ریال
جمعه 10 فروردين 1403

یکشنبه, 16 آبان 1395 08:12

کتاب زبان بدن ایرانی

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
نویسنده دکتر سید مازیار میر

آیاتاکنون به لحظه های بی کلام توجه کرده اید، به عکس العمل های غیر ارادی که به طور ناخودآگاه یادگرفته ، به واسطه ی آن ها ارتباط برقرار می کنید؟

انسان ها برای آگاهی از خود و اطراف ، ازارگان های حسی و سیستم عصبی یاری می جویند و ارتباط غیر کلامی از این جا آغاز می گردد که همان زبان بدن ( Body language) است.

هنوز بسیاری از مردم شناختی بر این زبان ندارند و گاهبرخی با شنیدن نام آن ،به سختی می پذیرند که چنین زبانی وجود داشته ،به چه اندازه این حرکت ها و اشاره های بدنی می تواند قابل درک و فهم باشد.شگفت انگیز است بدانیم ، همان طور که زبانکلامی در فرهنگ ها متفاوت است؛ زبان بدن ( غیر کلامی) نیز تفاوت هایی دارد. یک حرکت یا اشاره ی بدنی ممکن است در یک فرهنگ خاص( جامعه) رایج باشد با معنایی روشن و آشکار امادردیکر بی معنا یا معنای متضاد داشته باشد.

” زبان بدن “در کشور ما ایران نیز دارای ارزیابی است چرا که مستثنی از مقوله ی فوق نبوده، بی گمان قابل بررسی است. در این راستا با دریافت اینتفاوت ها و برای آگاهانیدن دوستداران وعلاقه مندان ، با بررسی و تحقیق بسیار ، نخستین کتاب کاربردی ، پویا و کارآمدرا که بومی مردم ایران است با عنوان:

“زبان بدن ایرانی”

بی شک این کتاب، مجموعه ای است که می تواند برای عزیزان صنعت بیمه و بازاریابان ، صاحبان نمایشگاه، فعالان املاک ، بازاریان و مدیران و همه ی افرادی که دوست دارند بدون ارتباط گفتاری، مخاطب خود را بشناسند بسیار کاربردی و راهگشا خواهد بود.

اگر علا قه مند هستید به پشت نقاب چهره ها نفوذ کنید اگر می خواهید واقعیت انسانها را بیشتر درک کنید و اگر علاقه مند هستید در مذاکره و تجارت و کسب و کارتان موفق تر ظاهر شوید و اگر می خواهید کمتر فریب نیرنگ دیگران بخورید لطفا و حتما کتاب زبان بدن ایرانی را مطالعه فرمائید و یا با ما در دوره های تخصصی زبان بدن همراه با شوید لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 09125555621 تماس فرمائید .

ادرس سایت دکتر سید مازیار میر:


http://www.mazyarmir.com/
180,000 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
nazanin
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.