ریال
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

دماتجهیز

دماتجهیز

یکشنبه, 24 ارديبهشت 1396 12:59

فروش ویژه کولر گازی میدیا

کولر گازی میدیا با طراحی زیبا، کارایی بالا و خوب و قیمت مقرون به صرفه تر نسبت به برندهای دیگر کولر گازی، انتخابی مناسب برای مصرف کنندگان ایرانی می باشد. استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان و داشتن طراحی های بی نظیر، کیفیت کارکرد بالا و قیمت مناسب باعث شده کولر گازی میدیا را به یکی از پرفروش ترین کولرهای گازی و اسپلیت در بازار تبدیل کرده است. سایت مرجع دماتجهیز، مشخصات فنی و قیمت های ارزان و تضمین شده کولرهای گازی میدیا را با گارانتی اصلی شرکتی، جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند، برای شما عزیزان ارائه نموده است. کولرهای گازی میدیا در مدل های دیواری، ایستاده، پرتابل، پنجره ای و اسپلیت های کاستی، در سری و ظرفیت های متنوع به بازار عرضه می شوند. به طور کلی کولر گازی میدیا دیواری در ظرفیت های 9000، 12000، 18000، 24000 و 30000 BTU نیز تولید می شود. البته کولرهای گازی ایستاده میدیا به دلیل استفاده در محیط های با متراژ بالا، در ظرفیت های 36000 ، 48000 و 60000 BTU به بازار عرضه می شوند. از مدل های معروف کولرهای گازی میدیا می توان به مدل های Mission ، Easy ، Mission Tropical ، EVEREST و Ourea اشاره کرد. برخی از مدل های کولر گازی و اسپلیت میدیا مجهز کیت اینورتر می باشند که این تکنولوژی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. همچنین برچسب انرژی درکولرهای گازی میدیا که دارای فناوری اینورتر می باشند، رده A و در اسپلیت هایی که از کمپرسور معمولی بهره می برند، رده B می باشد. تمامی کولرهای گازی میدیا دارای ریموت کنترل هستند و با این وسیله، مصرف کننده می تواند به راحتی و امکانات فراوان، دستورات مورد نظر خود را به دستگاه اعمال کند. کمپرسور کولرهای گازی میدیا دارای 5 سال گارانتی معتبر از شرکت شرکتی می باشند و گارانتی دیگر قطعات فنی این محصولات، 2 ساله می باشد.
فروش ویژه لوازم و تجهیزات استخر لوازم و تجهیزات استخر به تجهیزاتی که جهت مراقبت و استفاده بهینه از آب و محیط استخر می باشد گفته می شوند از قبیل تجهیزات تصفیه آب استخر و جکوزی، اسکیمر و گریل استخر، جت پمپ های جکوزی، بلوئرهای جکوزی، جاروی استخر، گرمکن آب استخر و جکوزی، نردبان و دستگیره استخر و حتی برس دیوار، برگ گیر و حشره گیر، برس نظافت دیواره و کف سرجارو، دسته جارو، حلقه نجات، خط شنا، دما سنج، چراغ شارژی اضطراری اتوماتیک، شناور قرص کلر، تست کلر، پایه خط شن و ... می گویند که برای راحتی هر چه بیشتر کاربران در داخل استخر در نظر گرفته میشود. از دیگر تجهیزات استخر شامل: لوازم بدنسازی استخر، اسکیمر، موگیر، فیلتر، پمپ، دیگ آبگرم، مبدل حرارتی، سختی گیر، نردبان، تخت، کفشور، آبنما، خط شنا، تجهیزات روشنایی، تجهیزات ضد عفونی استخر، سرجت و ...می باشد که در ادامه به توضیح هر کدام میپردازیم . در سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز ، کامل ترین انواع لوازم و تجهیزات استخراصلی و جانبی با قیمت های تضمین شده و گارانتی اصل کالا جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است.
شنبه, 23 ارديبهشت 1396 10:02

