ریال
جمعه 10 فروردين 1403

چهارشنبه, 06 بهمن 1395 12:52

دستگاه ترمودرمی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب

رتبه این آیتم
به روز رسانی :چهارشنبه, 06 بهمن 1395
استان :خراسان رضوي
شهر :مشهد
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
دستگاه ترمودرمی Eshnider تولید شرکت شتاب الکترونیک و ساخته شده از قطعات آلمانی دارای کاربرد بسیار مفید و موثر در مراکز طب فیزیکی و توانبخشی(فیزیوتراپی) و نیز در سالنهای لاغری میباشد.از دستگاه ترمودرمی جهت تسکین دردهای استخوانی و مفصلی و بخصوص روماتیسمی توسط فیزیوتراپها و همچنین جهت ایجاد تعرق و شکستن مولکولهای چربی و در نتیجه کاهش وزن و سایز در سالنهای لاغری با بکارگیری گرمای کنترل شده ای که کاربر بر میزان آن نظارت دارد استفاده میشود.
در طراحی دستگاه ترمودرمی از سیستم منحصر بفردی بهره گیری شده است. به این ترتیب که دستگاه شامل 5 کانال و 5 ولوم و 5 چراغ زردرنگ هشداردهنده در سمت راست دستگاه و 5 عدد تشک گرمایشی(که تمام قسمتهای بدن را پوشش میدهد) و همچنین 5 چراغ کوچک در قسمت بالای هر یک از ولومها میباشد.هر یک از تشکهای گرمایشی دارای فیش مخصوصی میباشند که توسط آن به یکی از کانالهای دستگاه متصل میشوند و پس از روشن نمودن دستگاه،کاربر با استفاده از ولوم دستگاه،گرمای تشک را در حد تحمل و نیاز بیمار تنظیم مینماید.هریک از 5 کانال دستگاه دارای چراغ مخصوصی در بالای ولوم میباشد که مشخص کننده عملکرد کانال مربوطه میباشد و نور آن با کم و زیاد کردن ولوم تغییر می یابد. چنانچه تشک متصل به دستگاه بهر دلیل دچار اشکال شود فیوز مخصوص آن کانال بطور اتوماتیک قطع میگردد و چراغ هشدار دهنده زرد رنگ جلوی دستگاه روشن میشود که این مساله نشان دهنده ایمنی فوق العاده دستگاه میباشد.

همچنین از آنجا که در دستگاههای ترمودرمی فاقد ترانس ایزوله خطر برق گرفتگی و آتش گرفتن تشک وجود دارد،شرکت شتاب الکترونیک اقدام به تولید دستگاه ترمودرمی دارای "ترانس ایزوله مقاوم" نموده است.بدلیل اینکه مدار ثانویه ترانس ایزوله،جریان برق را به تشکها هدایت میکند علاوه بر اینکه هیچگونه خطر برق گرفتگی و سوختن تشک وجود ندارد و عمر تشکها افزایش می یابد،میزان مصرف برق دستگاه نیز کاهش می یابد.

قابل ذکر است که تشکهای ترمودرمی تولید شده توسط "شرکت شتاب الکترونیک" با کیفیت بسیار عالی از پارچه صد در صد نسوز آلمانی و دارای فیش پیشرفته و مقاوم بصورت مجزا و بدون دستگاه ترمودرمی نیز بفروش میرسد.

بدلیل اینکه خریدار دستگاه را مستقیم و بدون واسطه از تولیدکننده اصلی خریداری مینماید قیمت دستگاه ترمودرمی بسیار ارزان و مقرون بصرفه میباشد و همچنین از لحاظ خدمات پس از فروش،ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و خریدار برقرار میباشد.دستگاه ترمودرمی دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد و ارسال آن به اکثر نقاط کشور رایگان است.

جهت آگاهی از سایر دستگاههای پزشکی تولید شده در شرکت شتاب الکترونیک با دفتر مرکزی شرکت واقع در مشهد،بلوار پیروزی،مجتمع ارم تماس حاصل فرمایید.

05138839201 و 05138388116 و 09159150721 و تلفکس 05138839201 اطلاعات بیشتر در shetabelectronic.epage.ir

قیمت : تماس حاصل فرمایید

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
شرکت شتاب الکترونیک
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.