ریال
جمعه 14 ارديبهشت 1403

پنج شنبه, 07 مرداد 1395 13:10

آموزش تخصصی آنلاین و مشاوره پروژه های صنعتی

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
گروه مشاوران پروژه پرداز (projectpardaz.ir
) با در اختیار داشتن کادری مجرب از متخصصان در زمینه های مختلف علمی و فناوری، درصدد است با ارائه خدمات آموزشی خود گامی کوچک در جهت ارتقا دانش هموطنان عزیز بردارد. هدف گروه ما ارائه آموزش های آنلاین در زمینه های مختلفی همچون برنامه نویسی، طراحی وب سایت، تکنولوژی های جدید برنامه نویسی، نرم افزارهای رشته های فنی - مهندسی، آموزش علوم تخصصی، انجام پروژه های تحقیقاتی و صنعتی، تدریس خصوصی رشته های مختلف در مقاطع مختلف و ... می باشد.

همکاری با ما:
همکاری با پروژه پرداز در دو شاخه امکان پذیر است:
1- شامل ساخت فیلم های آموزشی در زمینه های مختلف همچون برنامه نویسی، نرم افزارهای مهندسی و تدریس علوم تخصصی رشته های مختلف که در وب سایت قرار داده می شود در صورت کسب منفعت با پروژه پرداز شریک خواهید بود
2- از آنجاییکه یکی از فعالیت های پروژه پرداز انجام پروژه های صنعتی در زمینه های برق، مهندسی آب، نرم افزار و شبکه، مدیریت و ... می باشد بطوریکه در حال حاظر بیش از 25 پروژه سازمانی آماده واگذاری دارد، بنابراین همواره نیاز به استخدام متخصصین در زمینه های مختلف را احساس می کند. لذا در صورت تمایل در خواست خود را از طریق ایمیل سازمانی پروژه پرداز ویا صفحه تماس با ما در وب سایت به اطلاع ما برسانید.
از اساتید محترم در رشته های مختلف در خواست می شود در صورتیکه تمایل به همکاری با پروژه پرداز را دارید درخواست خود را از طریق ایمیل سازمانی و یا صفحه تماس با ما در وب سایت اعلام بفرمایید.

وب سایت و ایمیل گروه پروژه پرداز:
www.projectpardaz.ir
info[at]projectpardaz.ir

رشته ها و دپارتمان های تحت پوشش در پروژه پرداز بصورت زیر لیست شده اند. پروژه پرداز آمادگی کامل در ارائه مناسب ترین خدمات در دپارتمان های تخصصی مربوطه را دارد.
فنی و مهندسی: برق، مکانیک، کامپیوتر، عمران، صنایع، معماری، مواد و متالوژی، نفت، شیمی، هوافضا، نساجی، کشاورزی و ...
علوم پایه: ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، زمین شناسی، آمار، علوم کامپیوتر، محیط زیست و ...
علوم انسانی: حقوق، اقتصاد، مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی، تاریخ، جغرافیا، روانشناسی، فلسفه، فقه، جامعه شناسی، زبان های خارجه، الهیات، تربیت بدنی و ...


تماس با پروژه پرداز
دانشجویان عزیز در صورتیکه نظر، انتقاد و یا پیشنهادی دارید می توانید از طریق صفحه تماس با ما در وب سایت پروژه پرداز و یا از طریق ارسال ایمیل نظرات ارزشمند خود را برای ما ارسال کنید. نظرات شما برای ما بسیار با ارزش است و قطعا در روند کاری ما لحاظ خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.