فروش ویژه کولر گازی اجنرال

کولر گازی اجنرال یکی از قدرتمندترین تجهیزات تهویه مطبوع در ایران و جهان می باشد و از قوی ترین کمپرسور موجود بهره می برد. استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان و بهره گیری از قطعات بادوام (که ساخت کشور ژاپن بوده ولی در تایلند مونتاژ می شوند)، کولر گازی اجنرال را علیرغم داشتن قیمت بالاتر نسبت سایر برندهای کولر گازی، به یکی از پرفروش ترین کولرهای گازی و اسپلیت در بازار تبدیل کرده است. سایت مرجع دماتجهیز، مشخصات فنی و قیمت های ارزان و تضمین شده کولرهای گازی اجنرال را با گارانتی اصلی شرکتی، جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند، برای شما عزیزان ارائه نموده است. کولرهای گازی اجنرال در مدل های دیواری، ایستاده، پنجره ای و اسپلیت های سقفی زمینی و سقفی دیواری، در سری و ظرفیت های متنوع به بازار عرضه می شوند. بطور کلی کولر گازی اجنرال دیواری در ظرفیت های 9000، 12000، 18000، 24000 و 30000 BTU نیز تولید می شود. البته کولرهای گازی ایستاده اجنرال بدلیل استفاده در محیطهای با متراژ بالا، در ظرفیت های 26000 و 46000 BTU به بازار عرضه می شوند. از سری های کولر گازی اجنرال می توان به مدل های دیواری با گرید B کولرهای گازی اینورتر اشاره کرد. برخی از مدل های کولر گازی و اسپلیت اجنرال مجهز کیت اینورتر می باشند که این تکنولوژی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. همچنین برچسب انرژی درکولرهای گازی اجنرال که دارای فناوری اینورتر می باشند، رده A و در اسپلیت های معمولی رده B می باشد، همچنین کمپرسور کولرهای گازی اجنرال، از برند تکامسه آمریکا ساخته شده است. همگی کولرهای گازی اجنرال دارای ریموت کنترل هستند و با این وسیله، مصرف کننده می تواند براحتی، دستورات مورد نظر خود را به دستگاه اِعمال کند. کمپرسور کولرهای گازی اجنرال دارای 5 سال گارانتی معتبر از شرکت شرکت تهویه نیا می باشند و گارانتی دیگر قطعات فنی این محصولات، 2 ساله میباشد.
چهارشنبه, 20 ارديبهشت 1396 11:49

فروش ویژه کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین تجهیزات تهویه مطبوع در ایران و جهان می باشد. دارا بودن طراحی زیبا، امکانات منحصر به فرد و استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان، کولر گازی ال جی را به یکی از محبوب ترین برندهای موجود در بازار تبدیل کرده است. سایت مرجع دماتجهیز، مشخصات فنی و قیمت های ارزان و تضمین شده کولرهای گازی ال جی را با گارانتی اصلی شرکتی، جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند، برای شما عزیزان ارائه نموده است. کولرهای گازی ال جی در مدل های دیواری، ایستاده، پرتابل و پنجره ای تولید و هر یک از مدل های مذکور، در سری و ظرفیت های متنوع به بازار عرضه می شوند. بطور کلی کولر گازی ال جی دیواری در ظرفیت های 9000، 12000، 18000، 24000، 30000 و بعضا در ظرفیت 36000 BTU نیز تولید می شود. البته کولرهای گازی ایستاده ال جی بدلیل استفاده در محیطهای با متراژ بالا، در ظرفیت های 24000، 40000 و 50000 BTU به بازار عرضه می شوند. از سری های کولر گازی ال جی می توان به مدل های دیواری در سری های NEXT PLUS، NEXT ONE، ART COOL، TITAN، NEXT TITAN، NEXT FIGHTING، TITAN BIG، TITAN BIG 2، SMILE و SMART اشاره کرد. برخی از مدل های کولر گازی و اسپلیت ال جی مجهز کیت اینورتر می باشند که این تکنولوژی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. از مدل هایی که کمپرسور اینورتر دارند می توان به سری های نکست پلاس، نکست وان، آرت کول، تایتان، نیو تایتان، نکست تایتان، نکست فایتینگ و اسمارت اشاره کرد. همچنین برچسب انرژی کولرهای گازی ال جی که دارای فناوری اینورتر می باشند، در رده A++ است و نوع گاز مبرد به کار رفته دراین محصولات با محیط زیست سازگار می باشد. کمپرسور کولرهای گازی ال جی دارای 10 سال گارانتی معتبر از شرکت گلدیران می باشند و گارانتی دیگر قطعات فنی این محصولات، 5 ساله میباشد.
فروش ويژه انواع بخاري برقي و گازي از آنجا که ساليانه 70 درصد ازهزينه هاي انرژي صرف گرمايش منازل و محيط کار مي شود، آگاهي کامل از ويژگي ها و امتيازات سيستم هاي مختلف گرمايشي و تصميم گيري در مورد انتخاب صحيح يک سيستم مناسب، با توجه به کاربري و اطلاعات جمع آوري شده آن، امري بسيار حياتي است. در گروه بخاري برقي و گازي سايت مرجع دماتجهيز که اولين (از سال 1383) و پربيننده ترين سايت فروشگاهي دستگاه هاي سرمايش و گرمايش در خاور ميانه مي باشد (طبق داده هاي سايت جهاني Alexa.com) مي توانيد با اندکي حوصله جهت مطالعه توضيحات خلاصه و جامع ارائه شده ، کالاي مورد نظر خود را با مناسبترين قيمت (تضمين بهترين قيمت ها) و اطمينان خاطر از دريافت خدمات و گارانتي اصل و معتبر به راحتي خريداري فرمائيد.
شنبه, 16 مرداد 1395 11:45

