ریال
شنبه 8 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 17 اسفند 1394 13:28

ویپ

رتبه این آیتم
به روز رسانی :سه شنبه, 18 اسفند 1394
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود

توسعه تكنولوژي و پيشرفت روزافزون شبكه هاي كامپيوتري باعث شده است كه در سال هاي اخير بسياري از ارتباطات و اجتماعات و بر مبناي شبكه هاي كامپيوتري پايه ريزي شود. اما معمولا هزينه ارتباطات به هر نوعي كه باشد جزء دغدغه هاي صاحبان كسب و كار مي باشد. از اين رو همواره مديران در پي يافتن راهكارهايي جهت كاهش هزينه ها و افزايش بهره وري در حوزه ارتباطات مي باشد.


چندين سال است كه سيستم تلفني اينترنتي VOIP در حوزه IT رونمايي شده است. VOIP يك تكنولوژي فوق العاده موثر در كاهش هزينه هاي ارتباطي است كه در سال هاي اخير معرفي و به شدت مورد استفاده و جايگزين سيستم هاي قديمي مانند سانترال و PBX شده است.


تمامي توانايي سيستم هاي قديمي بعلاوه توانايي هاي بي شماري كه متناسب با نياز امروز سازمان ها و سيستم هاي امروزي است در VOIP گنجانده شده است.


 در سيستم VOIP اتصال به مركز از طريق شبكه مي باشد، بنابراين امكان برقراري ارتباط با شبكه مركزي از طريق اينترنت، اينترانت ، وايرلس و ... وجود دارد. بر همين اساس كاربران سازمان در هر نقطه از دنيا كه باشند مي توانند به سرور اصلي متصل شده و مانند كاربران داخل سازمان از داخلي مربوط به خود و سيستم تلفني استفاده كنند و ارتباط بين كاربران بيرون سازمان و داخل سازمان بر روي بستر اينترنت خواهد بود.


 


شركتها ، موسسات ، آموزشگاهها و ادارات، كارخانجات، بانك ها و ساير مراكزي كه به دنبال يك سيستم مخابراتي درون سازماني با قابليت پاسخگويي خودكار به مشتريان خود و ارائه خدمات از اين طريق به آنها مي باشند از مشتريان اصلي VOIP هستند. از طرفي VOIP محبوب مديراني است كه مي خواهند كنترل بهتر و كامل تري روي سيستم مخابراتي درون سازمان خود داشته باشند.


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
قربانپور
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.