ریال
شنبه 29 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 18 شهریور 1394 06:52

مشاور، طراح و مجری نورپردازی

رتبه این آیتم
به روز رسانی :پنج شنبه, 19 شهریور 1394
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

شرکت پرتو الکترونیک آریا با کادری مجرب و مهندسین فعال در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای نورپردازی حرفه ای نمای داخلی و بیرونی ساختمان فعالیت می کند .


این شرکت با تجربه ی فراوان در زمینه طراحی و ساخت و تولید انبوه ادوات و ملزومات نورپردازی حرفه ای از جمله انواع پرژکتور های تمام LED، پرژکتورهای RGB، انواع وال واشر، انواع پرژکتورهای دفنی، منابع نوری دو طرفه و چهار طرفه، انواع منابع نورپردازی و خطی LED-SMD، سیستم های کنترل روشنایی (LIGHTING CONTROLER) ، منابع نورری رونده دیجیتال، تابلوهای کنترل تمام اتوماتیک و PLC، تابلو روان و تلویزیون شهری ، LED DRIVER و ... می باشد .


این شرکت با بهره گیری از زبده ترین مهندسین و تکنسین ها در رشته های برق (الکترونیک، قدرت و کنترل)، مکانیک و صنایع، مدعی است که توانایی طراحی و ساخت هر نوع ادوات نور پردازی با مشخصات و ویژگی های مد نظر مشتریان خود را دارد . همچنین پرتو الکترونیک آریا توانایی برنامه ریزی آی سی با توجه به نیاز مشتریان را دارد .


طراحان این شرکت ضمن گذراندن دوره های آموزشی 3D MAX، V – RAY، AUTOCAD و  DIALUX چشم نواز ترین نورپردازی ها را طراحی و جلوه های زیبا از هنر را در جای جای نقاط کشور به نمایش گذارده اند .


این شرکت با بهره گیری از طراحان مجرب خود، پیش از اجرای پروژه، 2 یا 3 نمونه طرح پیشنهادی که به وسیله نرم افزار طراحی نور پردازی تهیه شده را به کارفرما ارائه داده و کارفرما می تواند به دلخواه خود از میان آنها طرح مورد نظر را انتخاب کند و متناسب با سلیقه خویش در خواست تغییر و یا اصلاح دهد .


استفاده از تکنولوژی روز دنیا ،مواد اولیه مرغوب از کشور های معتبر،ادوات دارای IP استاندارد،گارانتی2ساله و خدمات پس از فروش 7 ساله ،این شرکت رادر میان دیگر رقیبان خود متمایز ساخته است .


تجربه های پیشین گواه آن است که پیمانکاران اجرایی این مجموعه افرادی خبره و اخلاق مدار هستند که در تمامی پروژه های اجرا شده موجبات رضایت کامل کارفرما از مجموعه را فراهم ساخته اند و پرسنل پرتو الکترونیک آریا در هر رسته و جایگاهی که باشند، خود را ملزم به ارائه محصولات و خدمات با بالاترین سطح کیفی می دانند و انجام کار محول به بهترین شکل و رضایت مندی مشتریان و در یک کلام مشتری مداری مهم ترین اولویت آنها است .


همچنین عوامل اجرایی این شرکت با گذراندن دوره های آموزشی کار در ارتفاع با نیرو های زبده و فعال تمامی پروژه ها را در هر متراژی، با داربست و یا بدون داربست توسط اسپایدرمن های حرفه ای به انجام می رسانند . 


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.