ریال
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 16 دی 1397 13:16

طراحی سایت

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :کرج
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
دلالیل طراحی سایت برای مهدکودک
طراحی سایت امروزه یکی از ضروری ترین راههای ارتباط با دنیا واقعی است و طراحی یک سایت برای مهدکودک میتواند شمارا به دیگران بهتر بشناساند و یک راه ارتباطی قوی است. مهدکودک برای پدران و مادران امروز که هر دو شاغل بوده و زمان زیادی جهت تربیت و نگهداری فرزندان خود ندارند .،محل مناسبی می باشد که اولیا می توانند با آسودگی خاطر فرزندان خود را بسپارند.

با این حال والدین دغدغه های بسیاری جهت پیدا نمودن مهد کودک مناسب و نزدیک به محل کار یا منزل خود دارند بهتر است با یک طراحی سایت زیبا و کارآمد برای مهدکودک بهتر خود را به دیگران معرفی کنید.

مهد کودکی که بتواند تمام خواسته های اولیا را محقق سازد و ضمن نگهداری از فرزند دلبندشان ، از نظر توانایی های علمی و فرهنکی نیز فرزندان نیز آنان را رشد دهد.از این رو طراحی سایت مهد کودک امری مهم و ضروری می باشند چراکه داشتن یک وب سایت مهدکودک باعث می شود تا ارتباط گیری والدین و خانواده های کودکان با مهدکودک راحتر و آسوده تر گردد و خانواده با خدمات مهدکودک آشنایی پیدا می کنند.

همچنین طراحی سایت میتواند یک راه ارتباطی مفید بین شما و والدین باشد تا به بهترین نحو اطلاع رسانی و تبادل نطرات صورت گیرد.

یک سایت مهد کودک چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
به طور کلی هر وب سایت یک سری ویژگی های مشترک دارد و یک سری ویژگی های اختصاصی. ویژگی های مشترک هر سایت عبارت است از:

قالب چشم نواز، کم حجم و ریسپانسیو
سرعت لود بالای سایت
داینامیک بودن وب سایت
رعایت استاندارد های گوگل برای سئو سایت
کنترل پنل با رابط کاربری آسان
امکانات اختصاصی یک سایت مهدکودک
اسلایدر تصاویر
پرسش های متداول
برنامه کلاس های آموزشی
فایل های آموزشی و سرگرمی
آلبوم تصاویر
کنترل پنل با رابط کاربری آسان
معرفی خدمات
فرم تماس
صفحه درباره ما
انتشار اخبار
صفحه ساز
معرفی پرسنل
دلایل سئو یک سایت مهدکودک چیست؟
راز ماندگاری و محبوبیت یک مهدکودک علاوه بر کیفیت مهد کودک و داشتن مربی های با دانش و دلسوز شناخت مهدکودک به تمام شهروندان است.یکی از ابزار مهم و نتیجه بخش در این زمینه داشتن یک سایت و از آن مهمتر طراحی یک سایت خوب و با کیفیت با استانداردهای سًو برای مهدکودک است.

بنابراین باید طراحی سایت خود را به افراد با تجربه و کاردان بسپارید.

جدول معرفی امکانات و ماژول های طراحی سایت مهدکودک
جدول مشخصات وب سایت
اسلایدر تصاویر در صفحه اصلی وب سایت و بالاترین قسمت قرار میگیرد. این بخش میتواند شامل چندین تصویر باشد که به صورت چرخشی به نمایش در می آید. این بخش مانند یک تابلو اعلانات می تواند ایفای نقش کند. اسلایدر می تواند دارای لینک باشد و بعد از کلیک کردن روی آن کاربر وارد صفحه ی دیگری شود.
معرفی مشتریان با قرار دادن لوگو و لینک سایت سایت مشتریان خود در وب سایت، اعتماد کاربران سایت را بدست آورید. معمولا بازدید کنندگان سایت باید دلیلی برای همکاری با شرکت را داشته باشند. این مورد بسیار برای سایت های شرکتی مفید است
پرسش های متداول زمانی که اشخاص با مجموعه و شرکت تماس می گیرند همگی آن ها یک سری سوالات تکراری می پرسند. سوالاتی که بین همه اشخاص مشترک است. مثلا قیمت محصول چقدر است؟ آیا گارانتی دارید؟
آلبوم تصاویر فرض کنید شرکت در یک نمایشگاه شرکت کرده است. عکس هایی که از نمایشگاه گرفته می شود می تواند تحت عنوان آلبوم در سایت منتشر کنید. هر آلبوم تصویر می تواند شامل تصاویر مختلفی باشد.
معرفی خدمات اصلی ترین دلیلی که کاربران از سایت شما بازدید می کنند این است که با خدمات شما آَشنا شوند. با این ماژول می توانید خدمات شرکت خود را در صفحه اصلی به همراه: تصویر، عنوان و لینک به نمایش در آورید.
بلاگ آموزشی اگر سئو سایت برایتان اهمیت دارد این ماژول کمک شایانی می کند. انتشار محتوا مفید برای کاربران باعث می شود بازدید سایتتان زیاد شود و در نتیجه این امر کمک می کند تا در کلمات کلید مختلفی رتبه بگیرید.
فرم تماس با ما کاربران سایت از طریق این فرم مشخصات خودشان را برایتان ارسال می کنند. این مشخصات شامل ایمیل، تلفن، موضوع و متن پیام می باشد.
صفحه درباره ما هر شرکتی باید یک صفحه معرفی مجزا داشته باشد تا بتواند خود را به کاربران معرفی کند. در این صفحه اطلاعاتی درباره بیوگرافی و تاریخچه مجموعه قرار میگیرد.
اخبار و اطلاعیه های شرکت مسلما هر مجموعه ای شامل یک سری اخبار و اطلاعیه هست که باید به گوش کاربران برسه. این بخش می تواند کمک شایانی به برای رساندن خبرها به مشتریان شما بکند.
صفحه ساز صفحات یک سایت ممکن است فقط محدود به صفحه درباره ما نشود. مثلا سخن مدیریت، چشم انداز ها و ... می تواند شامل صفحات سایت شما شود. این ماژول در اینجا ایفای نقش می کند و به راحتی می توانید هر صفحه ای که نیاز داشته باشید ایجاد کنید.
معرفی پرسنل معمولا مجموعه های بزرگ و متوسط تصاویر پرسنل خود را به همراه مشخصات و سمت در سایت منتشر میکنند. این کار بزرگ بودن مجموعه شما را نشان می دهد و اعتماد کاربران را دو چندان می کند.
تعرفه طراحی سایت مهدکودک
تعرفه طراحی سایت مهدکودک با توجه به امکانات سایت متفاوت است. طراحی سایت کار پروژه ای محسوب می شود و بر اساس خواسته های کارفرما صورت می پذیرد به طور کلی نمی توان تعرفه ثابت برای آن در نظر گرفت.تعرفه طراحی سایت برای مهدکودک از 500 هزار تومن است.
https://plansite.ir
https://prowebsite.ir

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.