ریال
شنبه 8 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 14 خرداد 1393 01:49

طراحان و توسعه دهندگان وب سایت

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 17 خرداد 1393
استان :تهران
شهر :کرج
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

شرکت طراحان و توسعه دهندگان وب سایت ( W3Developers ) در سال 1392، با پشتوانه چندین سال تجربه ی موسسان خود در زمینه ی طراحی و توسعه وب سایت و تبلیغات اینترنتی توسط جمعی سه نفره کار خود را آغاز کرد. گروه W3Developers مفتخر است که با هدف خدمت رسانی به شما عزیزان کار خود را آغاز کرده و در راستای همین هدف به ارائه خدماتی با تضمین و کیفیت بالا، متناسب برای هر گونه درآمد پرداخته است.


شرکت طراحان و توسعه دهندگان وب سایت با به‌کارگیری استانداردهای جهانی در طراحی و پیاده سازی وب سایت و نرم افزارهای تحت وب و با بهره گیری از روشهای صحیح و کاربردی در تبلیغات اینترنتی، می‌کوشد کسب‌ و‌کار مشتریانش را به صورت قابل ملاحظه ای توسعه دهد. تجربه‌ی چندین ساله‌ی ما در زمینه‌‌ی راهکارهای جامع تبلیغاتی، سیستم‌های اطلاعات و فناوری تولید نرم‌افزار، مسیر پیشرفت‌مان را هموار کرده است.


 


در راستای خدمت رسانی به تمامی مشتریان عزیز، شرکت طراحان و توسعه دهندگان وب سایت توجه بیشتری به افزایش سرعت ارائه‌ خدمات و کیفیت محصولات خود داشته است. خدمات ما شامل طراحی وب سایت و نرم افزارهای تحت وب و تبلیغات اینترنتی است. امیدواریم که کارگزار سربلندی برای شما مشتریان گرامی باشیم.


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.