ریال
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 28 اسفند 1402 12:45

روانپزشک کودک تهران در سایت دکتر ذاکری مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس : خیابان شریعتی بالاتر از بلوار میرداماد کوچه فلسفی پلاک ۵ طبقه اول‎
تلفن :۰۲۱۲۲۲۶۰۰۶۷
موبایل :۰۹۱۲۸۲۲۷۱۶۵ منشی
ایمیل : https://www.instagram.com/dr.faramarz_zakeri/
ریال
انواع مختلفی از روش درمان برای کودکان و نوجوانان وجود دارد. انتخاب روش مناسب برای فرزندتان به سن کودک و دلایل او برای درمان بستگی دارد.

در اینجا برخی از درمان های رایج تر وجود دارد:

بازی درمانی

این نوع درمان برای کودکان دبستانی یا پیش دبستانی که برای مسائل عاطفی به راهنمایی نیاز دارند یا اتفاقات استرس زا را تجربه کرده اند عالی است.

یک درمانگر از اسباب‌بازی‌ ها، عروسک ‌ها، بازی ‌ها یا هنر استفاده می‌ کند تا به کودک شما کمک کند تا احساس خود را بیان کند. در حالی که با هم بازی می کنید، درمانگر می تواند به کودک شما کمک کند تا مشکلات خود را حل کند.

گروه درمانی

اگر کودک شما از نظر اجتماعی مشکلاتی را پشت سر می گذارد، گروه درمانی راهی مناسب برای آنهاست تا مهارت هایی را که برای غلبه بر چالش های اجتماعی خود با دیگران در سطح خود نیاز دارند، بیاموزند.

نوجوان یا فرزند کوچک ‌تر شما می ‌تواند قوانین اجتماعی شدن را در کنار دیگرانی که چالش ‌های مشابهی دارند، بیاموزد و تمرین کند. همچنین ممکن است اعتماد به نفس آنها را افزایش دهد، به خصوص اگر خجالتی باشند یا مورد آزار و اذیت قرار گرفته باشند.

خانواده درمانی

اگر خانواده شما دوران سختی را سپری می کند (مانند طلاق، بیماری، مرگ یکی از عزیزان، مشکلات مالی)، خانواده درمانی می تواند به شما در درک بهتر و حمایت از یکدیگر کمک کند.

در طول جلسات ، هر فرد این فرصت را خواهد داشت که احساس خود را در مورد موقعیت و اقدامات یا واکنش های دیگری بیان کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه بهتر ارتباط برقرار کنید، و روابط خود را با یکدیگر از نو خواهید ساخت.

نوروفیدبک درمانی

نوروفیدبک نوعی بیوفیدبک است که با اندازه گیری امواج مغزی و ارائه سیگنال بازخورد به افراد خود کنترل عملکردهای مغز را می آموزد. نوروفیدبک معمولاً بازخورد صوتی و یا تصویری را ارائه می دهد. بازخورد مثبت یا منفی به ترتیب برای فعالیت های مغزی مطلوب یا نامطلوب تولید می شود. تا به امروز مطالعات زیادی در مورد درمان نوروفیدبک و اثربخشی آن در درمان بسیاری از بیماری ها انجام شده است. نوروفیدبک مانند سایر روش های درمانی مزایا و معایب خاص خود را دارد.

برای اطلاع دقیق در مورد روش های درمانی در بهترین مرکز روانپزشک کودک و نوجوان با کارشناسان ما در تماس باشید.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.