ریال
جمعه 14 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 25 بهمن 1394 21:01

مبل قایقی

رتبه این آیتم
استان :همدان
شهر :تویسرکان
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

چوب به کار رفته در مبل قایقی:
     در این کار مثل هر کار دیگری از چوب‌های متفاوتی استفاده می‌شود. اما بهترین چوب برای مبل قایقی، چوب گردو است. چرا؟ می‌توانید در نظرات این مطلب، پاسخ خود را ثبت کنید. در هنگام خرید این محصول و یا هر محصول دیگری به چوب آن خوب دقت کنید. مواظب باشید در جایی از این کار، ترک یا شکستگی و یا پریدگی( لب‌پر شدن چوب) وجود نداشته باشد.

رنگ به کار رفته در مبل قایقی:
    از نکات مثبت مبل قایقی، کاناپه‌ی آن می‌باشد که قسمت اعظم آن رنگ می‌شود و شکوه خاصی به آن می‌بخشد. پس در انتخاب رنگ مناسب ( صدفی یا طلایی و یا قهوه‌ای خوب دقت کنید). رنگ طلایی زیبایی کار شما را دو چندان می‌کند. رنگ قهوه‌ای برای کسانی که حال و هوای کلاسیک دارند و رنگ صدفی برای کسانی که روحیه‌‌ای مدرن و لوکس‌پسند دارند مناسب‌تر است.

پارچه‌ی به کار رفته در مبل قایقی:
     در کاناپه‌ی این مبل پارچه‌ی زیادی استفاده نمی‌شود اما در تک‌نفره‌های این کار، قسمت اعظم محصول پارچه است. پس به پارچه‌ی انتخابی خوب دقت کنید اما وسواس زیادی نداشته باشید. بهتر است به سلیقه‌ی خود اعتماد کنید. در تراکم پارچه دقت کنید. بهتر ست از پارچه‌هایی با تراکم بالا برای مبل قایقی استفاده گردد.

فوم به کار رفته در مبل قایقی:
     بهترین فوم برای استفاده، فوم سرد می‌باشد. کمی قیمت این مبل را بالا می‌برد اما به کیفیتش می‌ارزد. در هنگام خرید این کار بر روی آن بنشینید و دقت کنید که فم باید سریع به حالت اولیه‌ی خود بازگردد. و خیلی هم به پایین فرو نرود. در واقع شما در هنگام نشستن روی مبل قایقی نباید چوب و قالب زیر آن را حس کنید.

جمع‌بندی:
   مبل قایقی برای کسانی که بودجه محدودی دارند و یا نمی‌خواهند بودجه زیادی خرج خرید یک مبل کنند و از طرفی دوست دارند که یک محصول شیک و زیبا داشته باشند پیشنهاد می‌گردد.


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.