ریال
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 19 تیر 1396 09:28

تلویزیون شهری و انواع تابلو led

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
تلویزیون شهری اصطلاحی است که به تابلو های غول پیکری گفته می شود که در کنار چهار راه ها ، اتوبان ها ، بزرگراه ها ، پارک ها و استادیوم های ورزشی روی دکل های بزرگی نصب می شود و به شکل رنگی تصاویر ویدیویی را پخش خواهد کرد.هر تلویزیون شهری با کنار هم قرار دادن کابینت های مجزایی با سایز حدود یک متر مربع ساخته خواهد شد . هر کابینت مشابه یک تلویزیون کوچک ، بخشی از تصویر بزرگ صفحه نمایش اصلی را به وجود می آورد.

هر کابینت از جزء دیگری تشکیل شده که ماژول LED نامیده می شود. ماژول ها بلوک های مربع و یا مستطیل شکلی می باشند که با کنار هم قراردادن تعدادی از آنها کابینت ها آنها را می سازند.هر ماژول نیز به نوبه خود از لامپ های بسیار کوچکتری بنام LED تشکیل می شود.

در یک ماژول تلویزیون شهری هر یک از پیکسل ها فاصله مشخصی تا پیکسل های مجاور خود خواهند داشت. لذا ماژول های متنوع با فاصله پیکسلی متفاوت ساخته می شوند تا تلویزیون هایی با کیفیت های متفاوت تولید کنند.

به فاصله بین پیکسل ها در ماژول ، دات پیچ Dot Pitch می گویند. قاب تابلوروان تلویزیون شهری خرید تلویزیون شهری تابلو ال ای دیدات پیچ بر حسب میلی متر اندازه گیری شده و نشان دهنده فاصله مرکز تا مرکز دو پیکسل مجاورمی باشد . دات پیچ با حرف P و به دنبال آن عدد فاصله را بر حسب میلی متر نشان می دهند.ابعاد تلوزیون شهری

وزن تلویزیون شهری و ابعاد آن در انتخاب اندازه فونداسیون -تعداد پایه ها و انتخاب جنس ستون ها به علاوه استحکام اسکلت آن تاثیر به سزایی دارد.برای یک تلوزیون شهری به ابعاد ۳ در ۵ متر با یک پایه شما نیاز به حفر گودالی به متراژ ۱٫۵ در ۱٫۵ متر خواهید داشت که البته توصیه ما به شما ساخت تلویزیون شهری با دو پایه است؛ چرا که استحکام بنا و میزان تحمل بنای تلویزیون شهری و در بادهای با سرعت بالا بسیار بیشتر خواهد شد اما متاسفانه زیبایی سازه را کاهش می دهد.

بعد از حفر فونداسیون نصب آرماتور ها و ریختن بتون نوبت ساخت اسکلت تلویزیون شهری است. شما میتوانید برای این کار از قوطی های پروفیل به ابعاد ۱۲ سانت در ۱۲ سانت استفاده نمایید. که برروی صفحه ستون هایی که در فونداسیون کار گذاشته شده نصب می شود.

پیشنهاد ما برای شما تعداد شش عدد است؛ a href="http://digitalpanel.ir/urban-tv/9-urban-tv" target="_Blank">قیمت تلویزیون شهری رقص نور لیزری تابلو چلنیوم دستگاه مه ساز خرید دستگاه رقص نوراما اکثر پیمانکاران چهار عدد برای پایه تلویزیون شهری را مورد استفاده قرار می دهند. در ضمن قطر داخلی پایه باید مناسب برای عبور یک شخص از داخل آن باشد. به علاوه در ارتفاع سازه باید نسبت به عدم عبور برق شهری از بالای سازه توجه داشته باشیم تا مشکلی هنگام ساخت سازه برای سازندگان آن ایجاد نشود.

درجه حرارت محل نصب تلویزیون شهری

برای یک تلوزیون شهری، درجه حرارت محیطی بسیار با اهمیت است؛ چرا که پاور تلویزیون شهری استفاده شده در تابلو روان غول پیکربین صفر درجه سانتیگراد تا ۲۵ درجه سانتیگراد کار می کند. تابلو led ثابت تابلو led تابلو ال ای دی ثابت دستگاه بخارساز لیزر سبزاز این رو در مکان های گرمسیر که در تابستان دمای محیط به ۶۰ درجه سانتیگراد می رسد نیاز به استفاده از کولر های گازی خواهد بود به شکلی که درجه خودکار آن را روی ۲۵ درجه سانتیگراد گذاشتهو بعد به محض بالا رفتن دمای داخل سازه از ۲۵ درجه کولر گازی بطور اتومات کار کند. اما در مناطق سرد سیر نیازی به استفاده از کولرهای گازی نیست.

هزینه تخصیص داده شده به سازه تلویزیون غول پیکر

ساخت تلوزیون شهری به هزینه تخصیص داده شده بستگی خواهد داشت. به این شکل که در استفاده از کیفیت کامپوزیت ها یا طراحی نمای کامپوزیت و یا استفاده از کرکره برقی به جایی درب ورودی وهمینطور مقاوم سازی سازه نوع کولر گازی بکار گرفته شده و اجرای بدون نقص و زیبای پروژه میتوان تاثیر هزینه تخصیص داده شده را مشاهده کرد.

برای تامین برق تلوزیون شهری میتوانید بسته به بودجه مورد نظر برق سه فاز تامین نمایید یا اینکه برق تک فاز با آمپر بالا تهیه کنید. به علاوه جهت محافظت از نوسان ولتاژ تلوزیون شهری میتوانید دستگاه یوپی اس استفاده کنید یا اینکه محافظ های معمولی را به کار بگیرید.امنیت سازه تلویزیون شهری

یکی از مسائل بسیار مهم در طراحی ساخت تلوزیون شهری امنیت آن است؛ هم از لحاظ قطعات سخت افزاری و هم نرم افزاری . نحوه دسترسی اپراتور باید بسیار امن واقع شود.مسئولیت برنامه دهی و تعمیر یا راه اندازی سازه باید به عهده یک شخص خاصی که از سوی ارگان مربوطه صلاحیتش تایید شده باشد و برنامه نویسی از راه دور برای کاربران دیگر امکان پذیر نباشد. به علاوه دارای قفل نرم افزاری بوده تا مورد سوء استفاده افراد سودجو از تلویزیون شهری شما قرار نگیرد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
محرم محمودی
ایجاد شده توسط

بیشتر در این دسته بندی: « راهبند گروه صنعتی کاسپین »
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.