ریال
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

شنبه, 10 تیر 1396 07:16

نمایندگی فروش محصولات سامسونگ

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
نمایندگی رسمی سامسونگ آماده ارائه تمام محصولات سامسونگ شامل لوازم خانگی، صوتی و تصویری، گوشی موبایل، تبلت، مانیتور صنعتی، دوربین و لوازم جانبی اورجینال با گارانتی میباشد.
همراهان همیشگی محصولات سامسونگ، نمایندگی رسمی سامسونگ برای راحتی کار شما عزیزان و صرفه جویی در زمان و هزینه شما وب سایت http://www.samsung-ir.com/ را راه اندازی نموده تا شما خریداران محترم برای خرید محصولات سامسونگ و مشاهده اطلاعات و مشخصات فنی محصولات به سایت http://www.samsung-ir.com/ مراجعه نمایید و یا میتوانید با شماره های دفتر مرکزی 41706 – 86086010 تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. اگر قصد خرید حضوری محصولات سامسونگ را دارید میتوانید به شعب ما: مگا استور سعادت آباد (فروش کلیه محصولات سامسونگ-88697020)، برج نگار ونک (موبایل و تبلت -88647891) و کوروش ستاری (موبایل و تبلت-44971382) مراجعه نمایید. برای خرید مانیتور های صنعتی و تجاری نیز میتوانید با شماره 86086010 (داخلی 105) تماس بگیرید و سفارش خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.
نمایندگی رسمی سامسونگ این امکان را برای مشتریان محترم محصولات سامسونگ فراهم آورده است تا با کارمزد کم، شرایطی آسان و استثنایی به صورت قسطی تمام محصولات سامسونگ( به جز مانیتور های صنعتی) را با شرایط ذکر شده در سایت خریداری نمایند.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
نمایندگی رسمی سامسونک
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.