ریال
يكشنبه 9 ارديبهشت 1403

نمایندگی فروش اپل

نمایندگی فروش اپل

پنج شنبه, 19 بهمن 1396 10:02

آیفون X اپل، جدید ترین گوشی اپل

اپل پرچمدار جدید خود را به نام آیفون X طراحی و معرفی کرده است. آیفون X که به مناسبت دهمین سالگرد اپل طراحی شده است، یک گوشی با ظاهری خاص و عملکردی متفاوت و نمایشگر بدون حاشیه میباشد. بدنه ی آیفون x از فولاد ضد زنگ در دو رنگ خاکستری و نقره ای با نمایشگر Super Retina ساخته شده است. اپل در آیفون 10 دکمه فیزیکی Home را حذف کرده و به جای Touch ID از Face ID استفاده میکند بنابراین کاربران تنها با نگاه کردن به گوشی میتوانند آن را رمزگشایی کنند. آیفون 10یک دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی با سنسورهای بزرگتر دارد که دارای فیلترهای رنگی و لرزشگیر اپتیکال میباشد. دوربین سلفی با قابلیت حالت پرتره، تراشه ی Biomic A11 به عنوان هوشمند ترین و قدرتمند ترین تراشه، شارژر بی سیم، ios11 به عنوان پیشرفته ترین سیستم عاملريال صفحه نمایش 5.8 اینچی و ... از جمله ویژگی های بی نظیر آیفون 10 میباشند. طرفداران گوشی های آیفون برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات فنی محصولات اپل میتوانید به سایت اپل گستر(http://www.applegostar.com) مراجعه کرده یا به صورت حضوری به فروشگاه ما در برج نگار ونک (88641445)مراجعه نمایید و تمامی محصصولات اپل را از نزدیک مشاهده کنید. اپل گستر نمایندگی فروش اپل، ارائه دهنده انواع محصولات اپل شامل: آیفون اپل، آیپد اپل، اپل واچ و مک اپل با گارانتی رسمی و ارسال به تمام نقاط کشور میباشد. اپل گستر این امکان را برای همشهریان تهرانی فراهم آورده است تا با کارمزد کم و شرایطی مطلوب بتوانند محصولات اپل خود را به صورت اقساط خریداری نمایند. برای ثبت نام به لینک https://goo.gl/88BUZL مراجعه نمایید.
پنج شنبه, 19 بهمن 1396 10:02

آیفون جدید اپل، آیفون 8

دوستداران تکنولوژی هم اکنون میتوانید آیفون جدید اپل به نام آیفون 8 را از نمایندگی فروش اپل خریداری نمایید... آیفون 8 اپل با صفحه نمایش Reitina HD و دقت رنگ فوق العاده باعث میشود تا همه تصاویر را به صورت شفاف و واضح ببینید. شارژر بی سیم Qi آیفون 8 نگرانی تمام شدن شارژ باتری را در شما از بین میبرد چرا که در هر مکانی که قرار داشته باشید به راحتی میتوانید گوشی آیفون8 خود را شارژ کنید. سیستم عامل پیشرفته ios11، وجود دستیار صوتی siri، دوربین قدرتمندتر و در نهایت ضد آب بودن گوشی آیفون 8 اپل شما را از خرید گوشی با قابلیت های فوق العاده مطمئن میسازد. اپل گستر امکان خرید آیفون 8 و دیگر محصولات اپل را به سه صورت فراهم آورده است: امکان خرید حضوری در فروشگاه اپل گستر در برج نگار ونک، خرید اینترنتی از طریق وب سایت http://www.applegostar.com و تماس با شماره های 88641445-88641415 برای ثبت سفارش تلفنی. خریداران محترمی هم که ساکن تهران هستید و امکان خرید محصولات اپل به صورت نقدی را ندارید، در نمایندگی فروش اپل با ثبت نام در اقساط اپل (https://goo.gl/88BUZL) میتوانید به صورت قسطی کالای اپل خود را با کمترین کارمزد خریداری نمایید.
اپل جدیدترین آیفون خود را به نام iphone 8+ همراه با آیفون x معرفی و عرضه کرده است... آیفون 8 پلاس با طراحی منحصر به فرد و ظاهری متفاوت تر از نسل های پیشین به بازار عرضه شده است. صفحه نمایش Retina HD گوشی آیفون 8+ باعث میشود تا همه چیز را عمیق تر و واقعی تر ببینید. بدنه شیشه ای در پشت این گوشی 5.5 اینچی، حس خاصی را با دست گرفتن گوشی 8 پلاس به شما القا میکند و با پوشش اتوفوبیک آن به راحتی لکه های را از روی گوشی خود پاک کنید. دوربین دوگانه گوشی آیفون 8 پلاس امکان ثبت تصاویر و فیلم هایی با کیفیت باور نکردنی در تمام لحظات را فراهم می آورد. Ios11 به عنوان پیشرفته ترین سیستم عامل در جهان،3 گیگابایت حافظه رم و شارژر بی سیم گوشی 8 پلاس و... همه و همه مواردی هستند تا بتوان گوشی آیفون 8 پلاس اپل را به عنوان یک گوشی فوق العاده نام گذاری کرد. خریداران محترمی که قصد خرید آیفون 8 پلاس اپل را دارید، با مراجعه به سایت اپل گستر http://www.applegostar.com علاوه بر مشاهده مشخصات فنی و توضیحات محصول، در درگاه های امن اینترنتی خرید خود را انجام دهید، یا به صورت حضوری به فروشگاه ما در برج نگار ونک مراجعه نمایید. همچنین با تماس یا شماره های 88641445-88641415 سفارش خود را به ثبت کنید و در کمترین زمان در هر جای کشور که هستید تحویل بگیرید. کاربرانی که توانایی خرید محصولات اپل را به صورت نقدی ندارید، نمایندگی فروش اپل این امکان را فراهم آورده است تا با کارمزدی بسیار کم و شرایطی استثنایی بتوانید کالای اپل خود را به صورت اقساط خریداری نمایید. کافیست به سایت اپل گستر مراجعه کنید و برای خرید اقساطی محصولات اپل(https://goo.gl/88BUZL) ثبت نام نمایید. لازم به ذکر میباشد که این امکان در حال حاضر تنها برای همشهریان تهرانی آماده خدمت رسانی میباشد.
پنج شنبه, 19 بهمن 1396 10:03

