ریال
جمعه 28 ارديبهشت 1403

شنبه, 23 ارديبهشت 1396 10:02

فروش ویژه کولر گازی اجنرال

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
کولر گازی اجنرال یکی از قدرتمندترین تجهیزات تهویه مطبوع در ایران و جهان می باشد و از قوی ترین کمپرسور موجود بهره می برد.

استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز جهان و بهره گیری از قطعات بادوام (که ساخت کشور ژاپن بوده ولی در تایلند مونتاژ می شوند)، کولر گازی اجنرال را علیرغم داشتن قیمت بالاتر نسبت سایر برندهای کولر گازی، به یکی از پرفروش ترین کولرهای گازی و اسپلیت در بازار تبدیل کرده است.

سایت مرجع دماتجهیز، مشخصات فنی و قیمت های ارزان و تضمین شده کولرهای گازی اجنرال را با گارانتی اصلی شرکتی، جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند، برای شما عزیزان ارائه نموده است.

کولرهای گازی اجنرال در مدل های دیواری، ایستاده، پنجره ای و اسپلیت های سقفی زمینی و سقفی دیواری، در سری و ظرفیت های متنوع به بازار عرضه می شوند.

بطور کلی کولر گازی اجنرال دیواری در ظرفیت های 9000، 12000، 18000، 24000 و 30000 BTU نیز تولید می شود. البته کولرهای گازی ایستاده اجنرال بدلیل استفاده در محیطهای با متراژ بالا، در ظرفیت های 26000 و 46000 BTU به بازار عرضه می شوند.

از سری های کولر گازی اجنرال می توان به مدل های دیواری با گرید B کولرهای گازی اینورتر اشاره کرد.

برخی از مدل های کولر گازی و اسپلیت اجنرال مجهز کیت اینورتر می باشند که این تکنولوژی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

همچنین برچسب انرژی درکولرهای گازی اجنرال که دارای فناوری اینورتر می باشند، رده A و در اسپلیت های معمولی رده B می باشد، همچنین کمپرسور کولرهای گازی اجنرال، از برند تکامسه آمریکا ساخته شده است.

همگی کولرهای گازی اجنرال دارای ریموت کنترل هستند و با این وسیله، مصرف کننده می تواند براحتی، دستورات مورد نظر خود را به دستگاه اِعمال کند.

کمپرسور کولرهای گازی اجنرال دارای 5 سال گارانتی معتبر از شرکت شرکت تهویه نیا می باشند و گارانتی دیگر قطعات فنی این محصولات، 2 ساله میباشد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
دماتجهیز
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.