فروش ويژه انواع کولر آبي

فروش ويژه انواع کولر آبي خنک سازي تبخيري از طريق کولر هاي آبي روشي رايج و بهينه براي خنک سازي محيط هاي بسته به حساب مي آيد . استفاده از کولر هاي آبي در شهرهايي با آب و هواي گرم و خشک توصيه مي گردد.در اين روش کولر آبي با ايجاد رطوبت در محيط ، مانع از خشکي هوا,ترک خوردن وسايل چوبي و الکتريسيته ساکن در اين مناطق گرديده و به لطافت هواي محيط کمک مي نمايد . در گروه کولرهاي آبي سايت مرجع دماتجهيز که اولين (از سال 1383) و پربيننده ترين سايت فروشگاهي دستگاه هاي سرمايش و گرمايش در خاورميانه مي باشد (طبق داده هاي سايت جهاني Alexa.com) مي توانيد با اندکي حوصله جهت مطالعه توضيحات خلاصه و جامع ارائه شده ، کالاي مورد نظر خود را با مناسبترين قيمت (تضمين بهترين قيمت ها) و اطمينان خاطر از دريافت خدمات و گارانتي اصل و معتبر به راحتي خريداري فرمائيد.
شنبه, 16 مرداد 1395 11:42

فروش ويژه انوع پنکه

پنکه ها داراي پره هايي مورب هستند که با چرخيدن محور آنها بوسيله الکتروموتور و جا به جا کردن هواي محيط ، حس خنکي را به ساکنين منتقل مي کنند. پنکه ها در انواع ديواري ، روميزي ، سقفي ، ايستاده و ... عرضه مي شوند و باعث ايجاد حس خنکي بيشتر در افراد مي شوند.علت اين خنکي حس شده در افراد همان افزايش تعريق از سطح پوست ساکنين و در نتيجه ايجاد حس خنکي در افراد مي باشد. در گروه پنکه سايت مرجع دماتجهيز که اولين (از سال 1383) و پربيننده ترين سايت فروشگاهي دستگاه هاي سرمايش و گرمايش در خاور ميانه مي باشد (طبق داده هاي سايت جهاني Alexa.com) مي توانيد با اندکي حوصله جهت مطالعه توضيحات خلاصه و جامع ارائه شده ، کالاي مورد نظر خود را با مناسبترين قيمت (تضمين بهترين قيمت ها) و اطمينان خاطر از دريافت خدمات و گارانتي اصل و معتبر به راحتي خريداري فرمائيد.
فروش ويژه انواع کولر گازي اسپليت جنرال کيت کولر گازي اسپليت جنرال کيت ، کولر گازي پرتابل ، اسپليت ايستاده و ... با گارانتي اصلي کولر گازي اسپليت در گروه کولرهاي گازي و اسپليت هاي سايت مرجع دمــاتجهيــز که اولين (از سال 1383) و پربيننده ترين سايت فروشگاهي دستگاه هاي سرمايش و گرمايش در خاورميانه مي باشد (طبق داده هاي سايت جهاني Alexa.com) مي توانيد با اندکي حوصله جهت مطالعه توضيحات خلاصه و جامع ارائه شده ، کالاي مورد نظر خود را با مناسبترين قيمت (تضمين بهترين قيمت ها) و اطمينان خاطر از دريافت خدمات و گارانتي اصل و معتبر به راحتي خريداري فرمائيد.
فروش ويژه انواع کولر گازي و اسپليت تراست کولر اسپليت گازي کم مصرف اينورتر تراست ، کولرگازي ايستاده ، کولرگازي پرتابل و... با گارانتي اصلي در گروه کولرهاي گازي و اسپليت هاي سايت مرجع دمــاتجهيــز که اولين (از سال 1383) و پربيننده ترين سايت فروشگاهي دستگاه هاي سرمايش و گرمايش در خاورميانه مي باشد (طبق داده هاي سايت جهاني Alexa.com) مي توانيد با اندکي حوصله جهت مطالعه توضيحات خلاصه و جامع ارائه شده ، کالاي مورد نظر خود را با مناسبترين قيمت (تضمين بهترين قيمت ها) و اطمينان خاطر از دريافت خدمات و گارانتي اصل و معتبر به راحتي خريداري فرمائيد.
فروش ويژه انواع کولر گازي سامسونگ کولر گازي سامسونگ اينورتر ،اسپليت ايستاده ، کولر گازي پنجره اي و ... با گارانتي اصلي در گروه کولرهاي گازي و اسپليت هاي سايت مرجع دمــاتجهيــز که اولين (از سال 1383) و پربيننده ترين سايت فروشگاهي دستگاه هاي سرمايش و گرمايش در خاورميانه مي باشد (طبق داده هاي سايت جهاني Alexa.com) مي توانيد با اندکي حوصله جهت مطالعه توضيحات خلاصه و جامع ارائه شده ، کالاي مورد نظر خود را با مناسبترين قيمت (تضمين بهترين قيمت ها) و اطمينان خاطر از دريافت خدمات و گارانتي اصل و معتبر به راحتي خريداري فرمائيد.
صفحه 1 از 2
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.