ریال
جمعه 10 فروردين 1403

دوشنبه, 19 تیر 1396 09:07

راهبند

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
راهبندها درب های اتوماتیک پارکینگی عمودی هستند مانند درب های SWING به شکل یک لنگه و یا دو لنگه نصب شده و قادرند درب هایی در ابعاد بزرگ را هم شامل شوند. راهبند ها میتوانند که به سیستم کنترل ورودی های مختلف از جمله کی پدهای دیجیتال، کنترل رادیویی (ریموت ها و هم چنین به دیگر سیسـتم های امنیتی مثل حسگر های لوپ، لبه های امنیتی فتوسل ها و نیز راهبندها که سیستم های امنیتی مجهز هستند در صورت شناسایی وجود مانع متوقف شده و یا اینکه جهت حرکتشان معکوس می باتری برای مواقع قطع برق وصل شوند.راهبندها درب های اتوماتیک پارکینگی عمودی هستند مانند درب های SWING به شکل یک لنگه و یا دو لنگه نصب شده و قادرند درب هایی در ابعاد بزرگ را هم شامل شوند. راهبند ها میتوانند که به سیستم کنترل ورودی های مختلف از جمله کی پدهای دیجیتال، کنترل رادیویی (ریموت ها و هم چنین به دیگر سیسـتم های امنیتی مثل حسگر های لوپ، لبه های امنیتی فتوسل ها و نیز راهبندها که سیستم های امنیتی مجهز هستند در صورت شناسایی وجود مانع متوقف شده و یا اینکه جهت حرکتشان معکوس می باتری برای مواقع قطع برق وصل شوند.

راهبند

همچنین قادرند که با تجهیزات کنترل ورودی اورژانسی که توسط پلیس و آتش نشانی استفاده می شود، مجهز شوند. از عیوب این راهبندها یا همان سیستم های هیدرولیکی میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

عیوب راهبند ها

فشار در سیستم های هیدرولیکی بسیار بالا بوده و به همین علت بایستی این سیسـتم ها به دقت آب بندی شده باشد
به علت حساسیت بالای سیستم های هیدرولیک وجود کمترین مقدار گرد و خاک و زنگ زدگی وناخالصی در داخل سیستم سبب نقص سیستم میشود.
حساسیت روغـن ها به دما و پایین آمدن دقت سیستم در اثر داغ شدن
کارایی رضایت بخش راهبندها بازده، دوام آن بسته به تناسب سیال به کار گرفته شده با سیستم مد نظر میباشد.
آب باعث خوردگی سطح فلزی میگردد و نیز گرانروی آن کم است و به همین علت آب بندی اجزای سیسـتم هیدرولیک آبی سخت است و روان کاری اجزای متحرک پمپ ها یا موتورهای هیدرولیکی آبی بدرستی انجام نمیگردد و در نهایت به سرعت تخریب میشوند. ولی در خصوص روغـن، خطر خوردگی بسیار کم است و ویژگی روان کاری را دارد و هم می توان تا حد زیادی از نشتی سیسـتم جلوگیری کرد.
چنانچه در این راهبندها از روغن رقیق تر بکار گرفته شود به دلیل پایین آمدن فشار راندمان پمپ کم شده و حرارت زیاد میشود. روغن راهبندها رقیق از گوشه و کنار مجاری روغـن به بیرون تراوش کرده و سبب خرابی پمپ می گردد. راهبند اتوماتیک راهبند راهبند پارکینگگرچه انتخاب لزجت مناسب برای روغـن هیدرولیک به نوع سیسـتم هیدرولیک بستگی دارد اما به شکل جامع می توان گفت که مقدار لزجت کمتر مناسب است چون اتلاف اصطکاکی و جریانی بسیار کم میشود و عملیات کنترلی با بالاترین دقت انجام خواهد گرفت. اگرچه لزجت کم ممکن است که باعث ازدیاد نشتی و کم شدن قابلیت روانکاری روغن گردد اما به خاطر افت فشار کمتر در خطوط لوله (اصطکاک کمتر) بر روغن های با گرانروی کم ارجحیت دارند در نهایت در انتخاب روغـن لزجت کم بایستی دو نکته را مدنظر قرار داد:

نکات مهم در انتخاب راهبند

قابلیت روانکاری کافی روغـن به منظور کم کردن فرسایش
کم کردن نشتی از سیستمراهبندهای پارکینگ در حقیقت تجهیزاتی هستند که برای کنترل کردن و محدود نمودن دسترسی خودروها به محوطه داخلی مکان ساخته شده اند.

راهبند پارکینگ در جاهایی که رفت و امد زیاد است معمولا مسیرهای ورودی کارخانجات ، مجتمع های بزرگ ، عوارضی ها و پارکینگ های عمومی است که این راهبندها مورد استفاده قرار میگیرند.

کاربرد راهبندهای پارکینگ اغلب در پارکینگ های طبقاتی میباشدو افتراق زیادی هم از نظر ساختاری و هم از نظر ایمنی با راهبند های قدیمی زنجیری و غیر اتوماتیک دارد. در راهبند پارکینگ مسئول مورد نظر این امکان را دارد که از راه دور آن را کنترل نماید و یا اینکه به شکل نصب دکمه ای آن را باز و بسته کند موتور الکترومکانیکی مورد استفاده از باز شدن بی مورد راهبند پارکینگ جلوگیری مینماید.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
احمد جهانبخش
ایجاد شده توسط

بیشتر در این دسته بندی: « فلاشر led راهبند »
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.