ریال
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403

پنج شنبه, 30 ارديبهشت 1395 07:40

آموزش صفر تا صد بورس

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 01 خرداد 1395
استان :کردستان
شهر :سنندج
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
به پولدار شدن فکر کردید!؟
شایدم پولدار باشید! اگر اینطور هست، آیا به یک جای مناسب، مطمئن و پربازده برای سرمایه گذاری فکر کردید؟
آیا می دانید ثروتمندترین مرد جهان (وارن بافت) ثروت خود را از راه بورس به دست آورده است؟ آیا می دانید بورس بازاری شرعی و کاملاً قانونی است و درآمدش کاملاً حلال است؟
آیا می دانید خیلی از افراد ثروتمند و طبقه متوسط ایران در کنار کار خود مشغول درآمدزایی از طریق سرمایه گذاری در بورس هستند؟
آیا می دانید تنهایی جایی که می توانید با حداقل سرمایه بیشترین بازدهی را به دست آورید، بورس می باشد. (حداقل سرمایه 500 هزار تومان).
آیا می دانید سرمایه گذاری در بورس کاری کاملاً علمی و اصلا ارتباطی به شانس، قمار، آشنا و فامیل و خیلی موارد دیگر که در نظر عوام جا افتاده، ندارد و فقط کسانی موفق می شوند که آگاه ترند؟
پس به جمع میلیونی بازار بورس بپیوندید و از دریای بیکران سود درآمد کسب کنید...
من جمال زارعی هستم. مدت 6 ساله در بازار سرمایه مشغول فعالیت هستم. مجموعه صفر تا صد بورس تهیه و تألیف توسط خودم در سه موضوع کلاسیک زیر با زبان ساده و روان و کاملاً تصویری و گویا تهیه شده و آماده بهره برداری شما دوست عزیز است:
- مجموعه اول: مقدمات بورس ؛ در این مجموعه شما با کلیه مفاهیم و اصول سرمایه گذاری در بورس آشنا می شوید. بعد از تهیه و مطالعه مجموعه با بازار بورس و نحوه خرید و فروش و چگونگی کسب درآمد کاملاً آشنا می شوید و می توانید وارد بازار بورس شوید.
ضمیمه مجموعه اول کتابهای نفیس: روانشناسی عرضه و تقاضا – روانشناسی رفتار معامله گران – فیلترهای سایت tse و قوانین و مقررات بازار سرمایه و معامله گری است.
(قیمت مجموعه اول بهمراه ضمیمه فقط ده هزار تومان است که حتی هزینه ارسال آن هم نمی شود و فقط جهت بالا رفتن سطح علمی جامعه در زمینه اقتصاد و سرمایه گذاری تهیه و در اختیار شما قرار می گیرد)
- مجموعه دوم ؛ تحلیل بنیادی: که یکی از شاخه های با اهمیت تحلیلگری در بازار سرمایه است. خیلی ها در بازار بورس فقط با استفاده از تحلیل بنیادی یا فاندامنتال درآمدهای بسیار بالایی کسب می کنند. افرادی که همیشه دنبال دلیل درآمدهای کلان هستند این روش تحلیل را انتخاب می کنند.
این مجموعه شامل : مراحل تحلیل بنیادی - چرخه اقتصادی و چرخه عمر - تحلیل افزایش سرمایه - NAV شرکتهای سرمایه گذاری - تصول و مفهیم حسابداری مقدماتی - تجزیه و تحلل صورتهای مالی - مدیریت سرمایه - ریسک و بازده - تحلیل مجمع شرکتها - تحلیل عوامل کلان اقتصادی، عوامل صنعت و عوامل درونی شرکت - دراو داون و بازگشت از ضرر - مدلهای ارزش گذاری قیمت سهام - تجزیه و تحلیل درصدی و تجزیه و تحلیل نسبتی صورتهای مالی...
ضمیمه مجموعه دوم: نرم افزارهای محاسبات تحلیل بنیادی که شامل: محاسبه nav – محاسبه نسبتهای مالی و مدیریتی – تحلیل درصدی شرکتهای تولیدی و .... و همچنین بیش از 40 کتاب نفیس در زمینه تحلیل بنیادی و اصول آن از اساتید برجسته بورس می باشد.
