ریال
جمعه 7 ارديبهشت 1403

ysorkh

ysorkh

یکشنبه, 05 فروردين 1397 16:35

تنها نمایندگی سرور hp در ایران

در Description مربوط به HDD و SDD ها یکی از ویژگی درایو ها به صورت 12G و یا 6G مشخص شده است . که این عدد نشان دهنده سرعت انتقال اطلاعات توسط Interface این درایو میباشد . برای مثال وقتی گفته میشود HP HDD 300GB SAS 10K 12G ، 12G به کار برده شده در این توضیح بدین معناست که این HDD اطلاعات را با سرعت 12Gb در ثانیه انتقال میدهد .
یکشنبه, 05 فروردين 1397 16:34

فروش سرور hp

در مورد درایو های قابل استفاده بر روی سرور دسته بندی های مختلفی وجود دارد که یکی از اساسی ترین دسته‌بندی ها دسته بدی درایو ها بر اساس سایز آنهاست . درایو های LFF یا Large Form Factor درایو های 3.5” هستند . درایو های SFF یا Small Form Factor درایو های 2.5” میباشند .
یکشنبه, 05 فروردين 1397 16:33

خرید استوریج اچ پی

هر سه این قطعات رابط میان سرور با شبکه هستند ، ولی تفاوت هایی در نوع استفاده آنها وجود دارد . HBA برای ارتباط میان سرور و شبکه SAN استفاده میشود . یعنی اگر بخواهیم سرورمان با شبکه SAN موجود ارتباط داشته باشد ، میتوانیم از HBA برای ارتباط با شبکه SAN استفاده کنیم . HBA از فیبر نوری برای انتقال اطلاعات و ارتباط با شبکه SAN استفاده میکند . NIC برای ارتباط میان سرور با شبکه LAN استفاده میشود . CNA قطعه ای است که میتواند هم وظیفه ی HBA و هم وظیفه ی NIC را انجام دهد . یعنی از CNA هم میتوان برای ارتباط سرور با شبکه SAN و هم شبکه LAN استفاده کنیم .
یکشنبه, 05 فروردين 1397 16:31

خرید سرور hpe

وقتی بر روی درایو های سرور یک Raid پیاده سازی میکنیم ، میتوانیم تعدادی درایو دیگر به عنوان درایو Spare به Logical Drive مورد نظر اختصاص دهیم ، با اختصاص دادن درایو Spare به Logical Driver مورد نظر این اجازه را به Logical Driver میدهیم تا در صورت Fail شدن و از دست خارج شدن درایو های متعلق یه Logical Drive ، از درایو Spare به عنوان جایگزین درایو دچار مشکل شده استفاده کند . تا با این کار هیچ خطری اطلاعات ذخیره شده بر روی سرور را تهدید نکند .
یکشنبه, 05 فروردين 1397 16:22

یاقوت سرخ

HotPlug بودن قطعات بدین معناست که وقتی سرور روشن و درحال کار است میتوانیم قطعه ی مورد نظر را از سرور جدا کرده و قطعه جدید را جایگزین کرد
یکشنبه, 05 فروردين 1397 16:21

تنها نمایندگی سرور hp در ایران

اگر با سرورهای HPE کار کرده باشین متوجه این موضوع شده اید که اسلات های مموری سرورهای HPE با رنگ های مختلفی مشخص شده اند . ( برای مثال بر روی سرور DL380 Gen9 رنگ های سفید ، مشکی و آبی ) یکی از راه های تشخیص ترتیب چیدمان مموری ، توجه به این رنگ ها میباشد . برای مثال بر روی سرور DL380 Gen9 ابتدا میبایست اسلات های سفید رنگ سپس مشکی و در اخر اسلات های آبی رنگ را پر کنیم . حال شاید برای شما این سوال پیش آید که از میان اسلات های سفید رنگ ابتدا کدام اسلات را میبایست استفاده کرد . برای این کار میبایست با دقت بیشتری به اسلات های مموری توجه کنید . بر روی مادربرد سرور و در کنار هر اسلات مموری یک عدد و یک حرف انگلیسی به اسلات مورد نظر اختصاص داده شده است . برای قرار دادن مموری بر روی اسلات ها میبایست اسلات ها را بر اساس ترتیب حروف الفبا انگلیسی انتخاب کنیم . یعنی ابتداA سپس B و الی اخر . در مورد سرورهایی که بیشتر از یک پردازنده را دارا میباشند به این موضوع نیز باید توجه داشته باشید که هر پردازنده اسلات های مخصوص به خود را داراست .
یکشنبه, 05 فروردين 1397 16:19

