ریال
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 28 شهریور 1397 18:31

طراحی سایت

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :کرج
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
طراحی سایت حرفه ای
طراحی سایت حرفه ای با پشتیبانی ۲۴ ساعته، کیفیت بالا، با نرخ تبدیل بالا
طراحی وب سایت شرکت شایگان
طراحی حرفه ای یعنی افزایش مشتری و فروش!
دپارتمان طراحی وب سایت شرکت شایگان، با بهره گیری از برترین مهندسین و کارشناسان طراحی سایت، با تجربه چندین ساله بهترین و کارآمدترین طرح های گرافیکی را با توجه به نیاز کارفرما و پرسونای مخاطب (نگاه مشتریان) برای وبسایت شما ایجاد می کند. شایگان مفتخر است اعلام دارد که با طراحی منحصر به فرد و حرفه ای سایتهای مشتریان خود باعث افزایش فروش و مشتری بیزینس آنها شده است. زیرا شما می توانید با یک طراحی حرفه ای در ذهن مخاطبان بمانید و به یک برند ماندگار در ذهن مشتریان تبدیل شوید.
طراحی حرفه ای وبسایت = افزایش مشتری!
اینکه شما چه وبسایتی طراحی کنید روی خروجی و نتیجه کارتان تاثیر گذار خواهد بود!

از قدیم گفتند هر چقدر پول میدهی آش می خوری! در بازار نابسامان وبسایت و طراحی سایت قیمت های مختلفی وجود دارد. شما می توانید کار سایت خود را با ۱۰۰ هزار تومان انجام دهید می توانید با ۱۰ میلیون تومان انجام دهید! یک فاصله عجیب ۹.۹۰۰.۰۰۰ تومانی وجود دارد!!! چرا؟

اغلب قیمت های بالا به دو دلیل داده می شود:

یک تیم کاملا حرفه ای با تجربه بالا قصد دارند وبسایت شما را راه اندازی کنند.
سود بردن یک شرکت یا فرد سودجو با ارائه خدمات بی کیفیت!
با گزینه دوم کاری نداریم. تشخیص اینکه با چه کسی کار کنید با شماست! اما برای بالا رفتن اطلاعاتتان در این زمنیه می توانید به مطلب طراحی ارزان مراجعه کنید.

گزینه اول را در نظر بگیرید. معمولا در طراحی یک سایت حرفه ای حداقل ۴ تا ۵ نفر درگیر پروژه هستند که به معرفی آنها می پردازیم:

مدیر پروژه
گرافیست
طراح قالب
برنامه نویس سایت
تولید محتوا و سئو کار
معمولا یک سایت حرفه ای در فورس ترین حالت ۱۵ روزه آماده می شود، با فرض این دو نکته، و با یک حساب سر انگشتی متوجه می شوید که شرکتهایی که کار طراحی سایت حرفه ای را انجام می دهند چرا با هزینه های بالا این کار را انجام می دهند.

چون اغلب در طراحی سایتها، این پنج نفر به مدت ۱۵ روز درگیر کار هستند و اگر بخواهید فقط حقوق این افراد خبره در کارشان را برای آن ۱۵ روز حساب کنید، عدد بدست آمده اغلب از تعرفه های اعلام شده بیشتر است.

در ضمن شما باید به این نکته توجه داشته باشید که وقتی هر بخش از سایت شما توسط یک نفر انجام شود و یک سایت در زمان احداث از تمامی زوایا توسط متخصصین امر بررسی شود، مسلما خروجی بسیار عالی خواهد بود.

این خروجی عواقب خوبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. با طراحی حرفه ای وب سایت می توانید با خیال راحت و با اقتدار در صدر نگاه مخاطبان باشید!

یکی از مهمترین دلایل پیروزی برندهای موفق اینترنتی استفاده از یک سایت حرفه ای برای معرفی هر چه بهتر خود و محصولات و خدماتشان است.

پس اگر شما هم قصد دارید جزء یکی از آنها باشید با دپارتمان طراحی سایت اختصاصی شرکت شایگان همراه شوید.
7,900,000 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.