ریال
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403

جمعه, 10 آذر 1396 18:57

عرضه مستقیم دستگاه گچکاری اتوماتیک

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
آیا به دنبال کسب و کاری تضمین شده وسودآور می گردید ؟
عرضه مستقیم دستگاه گچکاری اتوماتیک
"قابل توجه پیمانکاران ، معماران ، گچکاران و افراد جویای کسب و کارهای سودآور"
ما به شما فرصتی عالی برای سرمایه گذاری و داشتن کسب و کار جدید را معرفی می کنیم
اگر می خواهید یک یک کسب و کار جدید و تضمین شده داشته باشید و از اولین های صنعتی جدید باشید ما به شما پیشنهاد می کنیم دستگاههای جدید گچکاری اتوماتیک را تهیه کنید و صاحب کسب وکاری تضمین شده و سودآور شوید این دستگاهها دارای مزیت اقتصادی و سرعت کار بسیار بالا بوده و در تمام اروپا و ترکیه جایگزین روشهای سنتی اندود کاری و سفیدکاری شده است .


برای گرفتن کاتالوگ ، دانلود تصاویر و ویدئوهای دستگاه و مشاوره رایگان تماس بگیرید
این دستگاه دیر یا زود در کشورما نیز به طبع کشورهای اروپایی فراگیر خواهد شد ولی شما این شانس را دارید که از اولین های این صنعت بوده و سود عظیم اقتصادی آنرا از آن خود نمایید .

برخی مزایای منحصر بفرد دستگاههای گچکاری اتوماتیک :
 صرفه جویی و سود کلان اقتصادی برای سازنده و پیمانکار بخاطر عدم پرت شدن مصالح ،
 سبکی ساختمان ،صرفه جویی و سود دهی بیشترکار بخاطر حذف مراحل زیرکاری بخاطر امکان اجرای مستقیم گچ بر روی سطوحی نظیر تیرآهن ، آجر و سفال ، بتون و ....
 سرعت اجرای بسیار بالا معادل 300 متر مربع برای هر دستگاه در هر شیفت کاری 8 ساعته و ایجاد درآمد عالی برای مجری و پیمانکار
 ایزولاسیون بسیار بالاتر در برابر ، رطوبت ، حرارت وبرودت وصدا
 صرفه جويي در زمان و هزینه رنگ کاري به دليل عدم نيار به بتونه کاري ، تصحيح زيرکار و آستر وعدم نياز به روغن کاري روي ديوار جهت جلوگيري از بروز شوره
 کیفیت بسیار بالاتر گچ کاری نسبت به روشهای سنتی در تراز بودن سطوح ، استحکام چندبرابر گوشه ها و سطوح صاف و پر شدن کامل خلل وفرج دیوارها بخاطر تزریق پر فشار گچ ( کیفیت حدود سه برابری به گواهی مرکز تحقیقات ساختمان در آیتم های مختلف اندازه گیری شده )
 سازگاري بسيار مناسب با اقليم هاي مختلف آب وهوايي و درجه حرارت های مختلف و میزان رطوبت بالا(100% قابل شستشو و مقاوم در برابر ميکروارگانيزم ها)
 کارکردن با این دستگاه بسیار ساده است به طوریکه نیاز به هیچگونه تحصیلات و مهارت خاصی نداشته و افراد به راحتی در چند ساعت کارکرد آن را می آموزند و همچنین برای جابجایی بین طبقات تنها با کشیدن یک ضامن دستگاه به سه قسمت سبک وزن تقسیم شده و براحتی توسط نفر قابل حمل می گردد ،
برای گرفتن کاتالوگ ، دانلود تصاویر و ویدئوهای دستگاه و مشاوره رایگان تماس بگیرید

شما اگر امروز کار را با این دستگاه را شروع کنید در پایان ماه اول تمام هزینه خرید و راه اندازی دستگاه را از کارکرد خود دستگاه کسب کرده اید و حتی درصد بسیار خوبی هم سود کرده اید ! و پس از آن هر ماه بیش از قیمت خرید خود دستگاه سود کسب خواهید کرد ! چه سرمایه گذاری بهتر از این پاسخ خواهد داد ؟؟؟
به عبارتی اگر شما تنها یک شیف 8 ساعته با این دستگاه کار کنید هر شیفت 300 مترمربع و هر ماه 9000 مترمربع سفیدکاری انجام داده اید !! حال این مبلغ را در دستمزد سفیدکاری ضرب نمایید تا از میزان حدودی کارکرد در یک ماه مطلع شوید ، ضمن اینکه با این دستگاه هیچ پرت مصالحی نخواهید داشت و این صرفه جویی در مصالج نیز به میزان سود شما افزوده می گردد !

مطمئن هستم که تایید می کنید که این فرصت طلایی ترین فرصت سرمایه گذاری در تمام عمرتان خواهد بود ! شما هزینه یک خودرو داخلی را پرداخت می کنید و هرماه بیش از قیمت همان خودرو سود کسب می کنید


دستگاههای عرضه شده توسط این شرکت ( گسترش ابزار پاسارگاد) با برند گپ ماشین و رومیکو ساخت کشور آلمان و ترکیه ( با قطعات آلمانی و مونتاژ در ترکیه ) بوده و تماما دارای گارنتی 100% می باشند !
یعنی ما تضمین می کنیم که در صورت وجود هرگونه مشکل در کیفیت ماشین آلات و یا خدمات پس از فروش %100 هزینه های انجام شده از سوی شما بازپرداخت خواهد شد !

کلیک کنید ! این فرصت طلایی را از دست ندهید و آینده خود و فرزندانتان را تضمین کنید !
همیشه کسانی برنده می شوند که قدرت اقدام و حرکت را دارند ، تماس بگیرید این تماس برای شما هزینه ای ندارد ولی آینده شما را خواهد ساخت !
09125339532 مهندس داودی
09900794821 مهندس داودی
ebrahimdavoudi[at]gmail.com

عزیزانی که از طریق این اگهی تماس بگیرند یک ست کمد ابزار با چهار کشو و 124 پارچه انواع آچارها و ابزارهای اصل و استثنایی از شرکت آلمانی هدیه خواهند گرفت !

فقط با یک تماس وقت جلسه برای شما هماهنگ می گردد و یک ماه بعد شما تمام هزینه های انجام شده خود را به همراه سود کسب کرده اید و وارد دوره سود خالص شده اید !

برای گرفتن کاتالوگ ، دانلود تصاویر و ویدئوهای دستگاه و مشاوره رایگان تماس بگیرید

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.