خرید استوریج اچ پی

همانطور که میدانید ، بر روی سرورهای بیس و معمولی DL380 تنها یک Bay جهت قرار دادن درایو وجود دارد . که بر روی این Bay میتوان تعداد ۸ درایو SFF قرار داد . حال اگر نیاز به قرار دادن تعداد بیشتری درایو بر روی سرور داشته باشیم میبایست Bay جدیدی بر روی سرور نصب کنیم . برای انجام این کار دو روش وجود دارد : ۱ - استفاده از کنترلر P840 : رید کنترلر P840 قابلیت این را داراست که تعداد ۱۶ درایو SFF یعنی ۲ Bay را به سرور متصل کند . که البته نوع کابل هایی که میبایست در این حالت استفاده کنیم کابل های SAS یک به دو هستند . و با کابل های مورد استفاده در زمانی که بر روی سرور P440 قرار دارد متفاوت هستند . ۲ - استفاده از SAS Expander : با استفاده از SAS Expander میتوان تعداد ۲۶ درایو را به سرور متصل کرد . اگر بخواهیم ساده تر توزیح دهیم ، SAS Expander همانند یک چند راهی است که تعداد پورت های رید کنترلر را افزایش میدهد ، و با اینکار اجازه میدهد تا تعداد Bay های بیشتری را به Raid کنترلر متصل کنیم . کارت SAS Expander یک کارت PCIe است و بر روی Riser سرور متصل میشود .
یکشنبه, 05 فروردين 1397 16:17

خرید استوریج اچ پی

معرفی HPE ProLiant MicroServer Gen10 : این سرور ساده ترین سرور از سری سرور های سری ده تولید شده توسط شرکت اچ پی اینترپرایز میباشد . بر روی این سرور تنها میتوان یک پردازنده از سری پردازنده های AMD Opteron™ X3000 Series قرار داد که با این سری از پردازنده ها دو یا ۴ هسته پردازشی را دارا میباشند . این میکرو سرور دارای دو اسلات مموری است که حداکثر میتوان مموری های با ظرفیت ۱۶ گیگابایت را بر روی این اسلات ها قرار داد .( پس حداکثر مموری که میتوان بر روی این سرور قرار داد ۳۲ گیگابایت خواهد بود .) نوع مموری هایی که میتوان بر روی این اسلات ها قرار داد از نوع مموری های standard 288p DIMM slots است که از تکنولوژی Unbuffered ECC برای محافظت از اطلاعات در هنگام پردازش استفاده میکنند . این میکرو سرور نهایتا تعداد ۴ درایو LFF را میتواند بر روی خود جای دهد . بر روی این سرور یک کارت شبکه دو پورت به مدل Broadcom 5720 قرار داده شده است ، که البته در صورت نیاز به پورت های بیشتر با سرعت های بیشتر میتوانیم از کارت شبکه های دیگر بر روی اکسپنشن اسلات های این سرور قرار داد .
یکشنبه, 05 فروردين 1397 16:06

خرید سرور hpe

معرفی سرور ML350 G9 : قدرتمند ترین سرور تاور نسل نهم تولید شده توسط شرکت اچ پی ، سرور ML350 G9 میباشد . این سرور قوی ترین سرور در میان محصولات مشابه خود میباشد و میتواند بخش زیادی از نیاز های مشتریان را برطرف کند . این سرور دارای دو اسلات پردازنده است که برای قرار دادن پردازنده ی مناسب برای این سرور میتوانیم این پردازنده ها را از سری پردازنده های Intel® Xeon® E5-2600 v3 product family و Intel® Xeon® E5-2600 v4 product family انتخاب نماییم . با انتخاب پردازنده از سری پردازنده های ذکر شده در بالا در ازای هر پردازنده تعداد ۴ و یا ۲۲ هسته پردازشی در اختیار ما قرار میگیرد که این تعداد از پردازنده میتواند نقش بسیار زیادی بر روی سرعت پردازش این سرور داشته باشد . بر روی این سرور تعداد ۲۴ اسلات مموری قرار گرفته است . بر روی این اسلات ها میتوان از مموری های DDR4 SmartMemory و با حداکثر ظرفیت 128GB استفاده کرد ، که در این حالت مقدار 3TB بر روی این سرور قرار خواهد گرفت . همچنین یکی دیگر از نکات قابل توجه در مورد این سرور این است که بر روی ML350 میتوان تعداد ۴ پاور قرار داد . که البته همواره تعدادی از پاور ها به عنوان Redundant پاور های دیگر میباشند و در صورت بروز مشکل در عملکرد دیگر پاورها ، وارد مدار شده و برق مورد نیاز قطعات سرور را تامین خواهد کرد . بر روی ML350 G9 میتوان تعداد ۲۴ درایو SFFو یا تعداد۴۸ درایو LFF قرار داد . که این درایو ها میتوانند SAS ، SATA و یا SSD باشند . و در صورت نیاز ، با شرط این که دیگر جای خالی بر روی سرور وجود نداشته باشد ، میتوانیم از NVMe ها بر روی اکسپرس Bay این سرور استفاده کرد . برو روی ML350 G9 به صورت پیش فرض و OnBoard یک کارت شبکه ی چهارپورت به مدل 331i قراردارد .که میتواند اطلاعات را با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه انتقال میدهد . و همچنین ساتا کنترلر B140i به صورت OnBoard بر روی این سرور قرار دارد و در صورت نیاز میتوانید استوریج کنترلر های دیگری نیز بر روی این سرور قرار دهیم . در صورتی که اسن سرور را همراه با درایو های SAS خریداری کنید ، یه استوریج کنترلر با مدل P440ar-4GB نیز بر روی این قرار دارد. شرکت اچ پی همچنین برای آسان تر شدن مدریت سرور ، قابلیت هایی بر روی این سرور قرارداده است ، که این قابلیت ها در زیر آورده شده است : iLO Management standard Intelligent Provisioning standard
یکشنبه, 05 فروردين 1397 16:04

