ریال
جمعه 31 فروردين 1403

سه شنبه, 27 شهریور 1397 09:18

پکیج آموزشی ترانسفورماتور

رتبه این آیتم
به روز رسانی :سه شنبه, 27 شهریور 1397
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
سیستم آموزشی ترانسفورماتور مدل RN-TTS ، مجموعه کامل و مجهز به جدیدترین ماژول¬های مربوط به آزمایش های ترانسفورماتور در آزمایشگاه ماشین های الکتریکی می باشد که بر طبق سرفصل مصوب این آزمایشگاه طراحی و ساخته شده است.
دراین مجموعه آموزشی جهت حفاظت از خطر برق گرفتگی ، در ورودی سیستم یک عدد ترانسفورماتور ایزوله کننده سه فاز به همراه کلید محافظ جان قرار داده شده است.(طبق سفارش) همچنین کلیه ترمینال¬های نری و مادگی قرار داده شده روی دستگاه از نوع SAFE ( دارای روکش پلاستیک جهت جلوگیری از اتصال ناخواسته برق ) می¬باشد که خطر برق گرفتگی را به حداقل رسانده است.
همچنین به منظور تسهیل در انجام آزمایشها ، مجموعه¬ای از دستور کار آزمایش¬های مربوط به تراسفورماتور تهیه گردیده است که به همراه دستگاه ارائه خواهد شد. در هر آزمایش طریقه سیم بندی مدار، نمایش شماتیک و بلوک دیاگرام مدار و همچنین خلاصه¬ای از تئوری و نتایج آزمایش در دسترس قرار داده شده است. همچنین از طریق ماژول Interface کاربر می تواند به کامپیوتر متصل شود تا علاوه بر ضبط مقادیر ولتاژ،جریان و توان با نرم افزارهایی نظیر MATLAB و LABVIEW نیز ارتباط برقرار نماید. (طبق سفارش)
***برای مشاهده فیلم آموزشی دستگاه‌ها به سایت زیر مراجعه فرمایید
www.aparat.com/rayannik

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
احسان سلیمانی
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.