ریال
جمعه 7 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 24 شهریور 1395 12:06

فروشگاه اپل آیدی

رتبه این آیتم
استان :خوزستان
شهر :آبادان
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
چرا به اپل آيدي نياز داريم؟!
اگر از دارندگان ديوايس هاي اپــل نظير آيفون، آيپاد، آيپد و مک هستيد، بايد اين را بدانيد که براي استفاده از تمامي امکانات ديوايس خود نياز به يک شناسه داريد. اين شناسه اپل آيدي نام دارد که کاربردهاي بسياري براي شما خواهد داشت و مي توان آن را کليد ورود به دنياي اپل و امکانات آن دانست. در قدم اول اگر ديوايس خريده ايد و قصد دانلود اپليکيشن از AppStore داشته باشيد، بـــدون داشتن اپل آيدي اين امکان وجود نــخواهد داشت. پس در همين ابتدا مي توانيد به ضرورت وجود اپل آيدي پي ببريد. البته اپل آيدي امــکانات ديــگري نظير FaceTime, iMessage, iCloud, Find My iPhone, Find My Friends, Game Center و ... را نيز در اختيار شما قرار مي دهد، که هر کدام از سرويس هاي نام برده شده لذت و هيجــان استفاده از ديوايس هاي اپل و دنياي پر شور تکنولوژي را براي شما بيشتر مي کند!
اپل آيدي
سرويس iCloud: فضاي مجــازي يا ابري اپل اين امکان را به شما مي دهد تا بتوانيد اطلاعات موجود در ديوايس هاي خود را نظير عکس، فيلم، شماره تلفن، يادداشت و غيره را ذخيره کنيد. علاوه بر ذخيره اطلاعات، امکان همسـان سازي اطلاعات نيز وجود دارد، به اين معنــي که اگر با آيپد خود عکس گرفته باشيد، مي توانيد عکس را در مک يا ديگر ديوايس اپلي خود که با اپل آيدي يکسان فعال شده است، مشاهده نماييد. در حالت پيشفرض اپل به هر اپل آيدي 5 گيگابايت فضاي رايگان اختصاص مي دهد که در صورت نياز مي توان فضاي بيشتري را با پرداخت مبلغ معين اجاره کرد.
سرويس آيکلود
سرويس FaceTime: يکي از ويژگي هاي منحصر به فرد اپل امکان برقراري تماس ويديويي ميان ديوايسهاي اپلي مي باشد. اگر شما آيفون، آيپاد، آيپد و يا مک داشته باشيد هيچ تفاوتي ندارد زيرا در هر دو سيستم عامل اپل يعني OS و iOS اين سرويس وجود دارد.
سرويس فيس تايم
سرويس iMessage: اگر از ديـوايس هاي اپلي نظير آيپد و آيپاد استفاده مي کنيد، اين سرويس براي شما بسيار کارآمد خواهد بود زيرا اين امکان را به شما مي دهد تا با اپل آيدي خود با ديگر دوستان اپلي خود پيغام رد و بدل کنيد. البته اين سرويس امکان ارسال صدا، تصوير و مخاطب را نيز در خود جاي داده است که براي تمامي کاربران جذاب است. اين را بايد خاطر نشان کنيم که اين سرويس مختص به آيپاد و آيپد نيست و ديگر ديوايس ها نيز مي توانند از آن بهره مند شوند.
سرويس آي مسيج
سرويس Find My iPhone: براي بسيــاري از کاربران پيش آمده که ديوايس خود را گــم کرده اند يا از آنها دزديده شده است و به دنبال راهي براي يافتن ديوايس اپلي خود هستند. اين سرويس به کمک کاربر خواهد آمد زيرا مي توان با فعال کردن آن، ديوايس فعــال شده با اپل آيدي را در هر حالي و هر مکاني زير نظر داشت و آن را کنترل نمود. از امکانات اين سيستم مي توان به حذف اطلاعات درون ديوايس از راه دور، رمزگذاري در ديوايس از راه دور و مکان يابي و مشاهده ديوايس روي نقشه اشاره کرد.
سرويس جستجوي آيفون
سرويس Game Center: تصور کنيد در خانه نشسته ايد و با دوستتان که در مکاني ديگر حضور دارد، بازي از راه دور انجام دهيد! Game Center به شما اجازه مي دهد که به کمک اپل آيدي خود و ديگر دوستان اپلي خود بازي هاي آنلاين و چند نفره را در فضايي پر هيجان انجام دهيد و رکوردهاي خود را ثبت کنيد.
سرويس گيم سنتر
سرويس Find My Friends: سرويسي را که هم اکنون قصد معرفي آن را داريم به احتمال بسيار زياد براي همه شما جذاب خواهد است زيرا به کمک آن مي توانيد دوستان و اقوام خود را روي نقشه ببينيد و آنها را کنتــرل کنيد. البته کسي را که قصد داريد روي نقشه ببينيد، بايد ديوايس اپلي داشته و با اپل آيدي معيني فعال شده باشد.
سرويس جستجوي دوستان اپل
تيم آبادان ادز، انواع اپل آیدی را به فروش می رساند. اپل آيدي با تحويل آنـي که در اين حالت بعد از پرداخت بصورت خودکار يک اپل آيدي معتبر امريــکا دريافت خواهيد کرد. روش ديگر اپل آيدي با ايميــل شما مي باشد که طي 1 الي 48 ساعت روي ايميــل وارد شده در هنگام خــريد از فروشگاه ساخته و براي شما ارسال خواهد شد.
90,000 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.