ریال
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 31 مرداد 1395 12:29

مجموعه نرم افزاري كارخانجات آردسازي شركت مزامير

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
شركت مزامير در سال 1371 به منظور فعاليت در زمينه ي سيستم هاي مالي و اداري و با پشتوانه ي تيم فني متشكل از متخصصين با تجربه و كارشناسان ارشد حسابداري تاسيس گرديد . در طي اين ساليان پروژ ه هاي متعددي براي شركت هايي نظير مهرام ، مي ماس ، بي آ اس اف ايران ، سيمان شمال ، پاناسونيك ايران ، ايتالران ، سيمكو ، همچند و ........ به مرحله ي اجرا درآورده است و همچنين در زمينه ي فروش سخت افزار و نصب شبكه هاي Novell و Windows فعاليت داشته و دارد .
اين شركت در سال 1378 با استفاده از متخصصين مجرب و كارآزموده اي كه بين سال هاي 1373 لغايت 1378 تجربه ي طراحي و پياده سازي نرم افزارهاي سيلو ، ادارات بازرگاني و بيجك بنادر سازمان غله كشور را داشتند ، اولين نرم افزار كنترل موجودي كارخانجات آردسازي را در محيط DOS طراحي و توليد نمود كه در بيش از 30 كارخانه آردسازي با موفقيت نصب گرديد . سپس در سال 1391 بعد از تغيير رويه به خريد گندم از كشاورزان و فروش آرد توسط كارخانجات آرد ، اقدام به طراحي نسخه ي جديد نرم افزار در محيط Windows نمود و اكنون با اضافه كردن نرم افزارهاي حسابداري و حقوق و دستمزد به آن ، مجموعه اي منحصر به فرد كه كاملا" منطبق بر آخرين تغييرات مي باشد به وجود آورده كه در چندين كارخانه نصب شده است .
هميشه بالا بردن كيفيت و رضايت مشتريان محترم از اهداف شركت مزامير بوده است تا جايي كه در مواقع اضطراري حتي در روزهاي تعطيل هم تيم پشتيباني اين شركت پاسخگوي نيازهاي مشتريان بوده اند .
اميد است كه از تجربه و تخصصمان براي يافتن بهترين نتيجه بهره گيريم و شما عزيزان ما را با نظرات سازنده خود ياري فرماييد .
جهت بازديد به آدرس سايت www.MazamirArd.ir مراجعه فرماييد .

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.