ریال
يكشنبه 9 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 10 ارديبهشت 1396 08:38

آینه داران سرزمین خورشید کاوان

رتبه این آیتم
استان :مازندران
شهر :قائمشهر
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
افتخار داریم به استحضار برسانیم شرکت آینه داران سرزمین خورشید کاوان با هدف ارائه کلیه خدمات مبلمان شهری، ترافیکی، تبلیغاتی، ایمنی و آتشنشانی به شهرداری ها، دهیاری ها و سایر ارگان ها و عموم هموطنان عزیز در شمال کشور مشغول به خدمت رسانی می باشد. امید است با عنایت خداوند متعال و با تلاش و پشتکار مدیران و پرسنل سخت کوش این مجموعه رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

اعم فعالیت ها :

مبلمان شهری: فضا سازی پارک کودک، صندلی های پارکی، تندیس های گوناگون افراد مشهور، گلدان های شهری، وسایل ورزشی در فضای باز، پارکت و کفپوش، سطل های زباله، سطل های زباله مکانیزه بازیافتی و وسایل باغداری و کشاورزی. تجهیزات ترافیکی و ایمنی: چراغ های راهنمایی، روشنایی و تجهیزات راه سازی، راهداری و ایمنی و آتشنشانی.

تبلیغاتی: طراحی و ساخت انواع استرابرد و پرتابل و لمپوست بنر، تابلوهای ترافیکی، حروف برجسته، بیلبورد، تلویزیون شهریانواع ایستگاه های اتوبوس، عرشه پل عابر پیاده و مکانیزه (پله برقی) و نصب انواع سازه در ارتفاع بدون داربست.

تجهیزات روشنایی: فروش انواع برج های نوری و نورپردازی محیطی با مدرن ترین طراحی روز دنیا.

نوسازی ناوگان حمل و نقل: تهاتر انواع ماشین آلات سبک و سنگین شهرداری ها و دهیاری ها و کلیه ارگان های دولتی (ماشین آلات فرسوده به قیمت کارشناسی خریداری و به عنوان پیش پرداخت محسوب شده و در ازای آن ماشین آلات موردنیاز به قیمت کمپانی سازنده و مابه تفاوت آن از طریق تهاتر دریافت می شود.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.