ریال
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 24 ارديبهشت 1396 12:59

فروش ویژه کولر گازی میدیا

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
کولر گازی میدیا با طراحی زیبا، کارایی بالا و خوب و قیمت مقرون به صرفه تر نسبت به برندهای دیگر کولر گازی، انتخابی مناسب برای مصرف کنندگان ایرانی می باشد.

استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان و داشتن طراحی های بی نظیر، کیفیت کارکرد بالا و قیمت مناسب باعث شده کولر گازی میدیا را به یکی از پرفروش ترین کولرهای گازی و اسپلیت در بازار تبدیل کرده است.

سایت مرجع دماتجهیز، مشخصات فنی و قیمت های ارزان و تضمین شده کولرهای گازی میدیا را با گارانتی اصلی شرکتی، جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند، برای شما عزیزان ارائه نموده است.

کولرهای گازی میدیا در مدل های دیواری، ایستاده، پرتابل، پنجره ای و اسپلیت های کاستی، در سری و ظرفیت های متنوع به بازار عرضه می شوند.

به طور کلی کولر گازی میدیا دیواری در ظرفیت های 9000، 12000، 18000، 24000 و 30000 BTU نیز تولید می شود. البته کولرهای گازی ایستاده میدیا به دلیل استفاده در محیط های با متراژ بالا، در ظرفیت های 36000 ، 48000 و 60000 BTU به بازار عرضه می شوند.

از مدل های معروف کولرهای گازی میدیا می توان به مدل های Mission ، Easy ، Mission Tropical ، EVEREST و Ourea اشاره کرد.

برخی از مدل های کولر گازی و اسپلیت میدیا مجهز کیت اینورتر می باشند که این تکنولوژی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

همچنین برچسب انرژی درکولرهای گازی میدیا که دارای فناوری اینورتر می باشند، رده A و در اسپلیت هایی که از کمپرسور معمولی بهره می برند، رده B می باشد.

تمامی کولرهای گازی میدیا دارای ریموت کنترل هستند و با این وسیله، مصرف کننده می تواند به راحتی و امکانات فراوان، دستورات مورد نظر خود را به دستگاه اعمال کند.

کمپرسور کولرهای گازی میدیا دارای 5 سال گارانتی معتبر از شرکت شرکتی می باشند و گارانتی دیگر قطعات فنی این محصولات، 2 ساله می باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
دماتجهیز
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.