ریال
پنجشنبه 9 فروردين 1403

یکشنبه, 05 دی 1395 12:19

کتاب راهنمای نرم افزار carrierv4.9 و نرم افزار pipe flow expert

رتبه این آیتم
به روز رسانی :دوشنبه, 06 دی 1395
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
کتاب طراحی سیستم های حرارتی و برودتی به کمک نرم افزار Carrier HAP 4.9 و طراحی سیستم های لوله کشی به کمک نرم افزار Pipe Flow Expertکتابی است که در زمینه تخصصی مهندسی مکانیک و مهندسی تاسیسات و مهندسی عمران وساختمان نوشته شده است. امروزه دانش یادگیری نرم افزار برای تمامی مهندسان امری ضروری است و دیگر فرصت آن نیست تا زمان زیادی بابت انجام محاسبات دستی صرف شود. نرم افزار Carrier HAP کاربردی ترین برنامه محاسبه بارهای سرمایشی و گرمایشی ساختمان است و محصول شرکت کریر آمریکاست. این نرم افزار انرژی کل ساختمان و ظرفیت مورد نیاز سیستم های تاسیسات مکانیکی ساختمان مانند چیلرهای مرکزی، سیستم های انبساط مستقیم و سرمایش تبخیری، هواساز و فن کویل را محاسبه می کند.
همچنین در این مجموعه نرم افزار، طراحی کویل شرکت کریر که نحوه طراحی کویل های حرارتی و برودتی را آموزش می دهد، ارائه شده است. نرم افزار Pipe Flow Expert برای کمک به مهندسین امروز طراحی شده تا بتوانند محدوده وسیعی از مسائل مرتبط به جریان افت فشار در یک شبکه لوله کشی را تحلیل نمایند.
با این نرم افزار می توان یک سیستم پیچیده لوله کشی را ترسیم و سپس آن را تجزیه و تحلیل نمود. همچنین این نرم افزار شرایط بالانس جریان و فشار را محاسبه می نماید. این کتاب شامل آموزش جامع این دو نرم افزار می باشد که برای یادگیری بهتر، سیستم های تهویه مطبوع و سیستم لوله کشی یک ساختمان مسکونی به عنوان یک پروژه نمونه درآن بررسی می شود.

لینک کانال تلگرامhttps://telegram.me/mechanic_tasisat


لینک انتشارات شفاف، گروه سمت نو https://samteno.com/

شماره تماس 09105391318

02188222043

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
زهراسادات موسوی
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.