ریال
جمعه 31 فروردين 1403

دوشنبه, 19 تیر 1396 09:18

راهبند

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
الکتروپارس تولید کننده راهبند اتوماتیک از نوع(راهبند 12ولت،راهبند 24ولت،راهبند تکفاز،راهبند سه فاز،راهبند هیدرولیک) با گارانتی وپشتیبانی مطمئن.

این شرکت تولید کننده و توزیع کننده انواع راهبند های اتوماتیک خم شونده، بازویی ، مفصلی، ستونی، زمینی ، گیت نفررو در ایران ، مجهز به ریموت کنترل و کنترل فرمان و سیستم اضطراری با گارانتی و پشتیبانی الکتروپارس در ایران.


راهبند اتوماتیک ، راهبند الکترونیکی ، راهبند برقی اتوماتیک 6 متری

زیبا، بادوام، پر قدرت با موتور 220 ولت تکفاز و سه فاز و موتور 24 ولت ، طول بازو راهبند 2 متر ، 3متر ، 4 متر ، 5متر ،6متر(موتورتک فاز،موتور24ولت،موتورسه فاز) زمان باز شدن راهبند،تا 90 درجه 7 ثانیه.

سازگاری با سیستمهای کارتی آنلاین ، آفلاین ، پلاکخوان ، با ریموت کنترل ساخت ایران (باموتور ایتالیایی).

ثبت ورود و خروج خودرو با پلاک و ساعت ورود و خروج ، پلاکخوان با امکان ایجاد محدودیت جهت ادارات ، وزارتخانه ، دانشگاه ، پارکینگ طبقاتی ، بیمارستان ، مجتمع مسکونی و فروشگاههای شهروند ، رفاه ، هایپرمارکت و...دارای رزومه مناسب در سطح کشور .راه بند 6 متری الکترومکانیک الکتروپارس

موتور 220 ولت(تکفاز ،سه فاز ،24ولت) ، دورموتور :3000Rpm ،وزن :72 کیلوگرم ، 100 وات
زمان بازشدن راهبند ،5/5 ثانیه قابلیت کارکرد با انواع سیستم کارتی و RfId ،سیستم ثبت پلاک (پلاکخوان)،پارکینگ هوشمند
دارای سیستم باز کننده در مواقع اضطراری،باگارانتی الکتروپارس ،ساخت ایران
راهبند چیست؟

نوعی از تجهیزات مکانیکی که مانع ورود و خروج و تردد می شود و از طریق نگهبان،ریموت و یا تجهیزات دیگر،تمامی ترددها را طبق خواسته کارفرما در میاورد. در مسیر ورودی مکان های پرتردد نصب می شود.

کاربرد راهبند

امور عمرانی
کنترل اعتراضات خیابانی
کنترل ترافیک
ادارات و کارخا نه ها
مکان های عمومی بزرگ
عوارضی جاده ها
کنترل راهبند

اکثر راهبندها با کلیه دوربین پلاک خوان، ریموت کنترل، دستگاه های کارت خوان، و دیگر سیستم های کنترل تردد همخوانی دارند و قابلیت نصب بر بر روی آن فراهم شده.

انواع راهبند

راهبند اهرمی : اهرمی با طول های مختلف وبا ارتفاع یک متر، مسیر عبور و مرور را محدود یا مسدود می کند . این راهبند معمولا قیمت مناسبی دارد. یک اهرم به طول 8-2 متر که به صورت افقی روی ستون نصب می گردد. راهبند های اهرمی معمول و متداول بوده و قیمت مناسبی دارند. به دلیل اینکه طول اهرم زیاد است، درمقابل بادهای شدید دچار تنش پیچشی درقسمت پایه می شود، بنابراین هنگام نصب پایه ، دقت زیادی لازم است.