فروش سرور hp

معرفی سرور ML150 G9: یکی دیگر از سرورهای ایستاده شرکت HPE سرور ML150 G9 میباشد . این سرور ، از سری سرورهای متوسط ایستاده بوده ، و قابلیت پاسخ گوبی به نیاز های کسب و کار های متوسط را دارا میباشد. سرور ML150 دارای تعداد دو اسلات پردازنده بوده . و میتوانیم تعداد دو پردازنده از سری پردازنده های Intel® Xeon® E5-2600 v4 product family برای قراردادن بر روی این اسلات ها استفاده نماییم . با انتخاب پردازنده از سری پردازنده های Intel® Xeon® E5-2600 v4 product family ، حداقل ۶ و حداکثر تعداد ۱۸هسته پردازشی به ازای هر پردازنده در اختیار ما قرار میگیرد . سرور ML110 G9 از ۶ اکسپنشن اسلات بردخوردار بوده و در صورت نیاز میتوانیم از اکسپنشن کارت های مختلف برای اضافه کردن قابلیت های جدید سرور بر روی این اکسپنشن اسلات های قراردهیم . بر روی این سرور تعداد ۱۶ اسلات مموری تعبیه شده است که قابلیت پشتبانی از مموری های DDR4 SmartMemory را دارا هستند . در صورت نیاز به استفاده از توان حداکثری این سرور ، میتوان تعداد ۱۶ مموری با ظرفیت 16GB بر روی اسلات ها قرار داد . پس ماکزیمم مموری ای که میتوان بر روی سرور ML150 قرار داد مقداد 512GB میباشد. همجنین این مموری ها از تکنولوژی های Advanced ECC و Memory Online Spare Mode ،Memory Lock Step Mode جهت محافظت از اطلاعاتی که بر روی خود دارند استفاده میکنند . سرور های ML150 متناسب مدلی که دارند ، میتوانند تعداد ۴ و یا ۱۰ درایو با سایز LFF و یا تعداد ۸ و یا ۱۶ درایو با سایز SFF را بر روی خود جای دهند که این درایو ها میتوانند SAS و یا SATA بوده باشند . که این موضوع بستگی به استوریج کنترلر قرار گرفته بر روی سرور بستگی دارد . بر روی این سرور در هنگام خردید متناسب مدلی که شما خریداری میکنید ، یک کارت شبکه دو پورت قراردارد که میتواند اطلاعات را با سرعت 1Gb بر ثانیه انتقال دهد . همچنین متناسب مدل خریداری شده توسط شما ، یک ساتا کنترلر به مدل Dynamic Smart Array B140i و یا یک HBA به مدل H240 Host Bus Adapter قرار گرفته است . به این موضوع در هنگام خرید توجه داشته باشید که B140i ساتا کنترلر بوده و در صورتی که تصمیم به استفاده از درایو های SAS بر روی سرور خود هستید ، باید استوریج کنترلر دیگری را بر روی سرور خود قراردهید . شرکت اچ پی همچنین چند قابلیت جهت اسان تر شدن مدریت بر روی ML150 تعبیه کرده است ، که این قابلیت ها را در ادامه آورده شده است : iLO Management standard Intelligent Provisioning standard
صفحه 1 از 3
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.