(قیمت مجموعه اول بهمراه ضمیمه فقط 15 هزار تومان است که حتی هزینه ارسال آن هم نمی شود و فقط جهت بالا رفتن سطح علمی جامعه در زمینه اقتصاد و سرمایه گذاری تهیه و در اختیار شما قرار می گیرد)
مجموعه سوم ؛ تحلیل تکنیکال : که گسترده ترین و محبوب ترین شاخه تحلیل در بورس می باشد. دلیل محبوبیت آن هم این است که روندهای صعودی و نزولی بازار را پیش بینی می کند بدون آنکه به دلیل آن توجه داشته باشد. فعالان این رشته اعتقاد دارند که چند گام جلوتر از سایر شاخه های تحلیلی روند بازار را پیش بینی می کند.
این مجموعه شامل : بخش تحلیل تکنیکال: نظریه دیدگاه معکوس - نظریه معاملات خرد - خطوط روند - خطوط حمایت و مقاومت - کانال قیمتی - شکاف قیمتی - حجم معاملات -
معرفی و تحلیل و استراتژی معاملاتی اندیکاتورها: اندیکاتور میانگین متحرک - باندهای بولینگر - اندیکاتور cci - اندیکاتور adx - اندیکاتور rsi - اندیکاتور macd - اندیکاتور obv - اندیکاتور mfi - اندیکاتور stochastic -اندیکاتور aroon - اندیکاتور momentum - ایچیموکو ichimoku و .....
ضمیمه مجموعه سوم : بیش از 100 کتاب نفیس آموزش در زمینه شاخه های مختلف تحلیل تکنیکال نوین – آموزش چندین نرم افزار تحلیل (تریدر) بهمراه خود نرم افزار و ابزارهای لازم(متاتریدر – داینامیک تریدر – رسا – آمی بروکر و ....) – معرفی و آموزش نحوه استفاده از چند سیستم معاملاتی پردرآمد بهمراه نرم افزارها و ابزارهای مربوطه و ...(سیستم معاملاتی الیوت و زیگزاگ – سیستم NTD – سیستم HTS – سیستم SCALP - سیستم ABC و .....)
(قیمت مجموعه اول بهمراه ضمیمه فقط 20 هزار تومان است که حتی هزینه ارسال آن هم نمی شود و فقط جهت بالا رفتن سطح علمی جامعه در زمینه اقتصاد و سرمایه گذاری تهیه و در اختیار شما قرار می گیرد)
لازم به ذکر است دوستانی که اقدام به تهیه هر سه مجموعه بکنند، از تخفیف 34 درصدی ما برخوردار خواهند شد و هر سه مجموعه بالا را بهمراه فایلهای ضمیمه با قیمت 30 هزار تومان (بجای 45 هزار تومان) دریافت خواهند کرد.
اگر هم فاقد سرمایه هستید و یا اصلا قصد ورود به بازار سرمایه دارید، می توانید در طرح مشارکت در فروش ما شرکت کرده و با تبلیغ محصول ما در شبکه های اجتماعی خود از پورسانت 30 تا 40 درصدی حاصل از فروش محصول کسب درآمد کنید. (میزان پورسانت با توجه به تعداد فروش تغییر خواهد کرد).
راههای تماس با ما :
شماره پیامکی و تلگرام : 09333721727
ایمیل : amoozesh.bourse[at]gmail.com
وبلاگ : http://amoozeshbourse.blogfa.com/
جهت سفارش محصول قیمت مجموعه خود را (با توجه به مطالب ذکر شده بالا) به شماره کارت زیر واریز کرده و از رسید خود عکس گرفته و همراه نام ونام خانوادگی، ایمیل و شماره تماس خود به آدرس ایمیل یا شماره تلگرام ذکر شده ارسال کنید. بعد از تایید واریز مجموعه به آدرس ایمیل ذکر شده شما ارسال می شود.
شماره کارت بانک ملت بنام جمال زارعی: 1097 – 5944 – 3378 – 6104
تا دیر نشده مسیر پیشرفت خود را انتخاب کنید .......

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.