ریال
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 15 شهریور 1396 09:04

دستگاه های حکاکی و مارک زن

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
دستگاه حکاکی ضربه ای
در اين روش بسته به اينكه نيروی محركه دستگاه ، برق يا باد ويا هردو باشد ، انواع مختلفی وجود دارد. روش كار بدين صورت است كه نوك دستگاه با حركت يكنواخت و سـريع بالا و پايين رفته و باتوجه به قدرت وتـوانائيهای دستـگاه، عـدد يـا حرف يـا طرحی بر روي جسم حك می كند. نـوع ساده ايـنگونه دستـگاهها قـلم حكاكی برقی و نوع پيشرفته مدلهای ثابت و پرتابل است كه با نرم افزار مخصوص توسط كامپيوتر و یا حتی بدون کامپیوتر كنترل می گردد.
اين سيستم جديد براي حكاكی روی كليه فلزات، مواد مختلف و همچنين سطوح هموار و ناهموار بـكار رفتـه در دو نـوع ثابت و پرتابل ، قابليت انـعطاف بسيار بالايی داشتـه و بـروی خـطوط تـوليـد قـابل نصب است. اطلاعـات مـورد نـظر در كـامپيوتر ذخيره و هر لحظه در دسترس بوده و نياز به نگهداری مشخصـات و شماره های حك شده بصورت شابلون و غيره نيست . ابعاد حكاكی قابل كنترل بوده و عمق حكاكی از 0.1 تا 2 ميليمتر امكانپذير است. سـرعت حـكاكـی بسيار بالا و از 1 تا 250 ميليمتر بر ثانيه قابل تنظيم بوده و قطعات مورد نظر بعد از عمل حكاكی بدون تغيير شكل و شكستگی باقی می مانند.
سيستم جديد بدليل سرعت بالا، دقت فوق العاده ، عملكرد ساده ، عمر طولانی ، باعث كـاهش هزينـه هـا در مقايسه با دستگاههای مشابه می گردد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.