاثیر این کپسول لاغری داشته اند و از عدم برگشت چربی های کم شده از بدن خود رازی بوده اند. 


 


 فست اسلیمینگ Fast Sliming یک قرص لاغری خیلی قوی می باشد که اشتها را کاهش می دهد و هیچ گونه بازگشت و عوارض نداشته و صد در صد گیاهی می باشد ، قرص های لاغری فست اسلیمینگ Fast Sliming هم باعث کاهش وزن می شوند و هم سایز شما را کم می کنند و علاوه بر این به زیبایی 


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
شیخی
ایجاد شده توسط

بیشتر در این دسته بندی: « زنیکال ارلیستات لیپو سیکس »
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.