ریال
يكشنبه 16 ارديبهشت 1403

جمعه, 24 مهر 1394 20:33

فروش آنلاین لوازم یدکی خودرو

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 25 مهر 1394
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود

فروش از طریق سایت فقط به صورت عمده می باشد وتک فروشی نداریم.


از لحاظ کیفیت ، مواد به کار رفته در ساخت این محصول از نوع A می باشد و این موضوع باعث گردیده سایت پارت کار این محصول را تا ۶ ماه ضمانت نماید تا مشتریان عزیز از کیفیت جنس خریداری شده اطمینان کامل را داشته باشند.


فروش اینترنتی این محصول این امکان را به مشتریان گرامی می دهد تا با اطمینان و خیال آسوده و راحت نسبت به خرید این محصول اقدام نماید.


سایت پارت کار جزء معدود سایتهایی است که دارای نماد اعتماد می باشد و این سایت توانسته با راستی آزمایی های مربوطه این نماد که نشان از معتبر و سالم بودن سایت حکایت دارد را از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت ،معدن و تجارت اخذ نماید.


این محصول مخصوص انواع خودروی پژو ۴۰۵ می باشد.


قیمت این محصول در مقایسه با محصولات مشابه و کم کیفیت موجود در بازار به مراتب نازلتر بوده و سایت پارت کار این اطمینان را می دهد که قیمت این محصول در پایین ترین سطح قیمت بازار چراغ برق می باشد.


سایت پارت کار این امکان را به مشتریان عزیز می دهد در صورتی که از خرید خود به هر نحوی منصرف شدند مبالغ واریزی در کمتر از ۴۸ ساعت به حساب آنها واریز گردد.


همچنین سایت پارت کار این امکان را به مشتریان گرامی می دهد در صورتی که این محصول را دریافت نموده و از خرید خود منصرف شدند می توانند ظرف مدت ۷ روز کاری پس از دریافت کالا نسبت به عودت قطعه مورد نظر اقدام نمایند و مبالغ واریزی به حساب سایت پارت کار را ظرف کوتاه ترین زمان ممکن دریافت دارند.


هزینه حمل کالا برای مشتریان محترم و گرامی سایت پارت کار به هر نقطه از کشور ایران عزیز رایگان می باشد.


برای آنکه مشتریان عزیز بتوانند از خدمات ویژه حمل رایگان استفاده نمایند می بایست بیش از ۵۰۰هزار تومان از سایت پارت کار خرید کرده باشند


در صورتی که مشتریان محترم کمتر از ۵۰۰ هزار تومان از سایت پارت کار خرید کرده باشند کرایه حمل طبق تعرفه باربری از مشتریان عزیز اخذ خواهد شد.


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.