ریال
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 03 تیر 1393 23:56

ظروف یکبار مصرف گیاهی

رتبه این آیتم
به روز رسانی :چهارشنبه, 04 تیر 1393
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

شرکت ره آور بنیان کرد جهت تقویت فعالیت نمایندگان فعالیتهای بازاریابی و تبلیغاتی را در حوزه مورد نظر نمایندگی انجام می دهد که از جمله این فعالیتها :


1 . تمامی محصولات با پایین ترین قیمت ممکن و بدون هیچ گونه هزینه حمل و نقل برای نمایندگان ارسال میگردد .


2 . محصولاتی را که نمایندگان دریافت می کنند می توانند تا سه ماه پس از دریافت محصول در صورت عدم فروش بدون هیچگونه هزینه و با همان مبلغ مندرج در فاکتور فروش به شرکت عودت دهند و محصولات جدید از شرکت دریافت نمایند .


3 . پس از عقد قرارداد و راه اندازی دفتر نمایندگی شرکت ره آور بنیان کرد با کلیه سازمانها ، ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی و شرکتهای تولیدی و صنعتی مکاتبه کرده و دفتر نمایندگی خود را به عنوان نمایندگی انحصاری محصولات در منطقه معرفی می نماید .


4 . شرکت ره آور بنیان کرد متعهد می شود برای دفاتر نمایندگی در تمام کشور تابلوی سر در مغازه ها را بدون هیچ گونه هزینه ای تهیه نماید .


5 . شرکت ره آور بنیان کرد متعهد می شود تمامی فعالیت های تبلیغاتی را که در مناطق دیگر کشور انجام داده است در منطقه مورد نظر نمایندگی نیز به نام شخص نماینده و برای معرفی دفتر نمایندگی بصورت رایگان انجام دهد .


6 . شرکت ره آور بنیان کرد متعهد می شود تمامی مشتریان خود را در منطقه مورد نظر به دفتر نمایندگی معرفی نماید و تمامی فروش های خود را در منطقه نمایندگی به دفتر نمایندگی واگذار نماید .


7 . شرکت ره آور بنیان کرد بر اساس میزان سرمایه گذاری نمایندگان موظف است فعایلیتهای تبلیغاتی و بازاریابی خود را در منطقه مورد نظر گسترش دهد .


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.