ریال
جمعه 7 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 05 فروردين 1397 15:35

تنها نمایندگی سرور hp در ایران

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
معرفی سرور DL20 Gen9 :

یکی دیگر از سرور های تولید شده توسط شرکت HPE ، سرور رک مونت DL20 Gen9 میباشد ، که این سرور در صورت نصب شدن بر روی رک مقدار یک یونیت از فضای رک ما را اشغال خواهد کرد .

سرور DL20 Gen9 یک اسلات پردازنده و تعداد ۴ اسلات مموری است . برای قرار دادن پردازنده بر روی این سرور میتوانیم از سری پردازنده های Intel® Xeon® E3-1200 v6 product family و یا Intel® Core™ i3 و یا Intel® Pentium و یا Intel® Xeon® E3-1200 v5 product family انتخاب نمیاید ، که با این پردازنده ها شما حداقل ۲ و حداکثر ۴ هسته پردازشی در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

در مورد مموری های قابل استفاده بر روی این سرور هم موضوع قابل توجه این هست که این مموری ها از تکنولوژی Advanced ECC برای تصحیح اطلاعات استفاده میکنند .

سرور Dl20 Gen9 ، قابلیت در بر گرفتن درایو های SFF و LFF را داراست . که در صورتی که بخواهیم از درایو های LFF استفاده کنیم میتوانیم ۲ درایو و در صورت استفاده از درایو های SFF تعداد ۴ درایو میتوان بر روی این سرور قرار داد . این درایو ها میتوانند SAS ، SATA و یا SSD باشند . که متناسب مدل درایو خریداری شده و همچنین بک پلین موجود بر روی سرور میتوان از درایو های Hot plug و یا غیر Hot plug بر روی این سرور استفاده کرد .

سرور Dl20 بر روی خود یک ساتا کنترلر بع مدل B140i به صورت OnBoard دارا میباشد و در صورت نیاز به درایو های SAS میبایست از استوریج کنترلر های دیگر مثل P440 بر روی سرور خود استفاده نماییم .

سرور Dl20 Gen9 از یک کارت شبکه ۲ پورت به مدل 332i بر خوردار است که این کارت شبکه میتواند اطلاعات را با سرعت یک گیگابیت در ثانیه انتقال دهد .

یکی از قابلیت هایی که شرکت اچ پی برای اسان تر شدن مدریت سرورهای خود بر روی این سرورها قرار داده است قابلیت ILO میباشد که این سرور نیز از این قابلیت مستثنی نبوده از یک پورت ILO بر خوردار بوده و برای انجام کارهای مدریتی بر روی این سرور میتوانیم از این پورت استفاده کنیم .

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ysorkh
ایجاد شده توسط

بیشتر در این دسته بندی: « یاقوت سرخ بازرگانی it آژنگ »
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.