ریال
جمعه 7 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 15 فروردين 1395 20:38

باغ ویلا سوئیت اجاره روزانه نزدیک تهران09197225539

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :دماوند و کردان کرج
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال



باغ  ویلا و سوئیت های جدید شیک مجهز تمیز امن راحت دربست و ارزان و تائید شده با مجوز رسمی- اجاره روزانه و جشن- خرید و فروش املاک نزدیک تهران (فقط 45 دقیقه) از شرق تهران (دماوند و آبعلی 10 دقیقه تا پیست اسکی آبعلی)-تا غرب تهران(کردان کوهسار سرو) و شمال تهران(شمشک فشم)- تلفن 09197225539 –وبسایت: امداد املاک ایران www..EMDADAMLAK.IR


سوئیتهای باغی بسیار شیک مجهز امن و راحت و دربست در باغهای بسیار سرسبز و معطر و فضاهای تفریحی و آلاچیقی در مکانهای دارای مجوز رسمی دولتی با قیمتهای بسیار کمتر از ویلا و بهتر از دهها ویلا آماده پذیرش و اقامت و جشن خانواده های محترم و افراد خارجی  می باشند..


 


بدون بیعانه(حدالقل نصف هزینه)هرگز توقع پذیرش و جا و مکان نداشته باشید حتی آنی و فوری-ادرس دقیق هم فقط بعد از پرداخت بیعانه اعلام میشود. فرصت پرداخت بیعانه هم ماکزیمم فقط30 دقیقه است نه ساعتها بعد که اینترنت را شخم زدید. کل هزینه ها همان اول پذیرش نقدا دریافت میشود.بهیچ عنوان هم جواب پیامک و تلگرام و ایمیل و ... را نمیدهیم فقط تماس تلفنی  آنهم در ساعتکار و پذیرش 8تا 20 هر روز نه ظهر و شب و نیمه شب.


بهیچ عنوان هم امکان بازدید قبلی و اتلاف وقت وعمر و هزینه وجود ندارد.دنبال آدم مفت و جای مفت هستی بفرمائید جای دیگر مزاحم نباشید. چون چندرغاز میخواهی ویلا اجاره کنی توقع داری چندین روز چند نفر ساعتها از عمر و وقت و زندگی و پول موبایل از شرق تا غرب استان از شهر تا روستا در برف و سرما و گرما برات مفتی خرج کنند و دوره راه بیفتند که چی؟ فقط میخوای بازدید مفتی داشته باشی و دنبال آدم مفت و جای مفت میگردی.


قیمتها در کمترین حد و مصوب رسمی هستند.قیمت کمتر بدهید برای چانه زنی و مفتخوری درجا تماس تلفنی قطع میشود و آنچه لیاقتته میشنوی ادب اجازه نمیدهد فقط میگوئیم: دنبال آدم مفت و جای مفت میگردی.


اجاره سوئیت دونفره در انواع مختلف هتلی و باغی از300 و 350 هزارتومان به بالا در فروردین95-( برای دو نفره)--- ویلا از 500هزارتومان به بالا (تا ماکزیمم 7 نفر) برای24 ساعت- پذیرش و اقامت  فقط از10صبح تا ماکزیمم10صبح فردا است.پنجشنبه بعدازظهر تا جمعه بعدازظهر میشود2روز-مثلا برای سوئیت 300 تومانی*2روز =600هزار تومان برای پنجشنبه وجمعه اول می پردازید حال هر ساعاتی که بیائید یا بروید نقد اول میگیرند برای ویلا هم دو روز محاسبه میشود چون تمام پنجشنبه خالی نگه داشته میشود تا شما بعد از ظهر یا شب بیائید جمعه یا تعطیلات هم که هستید حال تا ظهر یا شب پس میشود دو روز که تمام هزینه را اول می پردازید.


توجه: اگر اهل قیمت دادن و چانه زنی و مسخره بازی و دنبال  آدم مقت و جای مفت و مفتخوری"چه اجاره چه خرید" هستی هرگز تماس تلفنی هم نگیر درجا  تماس قطع و آنچه که لیاقتته میشنوی قرار نیست پول تنقلات و کبابتو از بغل ما بکنی.


