ریال
پنجشنبه 9 فروردين 1403

سه شنبه, 13 خرداد 1393 01:37

پنج اشتباه رایج در خرید دستگاه های جوجه کشی

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 17 خرداد 1393
استان :تهران
شهر :كرج
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود



 


 


در زمان خرید دستگاه‌های جوجه‌کشی اشتباهاتی رخ می‌دهد که علاوه بر اینکه پول خود را از دست می‌دهید، وقت و علاقه خود را نیز از کار لذت بخشی از دست خواهید. پس با آشنایی با این اشتباهات شما نه تنها در پول خود صرفه‌جویی خواهید کرد بلکه از کار مورد علاقه اتان لذت خواهید برد و به سود دلخواهتان خواهید رسید.


 


اشتباه اول: عدم تناسب ظرفیت دستگاه با نیاز:


 


یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات در خرید دستگاه‌های جوجه‌کشی، مشخص نکردن نیاز واقعی به تعداد جوجه مورد نیاز است. کسانی که به پرورش پرندگان علاقه‌مند هستند و یا قصد پرورش حرفه پرندگان را دارند در اولین مرحله باید نیاز خود را به جوجه در هر مرتبه جوجه‌کشی مشخص کنند. مثلاً فردی که در منزل خود توان نگهداری فقط 100 قطعه جوجه مرغ را دارد حداکثر ظرفیت دستگاهی که باید تهیه کند باید ظرفیتی در حدود 120 عدد داشته باشد. چرا که ظرفیت بیشتر از این مقدار نیاز به سرمایه اولیه بیشتر و همچنین مصرف انرژی بیشتری در زمان استفاده دارد.


یکی از مشکلات رایج در اکثر کسانی که دستگاه‌های بزرگ‌تر از ظرفیت مورد نیاز تهیه‌کرده‌اند این است که چون هزینه‌های نگهداری و مصرف برق آن‌ها بالا است پس از مدتی به این فکر می‌افتند که از حداکثر ظرفیت دستگاه استفاده کنند اما چون امکانات نگهداری جوجه را پس از تولد ندارند خسارت بیشتری به خود وارد می‌کنند.


برای دانلود رایگان کتاب الکترونیکی پنج اشتباه رایج خرید دستگاه های جوجه کشی به وب سایت بلدرچین و کبک حس به آدرس www.hes90.com  مراجعه نمایید.


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
hes
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.