خرید اقساطی محصولات اپل

قابل توجه همشهریان عزیز تهرانی که قصد خرید محصولات اپل را به صورت قسطی دارید... نمایندگی فروش اپل، با داشتن نمایندگی فروش کلیه محصولات اپل شامل آیفون اپل، آیپد اپل، اپل واچ و مک اپل در تهران این امکان را فراهم آورده است تا مشتریان عزیزی که قصد خرید محصولات اپل را به صورت قسطی دارند به راحتی بتوانند در فروش اقساطی آیفون، مک بوک قسطی، آیپد قسطی و اپل واچ قسطی با کارمزد کم شرکت نمایند. اگر توانایی خرید نقدی محصول اپل مورد نظرتان را ندارید با ثبت نام در بخش اقساط اپل و ارسال فرم ثبت نام، تنها با پرداخت یک سوم از مبلغ فاکتور، کالای اپل خود را خریداری نموده و مابقی مبلغ را با اقساط 12 ماهه و تنها با کارمزد 1.2 % ماهیانه پرداخت نمایید. لازم به ذکر است که در حال حاضر این سامانه تنها برای همشهریان تهرانی آماده خدمت رسانی میباشد. لطفا به این نکته توجه داشته باشید که تنها مشتریانی که سابقه بانکی قابل قبولی داشته باشند توسط مدیریت تایید شده و نمایندگی اپل هیچگونه مسئولیتی در قبال پذیرش همه ثبت نام ها نخواهد داشت. کاربران عزیز طرفدار محصولات اپل قسطی برای ثبت نام در سامانه فروش اقساطی اپل و مشاهده شرایط و ضوابط آن میتوانید به سایت http://www.applegostar.com مراجعه کنید و در صورت تایید مدیریت، بعد از ارسال پیامک به شما، میتوانید از طریق حساب کاربری، درخواست اقساطی اپل خود را پیگیری نمایید.
پنج شنبه, 19 بهمن 1396 10:03

