ریال
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 05 فروردين 1397 16:04

فروش سرور hp

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
معرفی سرور ML150 G9:

یکی دیگر از سرورهای ایستاده شرکت HPE سرور ML150 G9 میباشد . این سرور ، از سری سرورهای متوسط ایستاده بوده ، و قابلیت پاسخ گوبی به نیاز های کسب و کار های متوسط را دارا میباشد.

سرور ML150 دارای تعداد دو اسلات پردازنده بوده . و میتوانیم تعداد دو پردازنده از سری پردازنده های Intel® Xeon® E5-2600 v4 product family برای قراردادن بر روی این اسلات ها استفاده نماییم .

با انتخاب پردازنده از سری پردازنده های Intel® Xeon® E5-2600 v4 product family ، حداقل ۶ و حداکثر تعداد ۱۸هسته پردازشی به ازای هر پردازنده در اختیار ما قرار میگیرد .

سرور ML110 G9 از ۶ اکسپنشن اسلات بردخوردار بوده و در صورت نیاز میتوانیم از اکسپنشن کارت های مختلف برای اضافه کردن قابلیت های جدید سرور بر روی این اکسپنشن اسلات های قراردهیم .

بر روی این سرور تعداد ۱۶ اسلات مموری تعبیه شده است که قابلیت پشتبانی از مموری های DDR4 SmartMemory را دارا هستند . در صورت نیاز به استفاده از توان حداکثری این سرور ، میتوان تعداد ۱۶ مموری با ظرفیت 16GB بر روی اسلات ها قرار داد . پس ماکزیمم مموری ای که میتوان بر روی سرور ML150 قرار داد مقداد 512GB میباشد. همجنین این مموری ها از تکنولوژی های Advanced ECC و Memory Online Spare Mode ،Memory Lock Step Mode جهت محافظت از اطلاعاتی که بر روی خود دارند استفاده میکنند .

سرور های ML150 متناسب مدلی که دارند ، میتوانند تعداد ۴ و یا ۱۰ درایو با سایز LFF و یا تعداد ۸ و یا ۱۶ درایو با سایز SFF را بر روی خود جای دهند که این درایو ها میتوانند SAS و یا SATA بوده باشند . که این موضوع بستگی به استوریج کنترلر قرار گرفته بر روی سرور بستگی دارد .

بر روی این سرور در هنگام خردید متناسب مدلی که شما خریداری میکنید ، یک کارت شبکه دو پورت قراردارد که میتواند اطلاعات را با سرعت 1Gb بر ثانیه انتقال دهد .

همچنین متناسب مدل خریداری شده توسط شما ، یک ساتا کنترلر به مدل Dynamic Smart Array B140i و یا یک HBA به مدل H240 Host Bus Adapter قرار گرفته است . به این موضوع در هنگام خرید توجه داشته باشید که B140i ساتا کنترلر بوده و در صورتی که تصمیم به استفاده از درایو های SAS بر روی سرور خود هستید ، باید استوریج کنترلر دیگری را بر روی سرور خود قراردهید .

شرکت اچ پی همچنین چند قابلیت جهت اسان تر شدن مدریت بر روی ML150 تعبیه کرده است ، که این قابلیت ها را در ادامه آورده شده است :

iLO Management standard

Intelligent Provisioning standard

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ysorkh
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.