ریال
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 28 اسفند 1402 13:20

خدمات زیبایی دندان در سایت دکتر بالوی پور مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :سعادت آباد بین میدان بوستان (کتاب) و چهارراه سرو جنب بانک پارسیان پلاک 104
تلفن :02122383900
ایمیل : https://www.instagram.com/yousefbalavipour/
ارتوسرجری

ارتوسرجری یا عمل جراحی فک یکی دیگر از خدمات مرتبط با دندان است که توسط متخصص فک انجام می‌ شود. بسیاری از افراد بنا بر دلایل ژنتیکی ایراداتی در فک بالا و پایین دارند که با استفاده از عمل جراحی فک این عیب ها برطرف می‌ شوند. توجه داشته باشید که معمولاً وجود مشکل در فک به راحتی برای افراد قابل مشاهده نیست، بلکه متخصص با بررسی دندان‌ ها و رادیوگرافی این ایراد را تشخیص می‌ دهد. برای مثال مشکلاتی که نیاز به ارتوسرجری دارند، شامل کج بودن فک بالا، جلو بودن فک بالا، جلو بودن فک پایین، منطبق نبودن فک‌ های بالا و پایین و … باشد. ارتوسرجری یک عمل جراحی مهم است و نتیجه شگفت انگیزی دارد، به صورتی که در بیشتر موارد بیمار پس از نقاهت تغییرات مثبت زیادی در چهره خود مشاهده می‌ کند. دوران نقاهت پس از این عمل کمی طولانی است.

پیوند لثه

برخی از بیماری‌ های لثه باعث تحلیل رفتن لثه می‌ شوند و این اتفاق در ظاهر دندان‌ های جلویی تأثیر دارد؛ به طوری که دندان‌ ها بلند‌تر به نظر می‌ رسد. در این شرایط دندانپزشک با پیوند لثه از قسمت سالم به قسمتی که لثه از بین رفته، آن را ترمیم می‌ کند.

تراش لثه

برخی افراد به دلایل ژنتیکی لثه‌ های بلندی دارند، به شکلی که قسمت کمی از دندان‌ ها مشخص است. دندانپزشک با ابزار مخصوص، لثه‌ ها را با ظرافت تراش می‌ دهد و نتیجه کار باعث زیباتر شدن لبخند فرد می شود.

لمینت دندان

زیبایی دندان با لمینت یکی از ترند‌های محبوب چند سال اخیر است. در این روش یک روکش بسیار ظریف از جنس رزین بر روی دندان‌ های جلویی و به طور کلی دندان‌ هایی که در لبخند قابل مشاهده هستند، قرار داده می‌ شود. لمینت می‌ تواند کوتاهی، کج بودن و ناهموار بودن دندان‌ ها را ترمیم کند و ظاهر یکدستی به آن‌ها بدهد. دقت داشته باشید که لمینت برای افرادی مناسب است که دندان‌ ها و لثه‌ های سالمی دارند، زیرا در این روش مقداری از سطح دندان تراشیده می‌ شود و بعد روکش روی آن می‌ چسبد. حال اگر جنس دندان ضعیف باشد، باعث صدمات و عوارض جانبی دیگری خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.