ریال
شنبه 8 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 08 مرداد 1396 15:59

آموزش سخنرانی و فن بیان

رتبه این آیتم
به روز رسانی :یکشنبه, 08 مرداد 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
آموزش سخنوری و فن بیان مبحث ارتباط با فرزندان


حتماً بخوانید

وقتی در زمینه­­ی روان­شناسی تربیتی و یادگیری مشغول کار و فعالیت می­باشی، هرچقدر که جلوتر می­روی با اشکالات و مشکلات فراوانی روبرو می­گردی! همیشه با پدرها و مادرهایی مواجه می­شویم که واقعاً در سـردرگمی فراوانی قرار گرفته­اند و نمی­دانند مشکلات فرزندان خود را در رابطه با مسائل مختلف چگونه حل کنند.

تقریباً تمام آن­ها به دنبالراهکاری می­گردند که موفق شوند فرزندانی مناسب و موجه به بار بنشانند. اما مشکل از آن­جا شروع شده است که متأسفانه هیچ شناخت مؤثـر وواقـعی از شرایـط و شخصیـت فرزندان خود ندارند. آن­ها با درونیات، خواسته­ها و افکار آنان آشنایی نداشته و نمی­توانند ارتباطی منطقی با ایشان برقرار کنند.



متأسفانه عادات والدین، عاداتـی منطقی و مبتنی بـر اصول صحیح تربیتـی نمـی­باشد. نگاه آنها به فرزندانشان، نگاه یک انسان به انسانی دیگر نیست. توجـه آن­ها به بچه­ ها فقط در چارچوب کنترل و مراقبت قرار دارد و هیچ خبری از اجازه زندگی به بچه­ ها نیست.

بسیاری از والدین ناخواسته باعث بوجود آمدن مشکلات فکری، روحی و روانی بیشماری در فرزندان شده­اند، مشکلاتی که امروز به صـورت ناهنجـاری­های مختلفی، دلیل عمده­ی بهم ریختگی روانی پدرها و مادرها نیز گشته است. آنها همیشه نگرانند و اغلب پر از دغدغه و در پریشانی افکار بسر می­برند.

مشکل از آنجا شروع می­شود که فضای فرهنگی نیز شرایط مطلوبی نداشته باشد. اصولاً وقتی شرایط مطلوب و منطقی و سالم وجود داشته باشد افراد جامعه عادات مناسبی پیدا خواهند کرد و می­توانند بهتر و مؤثر در زمینه­های مختلف رفتار نمایند. اما باید گفت که اگر در جامعه­ای هر شهروند به صورت خود جوش و براساس خواستگاه درونی خود سعی نماید رفتارها و افکار مناسب به وجود بیاورد، رفته­رفته شرایط محیطی جامعه نیز به صورت خودکار تغییر خواهد کرد.

باید گفت بسیاری از والدین در موارد مختلف در برخورد با فرزندان، روش صحیح و مناسب را می­شناسند اما در کمال ناباوری نمی­توانند آن روش­ها را اجرا کنند و باز هم مانند گذشته عملکرد منفی و بی­نتیجه­ای را از خود بروز می­دهند.



همه­ی این اتفاقات به خاطر عادات ما می­باشد. یعنی تمام کارها، رفتارها و افکار ما در طول زندگی مربوط به نوع عادات فردی مـا می­باشد. در حقیقت ذهن ما نسبت به فرایند فرهنگی پیرامون شرطی گشته و همه­ی ما تحت تأثیر این افکـار می­باشیم و نمی­توانیم در بسیاری از موارد کارهای صحیح و منطقی را انجام دهیم.

انجام اعمال مناسب به شرطی امکان­پذیر می­باشد که در وجود ما درونی باشد و دقیقاً به صورت عادات فردی ما تبدیل گردد و برای رسیدن به این مهم نیازمند تلاش و همکاری همه جانبه می­باشیم.

این کتاب برای شما بوجود آمده است. برای شما پدرها و مادرهای دوست داشتنی که حاضرید هر کاری انجام دهید تا فرزندانی موفق و خوشحال بوجود آورید. من بارها شاهد ناتوانی شما عزیزان در برخورد با مشکلات فرزندتان بوده­ام. می­دانم که در بسیاری مواقع رنج تحمل ناپذیری را به همراه دارید چرا که هرچه تلاش می­کنید موفقیـت چشم­گیـری در حل مسائل فرزند خود و ارتباطی صمیمـانـه با او بدست نمی­آورید. می­دانم که برخی مسائل محیطی باعث بوجود آمدن تنش­های فراوان و نگرانی­های فکری برای شما شده است.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
mahdi
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.