لپ تاپ مک بوک پرو اپل، Apple Macbook Pro

لپ تاپ مک بوک پرو با ارائه عملکرد و قابلیتی بی نظیر یک لپ تاپ حرفه ای برای افرادیست که به دنبال لپ تاپ های خاص و حرفه ای برای کارهای خود هستند. اگر کیفیت صفحه نمایش لپ تاپ برای شما اهمیت زیادی دارد لپ تاپ مک بوک پرو اپل با شفافیت بی نظیر نمایشگر Retina گزینه ی بسیار مناسبی برای انتخاب شماست. مک بوک پرو با وزن سبک و باریک بودن بدنه، طول عمر بیشتر باتری، اسپیکرهای خارق العاده با طراحی کاملا جدید، کیبورد و تاچ پد با عملکرد عالی تر و پردازنده فوق العاده قدرتمند تر از مدل های قبلی در جایگاه بهترین لپ تاپ قرار گرفته است. خریداران محترمی که قصد خرید لپ تاپ مک بوک پرو اپل را دارید کافیست با شماره های 88641415 -88641445 تماس گرفته و سفارش خود را در کمترین زمان تحویل بگیرید. برای خرید حضوری و مشاهده سایر محصولات اپل میتوانید به فروشگاه ما در برج نگار ونک مراجعه کرده و با مشاوره کارشناسان فروش ما با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. همچنین میتوانید به سایت http://www.applegostar.com/ مراجعه نمایید و مشخصات و ویژگی های کامل محصولات را مشاهده نمایید.
شرکت اپل با تولید محصولات فوق العاده پیوسته به دنبال جذب مخاطبین به سوی خود میباشد و هم اکنون با تولید ساعت هوشمند اپل واچ سری 2 در دنیای تکنولوژی قدمی دیگر برداشته است. اگر به فکر تناسب اندام خود هستید، اپل واچ سری 2 فعالیت های فیزیکی و تمام حرکات شما را در طول روز اندازه گیری میکند و شما میتوانید میزان کالری مصرف شده را ارزیابی کرده و میزان نزدیکی به هدفتان را مشاهده کنید. همچنین با این ساعت هوشمند نسبت به سلامتی خود آگاهی بیشتری داشته باشید و میزان تپش قلب و استرستان را اندازه گیری کرده و با اضافه کردن اپلیکیشن مربوطه آن ها را مدیریت کنید اپل واچ برای استفاده آقایان وخانم ها طراحی شده و قابل تغییر با اندازه مچ دست میباشد. اپل واچ نوع 38 میلیمتری ظریفتر و بند کوتاه تر برای استفاده خانم ها و اپل واچ نوع 42 میلیمتری با بند بلندتر برای استفاده آقایان طراحی شده است، تا بتوانید تحت هر شرایطی از اپل واچ استفاده کنید. از جمله مشخصات فنی اپل واچ سری 2 : مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر، پردازنده ی گرافیکی سریعتر از نسل قبل، جنس بدنه استیل، مجهز به GPS داخلی، پردازنده ی دو هسته ای جدید و سریعتر از نسل قبل، امکان پاسخ به تماس ها و پیام ها و دسترسی به اپلیکیشن مورد نظر میباشد. نمایندگی فروش محصولات اپل با داشتن فروشگاه در برج نگار ونک تمام محصولات اپل شامل گوشی آیفون اپل، آیپد اپل، اپل واچ و مک اپل را به فروش میرساند و شما خریداران محترم میتوانید به فروشگاه ما مراجعه نموده و محصول دلخواه خود را خریداری نموده و همچنین سایر محصولات را مشاهده نمایید و یا میتوانید با شماره های 88641445 -88641415 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. برای مشاهده اطلاعات و مشخصات فنی هر کدام از محصولات نیز میتوانید به سایت www.applegostar.com مراجعه نمایید.
پنج شنبه, 12 بهمن 1396 10:02

آیپد پرو اپل، ipad pro

دوستداران و همراهان آیپد های اپل، اپل، آیپد جدید خود را با عنوان آیپد پرو عرضه کرد... آیپد پرو اپل بی شک انقلابی در ساخت آیپد های اپل بود که تفاوت آن با مدل های دیگر آیپد های اپل به وضوح دیده میشود. قدرت بی نظیر این تبلت با تراشه قدرتمند A9X که قدرتی برابر با قدرت یک لپ تاپ دارد و میتوان کارهای سختی که با لپ تاپ قابل انجام است را با آیپد پرو انجام داد. کاربرانی هم که به دنبال یک تبلت با اینچ بزرگ هستند، آیپد پرو اپل گزینه ی مناسبی برای این افراد میباشد. از لحاظ مشخصات فنی آیپد پرو اپل با قابلیت multi touch بودن صفحه و امکان نمایش جزئبات، اسپیکرهای پیشرفته در چهار طرف، دوربین قدرتمند 12 مگاپیکسلی و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو، جنس بدنه فلز، حسگر Touch ID، اینترنت پرسرعت شبکهLTE و همچنین قابلیت استفاده از شبکه وای فای، 4 گیکا بایت حافظه رم، صفحه نمایش در دو سایز 12.9 و 7.9 اینچی و با حافظه های داخلی 32، 128 و 256 گیگابایت قابل توصیف است. فروشگاه محصولات اپل با فروش انواع محصولات اپل شامل آیفون اپل، آیپد اپل، اپل واچ و مک اپل آماده خدمت رسانی به مشتریان و خریداران محترم محصولات اپل میباشد. خریداران محترمی که قصد خرید آیپد پرو اپل را به صورت حضوری دارید میتوانید به فروشگاه ما در برج نگار ونک مراجعه نمایید و یا با تماس با شماره های 88641445 – 88641415 میتوانید خرید خود را ثبت نمایید. همچنین برای مشاهده سایر محصولات و آشنایی با مشخصات فنی هرکدام میتوانید به سایت http://www.applegostar.com مراجعه نمایید.
پنج شنبه, 19 بهمن 1396 10:03