خرید و فروش انواع:زمین باغ ویلا  در مناطق شرق استان تهران" دماوند رودهن آبسرد سید آباد مشاع گیلاوند و سایر مناطق اطراف" لطفا قبل تماس تلفنی حتما سایت امداد املاک ایران بنشانی www.EMDADAMLAK.IR را بدقت مطالعه فرمائید بعد تماس بگیرید زیرا بدون پذیرش و تعیین وقت قبلی بهیچ عنوان پاسخگو نیستیم.بیهوده هم راه نیافتید دماوند بعد بگوئید آمدیم دماوند ملک ببینیم هرگز پذیرش نداریم..


-          روند کار خرید ملک:


 ما بدون احذ هزینه پذیرش و مشاوره حدالقل1% یا1میلیون تومان در فروردین95 هیچ مشاوره و پذیرش نداریم چون حداقل200میلیون تومان در فروردین95 میخواهید سرمایه گذاری کنید به چه دلیل از مشاوره تا بازدید و خرید همچی باید مفتی باشه؟ مردم نوکر مفتی که نیستند  که.ساعتها عمر و وقت و دانش و زندگی و پول و ملک هم نذر مفتی شما نکردن که بخواهی خیلی راحت و مفتی از دیگران استفاده کنی و مفت و راحت بسود و ثروت و ملک و آسایش برسی هرچیزی قیمتی دارد که باید اول پرداخت - بدون اخذ حق بازدید هریک ملک50هزارتومان هیچ بازدیدی نداریم.بدون اخذ هزینه پیدا کردن ملک مرغوب"حدالقل متری50 هزارتومان" هم هیچ ملکی نداریم.کمیسیون خرید شما هم 5% پنج درصد است با ملک مرغوب و قیمت واقعی نه بنگاهی زیرا ملک کارشناسی و با قیمت تالار فروش در بازار رسمی است نه بنگاهی. اول هزینه های مربوطه را می پردازید بعد درخواست کنید. عمر وقت زحمت دانش پول و ملک ارزشمند هستند نذر مفتخوری و گردش و تفریح و آشنائی شما با منطقه نکردند.مشاوره علمی وفنی,بازدید مفید,ملک خوب =پول خوب همین. اهلش هستید بفرمائید نیستید هرگز مزاحم نباشید.چون افراد با تجربه خوب میدانند با چه اشخاص متخصص و با تجربه با مشاوره داشته باشند و هزینه آنرا هم اول بپردازند نه هر بنگاه و آگهی. بازدید مفید و مستقیم رسیدن به ملک مورد نظر نه بیهوده وقت و عمر و زندگی و پول خرج کردن پس حق بازدید آن را اول می پردازند.ملک خوب  با ارزش را هم با قیمت واقعی و مناسب خریدن نه از این املاک بی ارزش و قیمتهای بی پایه و اساس بنگاهی.پس کمیسیون خرید را اول می پردازند. همه این موارد  یکجا در " بازار رسمی املاک و خدمات ساختمانی ایران- امداد املاک ایران  بنشانی وبسایت www.EMDADAMLAK.ir  و تلفن 09197225539 هست اهلش هستید بفرمائید.غیر از این موارد فقط دنبال آدم مفت و مال مفت و اتلاف عمر و وقت و زندگی و پول دیگران و خودتان هستید بفرمائید جای دیگر مزاحم نباشید ما خدمات رایگان و مفتی نداریم و فقط املاک مرغوب و سالم از هر نظر داریم چون برای عمر وقت زندگی دانش و تلاش و پول و ملک خودمان و دیگران ارزش قائل هستیم.


 زمین باغ ویلا آپارتمان فروشی ارزان در شهر مرکزی دماوند , مناطق اطراف- تلفن هماهنگی 09197225539


لطفا قبل از هرگونه تماس تلفنی بموارد زیر توجه فرمائید.:


