ریال
جمعه 14 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 08 ارديبهشت 1395 10:52

لامپ مهتابي لوميلوكس

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود

لامپ های فلورسنت سالهاست که در اماکن اداری ، صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرند . از جمله مزایای لامپهای فلورسنت راندمان زیاد و طول عمر بالای آنهاست . اوایل ، ‌از پوشش فسفرتک لایه ، موسوم به هالوفسفات در لامپهای فلورسنت استفاده می شد که این لامپها با نام basic معروف شده اند . در سالهای اخیر نوع جدیدی از فسفر سه لایه موسوم به فسفر ترایبند در لامپها مورد استفاده قرار گرفته است که منجر به افزایش شار نوری(lum-لومن) و افزایش بازده نور لامپ (lum/w-لومن بر وات)، نمود رنگ و طول عمر گردیده است و به لومیلوکس (Lumilux)معروف شده اند .
در لامپهای فلورسنت معمولی نمود رنگ ( color rendering index ) بین 50 تا 70 درصد است ولی در لامپهای لومیلوکس (lumilux)این ویژگی به 85 درصد ارتقا می یابد .
راندمان فسفر در تبدیل اشعه ماوراء بنفش داخل لامپ به نور مریی در لامپهای لومیلوکس lumilux نسبت به لامپهای basic حدود 15 تا 20 درصد بیشتر است بطوریکه از شار نوری لامپهای معمولی 2850 لومن به 3350 لومن در لامپ های لومیلوکس lumilux ارتقا می یابد . این قابلیت می تواند به هنگام طراحی موجب کاهش تعداد چراغ های مورد نیاز ، کاهش مصرف انرژی ، کاهش سطح مقطع سیم و . . . شود .
طول عمر لامپهای لومیلوکس حدود 20000 ساعت یعنی 2 برابر بیشتر از لامپهای معمولی می باشد و حداکثر افت شار نوری لامپهای لومیلوکس در پایان عمر حدود 10 درصد می گردد ولی در لامپهای معمولی علاوه بر طول عمر بسیار کمتر از طول عمر لامپهای لومیلوکس lumilux ، افت شار نوری به مقدار 30 درصد هم می رسد .

عرضه کننده انواع لامپ مهتابی ايراني پارس شعاع توس - فلورسنت لومیلوکس lumilux با کیفیت و راندمان بسیار بالا از معتبرترین و بهترین برند های ایرانی و خارجی نظیر فیلیپس و اسرام می باشد .


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.