گوشی آیفون 7 پلاس، iphone 7 plus

همانطور که میدانید امروزه گوشی های آیفون اپل محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده است و افرادی که قصد خرید گوشی های این برند را دارند در موتور های جستجو به دنبال مشخصات فنی و اطلاعات تکمیلی در مورد گوشی های آیفون هستند. شرکت اپل جدیدتربن گوشی خود را در دو مدل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس طراحی و عرضه کرده است. سایز صفحه نمایش، دوربین و میزان حافظه ی رم از جمله تفاوت های بین دو مدل گوشی آیفون 7 پلاس و آیفون 7 میباشد که با توجه به نقاط مشترک زیادی که با هم دارند این تفاوت بسیار ناچیز است. اگر آن دسته از افرادی هستید که امکانات گوشی اهمیت زیادی برای شما دارد، آیفون 7 پلاس با امکانات فوق العاده ایی مانند خاصیت ضد آب بودن، بدنه فلزی، دوربین دوگانه، نمایشگر اچ دی و قابلیت 3D Touch، تراشه پر قدرت با امکان پردازش سریعتر، اسپیکرهایی با قابلیت ارائه موزیک و ویدئو و تماس تلفنی به صورت استریو و 3 گیگا بایت رم میتواند گزینه ی بسیار مناسبی برای شما باشد. کاربران محترم میتوایند به سایت http://www.applegostar.com مراجعه کنید و مشخصات فنی و توضیحات هر محصول را مشاهده نمایید. خریداران محترمی هم که قصد خرید گوشی های آیفون اپل را دارید میتوانید با شماره های 88641445 – 88641415 تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید و یا برای خرید حضوری میتوانید به فروشگاه ما در برج نگار ونک مراجعه کنید. نمایندگی فروش اپل ارائه دهنده انواع محصولات اپل شامل : آیفون اپل، آیپد اپل، اپل واچ، مک اپل و لوازم جانبی اورجینال میباشد.
پنج شنبه, 12 بهمن 1396 10:02

لپ تاپ مک بوک اپل

اپل با طراحی سبک و در عین حال ظریف لپ تاپ مک بوک به دنبال ممکن ساختن ناممکن ها بوده است. مک بوک های اپل ویژگی های خارق العاده زیادی دارد که از جمله میتوان به نمایشگری بی نظیر، انقلابی در ساخت کیبورد، پورت چند سویه و پیشرفته برای شارژ، پردازنده خارق العاده برای تولید گرمای کمتر، اپلیکیشن هایی پیشفرض مخصوص خلاقیت و نوآوری و مجهز بودن به دنیای وایرلس اشاره کرد. همراهان اپل برای آشنایی بیشتر با مک بوک های اپل و مشاهده مشخصات فنی و توضیحات محصولات میتوانید به لینک https://goo.gl/44O5eq )سایت نمایندگی فروش اپل( مراجعه کنید و یا میتوانید با شماره 88691445-88691415 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید و همچنین میتوانید به فروشگاه اپل ونک مراجعه کنید و به صورت حضوری محصولات را مشاهده و خریداری نمایید. نمایندگی فروش اپل با داشتن فروشگاه در برج نگار ونک ارائه دهنده تمامی محصولات اپل از جمله گوشی آیفون، آیپد، ،آی واچ و لپ تاپ مک بوک اپل میباشد.
پنج شنبه, 12 بهمن 1396 10:03

آی واچ اپل

با ساعت اپل تمام کارهای روزانه خود را به راحتی انجام دهید. ساعت اپل با پردازنده ای قوی طراحی شده است که این امکان را به شما میدهد تا به راحتی به پیام های خود پاسخ دهید وهمیشه در دسترس باشید. بررسی تقویم، اندازه گیری میزان فعالیت روزانه و کالری مصرفی، اندازه گیری دقیق حرکات در هر نوع ورزشی، بررسی سلامت خود و... ازجمله قابلیت های بینظیر آی واچ اپل میباشند. خریداران محترم برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین مشاهده مشخصات محصولات اپل میتوانید به سایت نمایندگی فروش اپل http://www.applegostar.com مراجعه کرده و در درگاه امن اینترنتی با خیال راحت خرید آنلاین خود را انجام دهید و یا در صورت تمایل خرید حضوری و همچنین مشاهده سایر محصولات میتوانید به فروشگاه ما در برج نگار ونک مراجعه نمایید و یا با شماره های 88641445-88641415 تماس بگیرید. تمامی محصولات اپل از جمله لپ تاپ، گوشی، تبلت و ساعت اپل را با گارانتی از نمایندگی فروش اپل بخواهید.
صفحه 1 از 2
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.