ریال
جمعه 7 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 03 اسفند 1395 08:24

غرفه سازی و تور نمایشگاهی

رتبه این آیتم
استان :آذربايجان شرقي
شهر :تبریز
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
شرکت نمایشگاه سازان(طراحان محیطی آفتاب طلایی) فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ درصنعت نمایشگاهی آغاز نموده است و در سال ۱۳۸۸ با ثبت شرکت در سازمان مربوطه واخذ مجوز فعالیت از دولت جمهوری اسلامی ایران در زمینه های برگزاری نمایشگاه های داخلی، نمایشگاه های خارجی،اعطای نمایندگی به شرکت های داخلی و خارجی و اخذ نمایند گی از شرکت های خارجی، برگزاری نمایشگاه های ملی خارجی و تخصصی خارجی در ایران، مشارکت با شرکت های خارجی جهت برگزاری نمایشگاه در ایران و طراحی و اجرای سازه های نمایشگاهی ارائه خدمات نموده است.
مجموعه ما از بدو تولد نمایشگاه های مختلفی از جمله : مبلمان، مصالح ساختمانی، طلا و جواهر، آرایشی بهداشتی، فرش و لوازم خانگی در شهرهای مختلف ایران برگزار نموده است و در حوضه های نفت گاز پتروشیمی، برق، لباس، کیف و کفش مشارکت در برگزاری داشته است.
این شرکت هم اکنون جز ۱۰ شرکت برتر مرتبط در داخل کشور می باشد که در اکثر استان ها و شهرهای کشور در این زمینه فعالیت دارد. این شرکت با ۲ دفتر مرکزی در تهران و تبریز و ۴ مجموعه کارگاهی در تهران،تبریز،شیراز و کیش جز بزرگترین تولید کنندگان و و طراحان غرفه های نمایشگاهی می باشد. با همت و کوشش کادر مجرب و نیروهای متخصص و با بهره مندی از ابزار وماشین آلات CNC روز دنیا قابلیت تولید پیچیده ترین متریال های غرفه سازی را در کمترین زمان ممکن دارا می باشد.
۴ شاخصه اصلی شرکت عبارتند از:
– ساخت ماهیانه بالغ بر ۱۵۰۰ متر غرفه در ایران
– تحویل غرفه ۱ روز مانده به نمایشگاه
– عدم وابستگی به پیمان کاران غیر
– خرید مستقیم از کارخانجات در جهت بهبود قیمت
ما تاکنون توانسته ایم با مجموعه های بزرگ ایرانی که جز ۱۰۰ شرکت برتر ایران می باشند همکاری موفقی داشته باشیم.
پتروشیمی جم ، پتروشیمی تبریز، مدیریت طرح های صنعتی ایران ( پیمانکار فازهای نفتی و پتروشیمی ایران)، صبا باتری، گلان، تاژ، ام وی ام، بوش، ایران ترانسفو، عالی نسب، لیمون، زیمنس، سیمکات، کابل ابهر، بانک انصار، جواهران و … .
جهت مشاهده نمونه کارهای غرفه سازی شرکت و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت شرکت مراجعه کنید.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.