راهبند ستونی (بولارد): به شکل استوانه داخل سطح زمین قرار داده می شود و گرانترین نوع راهبند است. برای استفاده از راهبندهای ستونی نیاز به زیرسازی حدود 1 تا 5 متر می باشد. مواد سازنده آنها باید مقاومت لازم در مقابل نیروهای زیاد مانند سنگ، بتن، استیل و فولاد داشته باشند. می شود ستون های بولارد را به شکل جدا کنترل کرد.برای مکان های فوق امنیتی و خیلی ویژه استفاده می شود.راهبند اتوماتیک راهبند راهبند پارکینگ یکی از مطمئن ترین موانع جهت کنترل تردد وسائل نقلیه میباشند ، چرا که بدنه فولادی این راهبند بصورت ستونی از میله فولاد با روکش استیل در پایه ای فولادی دیگر که به وسیله بتن ریزی در کف مهار شده ، قرارگرفته و هنگام ایجاد هرگونه برخوردی ، این وسیله نقلیه است که بیشترین آسیب را دیده و با ناتوانی در عبور از مسیر ورودی متوقف می گردد.
پارکینگ بند:قفل پارک برای خودرو که در اکثر پارکینگ های اختصاصی قابل استفاده می باشد و این امکان را فراهم میسازد که دیگر کسی در محل اختصاصی پارک شما نتواند پارک کند (این محصول در دو مدل دستی و برقی ارائه میشود)
زنجیری:برای تردد زیاد و مکان های خاص مناسب می باشد. در مکان هایی استفاده ميشود که فضايی براي بالا رفتن تيرک وجود ندارد و یا کل فضای ورودی را کاملا مسدود کنیم و برای فضای ورودی 6 تا 16 متر مناسب است.

انواع سیستم محرکه راه بند

راهبند الکترومکانیک : در شرایط آب و هوایی گوناگون و تحت شدت جریان برق، دچار ایراد نمی شوند و حرکت بازوی متحرک آن سرعتی ثابت دارد. به وسیله چرخ دنده باز و بسته می شود در صورتی که راهبند هیدرولیکی سامانه محرکش متشکل از بلوک هیدروپمپ(پمپ روغن) و شیر های هوا است.

راهبند الکترو هیدرولیک : از سیستم هیدرولیکی وابسته به هوا و روغن استفاده می کند و سرعت عملکرد بیشتری نسبت به الکترومکانیک را دارد. برای تردد های بسیار بالا و نا محدود استفاده می شود. به علت استفاده نشدن از چرخ دنده در هنگام برخورد میله ی راهبند با مانع، کمترین خسارت را ایجاد میکند.



نکته

بهترین نوع راه بند در جهان که سطح ایمنی فوق بالایی دارد، راهبند ستونی الکتروهیدرولیک می باشد.

موارد مهم در خرید راهبند

طول
قدرت موتور
سرعت حرکت
مقدار ولتاژ تعذیه
میزان تردد شبانه روزی
کلید خلاص کن درقطع برق
نحوه انتخاب راهبند پارکینگ
طول بوم یا میله راهبند اهرمی
تعداد تردد در طول شبانه روزانه ( ورودی و خروجی خودرو )
سرعت باز شدن بوم
نصب و راه اندازی
ابعاد و ویژگیهای فونداسیون
موقعیت فونداسیون برای نصب
کابل کشی راهبند
ابعاد و ویژگی ها ی فونداسیون


موقعیت برای نصب

یکی از مهمترین نکات در مورد محل فونداسیون، در نظر گرفتن محل تردد عابر پیاده می باشد.اگر عابر پیاده از بیرون اتاق نگهبانی تردد می کند محل نصب دستگاه باید در موقعیتی باشد که عابر پیاده از پشت دستگاه تردد کند نه از سمت نوک میله راه بند تا احتمال برخورد میله با او به حداقل ممکن برسد. محل احداث فونداسیون تا حد امکان به اتاق و کیوسک نگهبانی نزدیک باشد. در صورتیکه اتاق نگهبانی یا ساختمانی که پشت دستگاه (طرف مقابل میله راهبند) قرار میگیرد دارای بالکن (پیشانی) است محل احداث فونداسیون باید جایی باشد که مرکز آن ازلبه پیشانی حداقل 40 سانتیمتر فاصله داشته باشد تا وقتیکه میله دستگاه عمود می شود با آن برخورد نکند. همچنین پشت دستگاه باید از دیوار یا مانع پشت آن حداقل 30 سانتیمتر فاصله داشته باشد. در صورت عبور کابل های هوایی و یا شاخه های درخت از فضای بالای دستگاه و تیرک باید محل فونداسیون تغییر کند و یا اینکه وانع برطرف شوند تا تیرک هنگام عمود شدن با آنها برخورد نکند. فونداسیون نباید در محل عبور آب یا باغچه ساخته شود.

کابل کشی راهبند

دو رشته سیم 1/5 یا کابل 2 به طول لازم جهت برق ورودی

یک رشته کابل تلفنی 2 زوج به طول لازم جهت جعبه شاسی داخل نگهبانی.

محل قرارگیری لوله برق حتی المقدور وسط فونداسیون و در صورت عدم امکان کنارفونداسیون باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
احمد جهانبخش
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.