ریال
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 27 شهریور 1397 09:19

فروش مجموعه آموزشی کنترل خطی پیشرفته

رتبه این آیتم
به روز رسانی :سه شنبه, 27 شهریور 1397
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
سیستم آموزشی کنترل خطی پیشرفته مدل +RN-LCT، یک سیستم کامل جهت آموزش تئوری کنترل خطی است. در این مجموعه جدید با استفاده از سه سیمولاتور کنترلی مفاهیم کنترل آنالوگ بصورت کاملا عملی مورد آزمایش قرار می گیرد.
در مقایسه با RN-LCT، دو فرآیند کنترل سطح مایع و کنترل زاویه به +RN-LCT اضافه شده است. با تجمیع ماژول های P-Controller ، I-Controller ، D-Controller و summing junction در ماژول PID Controller سیم کشی کمتری در آزمایش ها لازم است و زمان قابل توجهی صرفه جویی می شود. همچنین با اضافه شدن ماژول ISOLATED DRIVER امکان کنترل هر فرآیند کنترلی دیگر جهت انجام پروژه های پژوهشی فراهم شده است.
در ماژول کنترل زاویه (FAN & PLATE MECHANISM) سرعت هوای دمیده شده توسط فن، جهت ثابت نگه داشتن زاویه صفحه بکار گرفته می شود. این ماژول یک ساختار دینامیکی انعطاف پذیر است که جهت آموزش کنترل آنالوگ، دیجیتال و همچنین sensor fusion می تواند مورد استفاده قرار گیرد. همچنین سرو موتور +RN-LCT نسبت به RN-LCT به دلیل قابلیت اعمال بار ( اغتشاش ) پیشرفته تر شده است.ماژول Interface از دیگر مزایای +RN-LCT نسبت به RN-LCT می باشد که از طریق این ماژول کاربر می تواند به کامپیوتر متصل شود تا علاوه بر ضبط مقادیر ولتاژ،جریان و توان با نرم افزارهایی نظیر MATLAB و LABVIEW نیز ارتباط برقرار نماید.
***برای مشاهده فیلم های آموزشی ست‌ها به سایت زیر مراجعه فرمایید
www.aparat.com/rayannik

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
احسان سلیمانی
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.