ریال
جمعه 21 ارديبهشت 1403

پنج شنبه, 17 بهمن 1392 01:41

نماینده فروش انواع روغن ها و گریس های تخصصی و صنعتی مناسب صنت شیشه

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 19 بهمن 1392
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود

شرکت ارس نـورنصرنماینـده فـروش محصـولات شرکت Renite& Molyduvalمی باشـد که با بـرخـورداری از کـادر متخـصص و مجـرب وخـدمات پس ازفـروش وارائه مشاوره رایگان بـه  صورت تخصصی مفتخرخواهد بود که درراستای اهداف آن شرکت محترم مشارکت فعال نماید. 


شرکت Renite & Molyduval با بیش 50 سال تجربه و تولید  انواع روغن ، گریس ، اسپری ،می باشد که در صنایع مختلف کاربردهای متفاوتی دارند .


نمونه هایی از محصولات این دو شرکت که درصنایع شیشه سازی مورد استفاده قرارمی گیرد به شرح ذیل تقدیم حضورتان می گردد :


·        Molyduval Aladin GG Spray: اسپری با ماندگاری بالا و پایه گرافیت جهت روانکاری قالب های شیشه ، قدرت نفوذ پذیری وکیفیت عالی ، مقاوم به دمای بالا وقابل استفاده در شرایط سنگین می باشد.


·        Molyduval Gloria B: روغن معدنی جهت استفاده در قالب شیشه های فرم گرفته به ویژه برای تولید بطریهای گردن بلند وتوخالی می باشد ومانع از ایجاد اثر پوست پرتقالی بر روی سطوح می گردد.


·        Molyduval Gloria A400: روانکار قالب جهت فرم دهی شیشه با پایه PAO ،دارای ثبات خوب در درجه حرارت بالا و اصطکاک کم می باشد.


·        Molyduval Sekorex ET 320M: یک روانکار 100% سنتتیک با پایه استر ، حاوی MOS2 جهت روانکاری زنجیرها در دماهای بالا و هم چنین برای اسلایدها و سطوح کشویی با قابلیت تحمل فشار بالا، سازگار با انواع روغن های معدنی ، تبخیر کم و محافظ عالی در برابر خوردگی و قابل استفاده در زنجیرها ی کوره با محدوده دمایی -30C° تا +260C°.


·        Molyduval Sekorex IS: یک روانکار 100% سنتتیک با پایه استر ،جهت روانکاری ماشین آلات تولید شیشه های توخالی و روانکاری سیستمهای متمرکز و دارای حفاظت عالی در برابر خوردگی ، توانایی تحمل فشار بالا، سازگار با روغن های معدنی ، تبخیرکم و محدوده دمایی -30C° تا 260C°.


·        Renite H: روانکار قالب و زنجیره های کوره ، حاوی گرافیت و با ثبات بسیار عالی ، این محصول مانع از چسبیدن شیشه گرم به سطوح می شود و از اکسیداسیون محافظت می کند. این محصول در صنعت شیشه برای  تجهیزات قالب و ماشین آلات ISاستفاده می شود.


 ·        Renite Chek-No-Mor: محصولی با پایه گرافیت و مخلوطی از نفت و واکس و بدون چکه ،قابل استفاده در ماشین آلات IS و حین کار بر روی تجهیزات خیلی داغ جهت روانکاری مجدد قسمتهایی از قالب، که دسترسی به آن دشوار است می باشد.


·        Renite D-5-A : محصول عاری از گرافیت با نسبت رقیق سازی 100:1 تا 850:1  برای روانکاری قیچی ها وایجاد خنک کاری یکنواخت وعاری از هرگونه مواد نگهدارنده مانند نیتریت ،فسفات ، ...


 


لازم بذکر می باشد که این شرکت قادر به تامین دیگر محصولات کاربردی آن صنایع محترم می باشد وهمچنین شرکت ارس نور نصر نماینده چند شرکت اروپایی دیگر در زمینه روانکارهای صنعتی نیز می باشد. لذا خواهشمند است در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و همکاری صمیمانه ، با این شرکت تماس حاصل نموده و ما را از نتایج اقدامات و بررسی خود مطلع فرمایید. 


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.