ریال
جمعه 14 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 05 فروردين 1397 15:54

خرید سرور hpe

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
معرفی سرور DL580 Gen9:‌

قوی ترین سرور رک مونت تولید شده توسط شرکت اچ پی اینترپرایز ، سرور DL580 Gen9 است . این سرور یک سرور چهار یونیتی است که بعد از متصل شدن بر روی رک ما مقدار چهار یونیت از فضای رک را اشغال میکند .

سرور DL580 Gen9 ، دارای ۴ اسلات پردازنده است که میتوانیم این پردازنده ها را از سری پردازنده های Intel® Xeon® E7-8800 v3 product family و یا Intel® Xeon® E7-4800 v3 product family و یا Intel® Xeon® E7-8800 v4 product family و یا Intel® Xeon® E7-4800 v4 product family انتخاب کنیم . که در صورت انتخاب پردازنده این سری پردازنده ها تعداد ۴ تا ۲۴ هسته پردازشی به ازای هر پردازنده در اختیار ما قرار میگیرد . که طبیعتا تعداد بالای هسته پردازشی ، تاثیر زیادی بر روی سرعت پردازش اطلاعات خواهد داشت .

بر روی DL580 Gen9 به جای اسلات های مموری از مموری کارتریج استفاده میشود . بر روی این سرور تعداد ۸ مموری کارتریج میتوان قرار داد که هر کدام از این مموری کارتریج ها تعداد ۱۲ اسلات مموری بر روی خود دارند ک میتوانیم این اسلات ها را جهت قرار دادن مموری استفاده کنیم .

پس در مجموع سرور DL580 Gen9 دارای ۹۶ اسلات مموری است که میتوان از مموری های HPE DDR4 SmartMemory بر روی این اسلات ها استفاده کرد که این مموری های از تکنولوژی های MCA Recovery Execution Path و Patrol and Demand Scrubbing و Memory Lock Step Mode و Memory Online Spare Mode و Advanced ECC and DIMM Address/Parity Protection جهت محافظت از اطلاعاتی که در حال پردازش بر روی انها هستیم استفاده میکند .

بر روی سرور DL580 Gen9 متناسب با تعداد بک پلینی که بر روی سرور قرار دارد ، میتوانیم تعداد ۵ و یا ۱۰ درایو قرار دهیم . که این درایو ها درایو های SAS و یا SSD میتوانند باشند .

همچنین میتوان از درایو های NVMe نیز بر روی این اسلات های اکسپرس این سرور استفاد کنیم .

یکی از قابلیت هایی که شرکت اچ پی جهت آسان تر شدن مدریت و کنترلر سرورهای خود برروی سرور ها تعبیه کرده است ، قابلیت ILO میباشد . سرورDL580 Gen9 از این قابلیت مستثنی نبوده و از قابلیت ILO برخوردار میباشد . که طبیعی است این قابلیت تنها از توانایی های پایه ای ILO بر خوردار بوده و در صورت نیاز به قابلیت های بیشتر میبایست از لایسنس های مربوطه استفاده نماییم .

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ysorkh
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.