ریال
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 05 فروردين 1397 16:06

خرید سرور hpe

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
معرفی سرور ML350 G9 :

قدرتمند ترین سرور تاور نسل نهم تولید شده توسط شرکت اچ پی ، سرور ML350 G9 میباشد .

این سرور قوی ترین سرور در میان محصولات مشابه خود میباشد و میتواند بخش زیادی از نیاز های مشتریان را برطرف کند .

این سرور دارای دو اسلات پردازنده است که برای قرار دادن پردازنده ی مناسب برای این سرور میتوانیم این پردازنده ها را از سری پردازنده های Intel® Xeon® E5-2600 v3 product family و Intel® Xeon® E5-2600 v4 product family انتخاب نماییم .

با انتخاب پردازنده از سری پردازنده های ذکر شده در بالا در ازای هر پردازنده تعداد ۴ و یا ۲۲ هسته پردازشی در اختیار ما قرار میگیرد که این تعداد از پردازنده میتواند نقش بسیار زیادی بر روی سرعت پردازش این سرور داشته باشد .

بر روی این سرور تعداد ۲۴ اسلات مموری قرار گرفته است . بر روی این اسلات ها میتوان از مموری های DDR4 SmartMemory و با حداکثر ظرفیت 128GB استفاده کرد ، که در این حالت مقدار 3TB بر روی این سرور قرار خواهد گرفت .

همچنین یکی دیگر از نکات قابل توجه در مورد این سرور این است که بر روی ML350 میتوان تعداد ۴ پاور قرار داد . که البته همواره تعدادی از پاور ها به عنوان Redundant پاور های دیگر میباشند و در صورت بروز مشکل در عملکرد دیگر پاورها ، وارد مدار شده و برق مورد نیاز قطعات سرور را تامین خواهد کرد .

بر روی ML350 G9 میتوان تعداد ۲۴ درایو SFFو یا تعداد۴۸ درایو LFF قرار داد . که این درایو ها میتوانند SAS ، SATA و یا SSD باشند . و در صورت نیاز ، با شرط این که دیگر جای خالی بر روی سرور وجود نداشته باشد ، میتوانیم از NVMe ها بر روی اکسپرس Bay این سرور استفاده کرد .

برو روی ML350 G9 به صورت پیش فرض و OnBoard یک کارت شبکه ی چهارپورت به مدل 331i قراردارد .که میتواند اطلاعات را با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه انتقال میدهد .

و همچنین ساتا کنترلر B140i به صورت OnBoard بر روی این سرور قرار دارد و در صورت نیاز میتوانید استوریج کنترلر های دیگری نیز بر روی این سرور قرار دهیم . در صورتی که اسن سرور را همراه با درایو های SAS خریداری کنید ، یه استوریج کنترلر با مدل P440ar-4GB نیز بر روی این قرار دارد.

شرکت اچ پی همچنین برای آسان تر شدن مدریت سرور ، قابلیت هایی بر روی این سرور قرارداده است ، که این قابلیت ها در زیر آورده شده است :

iLO Management standard

Intelligent Provisioning standard

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ysorkh
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.