1- حق مشاوره حداقل 1% یا 1 میلیون تومان زیرا شما حدالقل 100 میلیون تومان میخواهید سرمایه گذاری کنید پس بهترین مشاوره و ملک متناسب با بودجه خود را میخواهید ما هم با صرف عمر زحمت و دانش و پول بهترین املاک منطقه را گلچین کرده ایم وگرنه مسلم است مشاوره مفتی نتیجه بی ارزش میدهد..پس سوالاتی مانند: کجا خوبه؟کجا بده؟ فلانجا قیمت چنده؟ وغیره را اول هزینه مشاوره را میپردازید بعد میپرسید بدون دریافت حق مشاوره به احدی جواب نمیدهیم و تماس را قطع میکنیم.چون مزاحم هستید. قرار نیست همچی مفتی باشه از مشاوره و یازدید تا خرید ملک تا خیلی راحت و مفتی از عمر و زحمت و دانش و پول دیگران استفاده مفتی ببرید و به سود و ثروت و ملک و آسایش برسید!؟ هرچی چیزی قیمتی دارد که اول باید پرداخت .حق مشاوره جای خودش.حق بازدید جای خودش.کمیسیون فروش هم جای خودش.ملک خوب و مرغوب از" مالک ملک سند و قیمت و تخفیف"هم جای خودش..


2-حق بازدید هر یک ملک 50 هزار تومان است( چه اجاره حتی روزانه چه فروش) که اول دریافت میشود بعد میرویم بازدید بیتعارف. نوکر مفتت که نیستند ساعتها عمر و وقت و زندگی و دانش و پول را مفتی برات خرج کنند که فقط بخواهید گشتی در منطقه بزنید و آشنا بشوید. خودت باشی حاضری ساعتها از عمر و وقت و دانش و زندگی و پولت برای دیگران در برف و سرما و گرما از شرق تا غرب از شهر تا روستا مفتی خرج کنی که از دیگران توقع داری؟


3- ملک سفارشی خواستن شما\" زمینش فلان باشه.ساختمانش فلان باشه. قیمتش هم مفت باشه؟\" حدالقل متری 50 هزارتومان کمیسیون سفارشی دازد+ کمیسیون قانونی. زیرا باید عمر زحمت و هزینه صرف شود تا ملک مورد نظر شما پیدا شود ماشین و جنس نیست که براحتی پیدا شود. لذا اول مبلغی بعنوان بیعانه گرفته میشود بعد ملک مورد نظر شما پیدا میشود نه مفتی و راحت!؟ در افکار خودتان هم ملکی را تصور میکنید و توقع دارید همان ملک دقیقا با قیمت مفت تهیه شود هرگز امکانپذیر نیست باید بروید خودتان بتراشید!؟


3-خواسته معقول ملکی شما معلوم. مالک و ملک و اسناد کاملا معلوم. قیمت واقعی هم کاملا مشخص\" بی چانه و تخفیف چون هیچ دلیلی ندارد جز مفتخری و مفتخوری که در جا ارتباط را حتی پای معامله قطع میکنیم\" نه قیمتهای بی پایه و اساس با املاک بی ارزش که همجا هست و همه دارند اگر خوب که هزارتا گرگ روی هوا میزدند و نیاز نبود بروند هزینه بالای تبلیغات آگهی و روزنامه و غیره بدهند..کمیسیون خرید شما هم5%پنج درصد است که در لحظه عقد قولنامه نقدا می پردازید.


دروغ فریب و کلاهبرداری و گرانفروشی و دردسر هم سالهاست که نشان دادیم هرگز نداریم. .پس خرید سریع. فقط هم یکبار مذاکره میشود دفعات بعدی هرگز شما را نمی پذیریم چون تجربه نشان داده خریدار واقعی با یک بازدید و ظرف 10 دقیقه ملک را میپسند و میخرد مابقی فقط دنبال آدم مفت و مال مفت و مزاحمت هستند. بیش از این هم دنیال مال مفت و مسخره بازی و مفتخوری هستید هرگز مزاحم نباشید حتی تلفنی - پیامکی هم پیغام و فحش نفرسید عینا به مراجع قضائی اعلام میشود.نمیخواهید مزاحم نباشید. خودت باشی حاضری از عمر و زحمت و دانش و پول و ملکت مفتی برای دیگران خرج کنی که از دیگران توقع داری یا لحظه لحظه عمرت را تبدیل بسود و ثروت میکنی؟همچی را فقط مفت و راحت میخوای!؟ بیش از این موارد هم بفرمائید جاهای دیگر مزاحم نباشید.


لیست املاک \" زمین باغ ویلا خانه\" ارائه شده در تالار فروش بازار رسمی املاک و خدمات ساختمانی ایران-امداد املاک ایران- در سایت www.EMDADAMLAK.ir هست- تلفن تماس و هماهنگی09197225539


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.