ریال
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 26 فروردين 1393 01:43

با گل های آقای گل فروش، همیشه خاص و متفاوت جلوه کنید

رتبه این آیتم
به روز رسانی :چهارشنبه, 27 فروردين 1393
استان :آذربايجان شرقي
شهر :تبریز
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود



زیباترین هدیه، گران قیمت ترین هدیه نیست، بلکه با ارزش ترین آن است. شما با هیچ هدیه ای، زیباتر و با ارزش تر از گل های آقای گل فروش نمی توانید خاص و متفاوت باشید. شاید بهترین هدیه ای که می توانید برای پدر، مادر، همسر و کسانی که دوستشان دارید بخرید، یک دسته گل ساده، اما شیک و زیبا با گل آرایی اسپورت و فانتزی آقای گل فروش باشد.


محصولات ویژه ی آقای گل فروش که با گل آرایی اختصاصی آقای گل فروش تزئین می شوند را به کسانی که بیشتر دوستشان دارید هدیه کنید تا آنها، لذت خاص بودن و متفاوت بودن را تجربه کنند. البته شما هم با خرید و هدیه ی این محصولات، متفاوت از دیگران جلوه خواهید کرد.


اگر فرصت و یا امکان شرکت در مراسم دوستان و عزیزانتان را ندارید، کافیست به وب سایت آقای گل فروش سر بزنید تا از نحوه ارسال گل به دیگر نقاط مطلع شوید.


شیک ترین و زیباترین گل های ایرانی و خارجی را به صورت دسته گل، تاج گل، تاج گل ترحیم، سبد گل، گل و عروسک، دسته گل عروس و ماشین عروس با گل آرایی فانتزی و اسپورت را از آقای گل فروش تهیه کنید.


آقای گل فروش آماده ی همکاری با شرکت ها و ارگان ها جهت عرضه ی گل و گل آرایی محیط کار برای ایجاد محیطی شاد و نشاط انگیز برای مدیران و کارکنان می باشد.


جهت خرید یا سفارش هر یک از محصولات آقای گل فروش و اطلاع از نحوه ی ارسال گل به دیگر کشورها هم اکنون به وب سایت ما به آدرسwww.aghayegolforush.com مراجعه نمایید.  


آدرس: تبریز، ولیعصر، فلکه پروین اعتصامی، روبروی قنادی پاک، جنب خشکشویی اعتصامی، آقای گل فروش


محمد رضایان


تلفن 3324791–0411


ایمیل: esales[at]aghayegolforush.com


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.